---NATALI SZEMSZÖGE---
Kiáltozás szűrődik be, majd tulakodás hangja. Szinte teljesen biztos vagyok, hogy egy pillanatra Shawn hangját hallottam. A nevem kiáltja, majd szirénákat, és lövéseket hallok.
Gyenge vagyok, kiszáradt ajkaim egy árva szót sem tudnak kipréselni, energiám véges.
Hirtelen az ajtó kivágódik, én pedig nem látok semmit a hirtelen jött fény miatt.-Mit akarsz tőlem...?-kérdem alig hallhatóan. Tudom hogy ma ismét bántani fog.
-Istenem!-a hang megtörik, és szinte hallatszik ahogy darabokban landol a földön. -Annyira sajnálom! El sem hiszed!-lép közelebb az alak, akit még mindig nem tudtam azonosítani.
A fájdalom enyhül a csuklóim körül. Aztán a bokáim körül is. Nagyokat pislantva nézek a megmentőmre. Ismerős arcvonásokat vélek felfedezni, majd végül felismerés csap végig rajtam.
A megkönnyebülés nyers dühbe torkol.-Te szemét bunkó!-süvítem, majd gyengeségemet meghazudtoló erővel csattan tenyerem Shawn arcán. Könnyeim száguldoznak arcomon, majd végül ölembe pottyannak. Egy ideig csend telepszik közénk, amit csak Shawn suttogása szakít meg.
-Ezt megérdemeltem.
Zokogni kezdek, és erőtlenül borulok karjai közé. Már rég megbocsátottam. Nem is haragudtam rá. Nem tudnék rá haragudni, akármit tesz.
-Annyira féltem.-rebegem, majd két kezem közé fogom arcát, és csókot lehelek ajkaira. Sok mindent érzek ebben a pillanatban. Fájdalmat, szorongást, megkönnyebülést. De a legerősebb mégis a szerelem.
Ő az első, aki kiváltotta belőlem ezt az érzést. És mint mind tudjuk, az első szerelem mindig felejthetetlen.
***
Csoda folytán ma egy plusz részt sikerült írnom! Remélem tetszik! Sajnos ezután már csak július végén tudok hozni részt.
És még valami.... Szörnyűséges hogy egy rágógumi szerencsésebb nálam😢😂😂☝☝Puszi
Timi
❤❤
YOU ARE READING
A csillagok alatt (S.M. FF.)
FanfictionNehéz a legkisebb testvérnek lenni. Főleg ha egy királyi családban nevelkedsz. Nagyanyám, az angol királynő 92. születésnapját fogja ünnepelni, amire mindenki lázasan készülődik. Az esemény azonban Natali számára több mint a nagymamája születésnapj...