Forgolódok, hogy hátra láthassak, de a göndör fürtök sehol sem bukkannak fel. Csalódottan fordulok vissza a színpad felé. Hirtelen suttogást hallok a mögöttünk lévő sorból.
-Nagyon szép volt! Gratulálok kisfiam!-lágy, női hang dícséri a gyermeket. -Ülj le!
-Várj, ott hagytam a kabátom. Mindjárt jövök!
Minek ilyenkor kabát? Hátrapillantok és a kabátot hiányoló fiú alakot ölt. Göndör fürtök. Ő az! Meg szeretném szólítani, de megilyedek. Anyára pillantok, majd vissza a fiúra. Szótlanul nézem ahogy eltűnik az alakja. Szeretnék beszélni vele, csodálatos a hangja, ám úgy nézem, ez a lehetőségem elúszott.
***
Sok előadó mutatta be a tehetségét ma este. Nagyanyám mellett állok, éppen a csöndre vár a köszönő beszéde elkezdése előtt. A fiú mögöttünk áll, engem figyel, érzem. Óvatosan közelebbhúzódok a nagyszüleimhez.
Mama elkezd beszélni, ám engem más foglal le. Fejben megfogalmazom a mondatokat, amiket mondani szeretnék.-...,szóval mindenkinek nagyon köszönöm a részvételt.
A tömeg zsibongani kezd, a levegőbe lágy dallam kúszik. Vége. Mindenki indulásra készen tolong a kijárat felé. Gyorsan megfordulok, és még időben érintem meg a vállát az eddig mögöttem álló fiúnak.
-Hmm...?-megfordul. Magasabb mint amilyennek tűnt, mogyoróbarna szemeit az én tekintetembe fúrja. Hirtelen minden szó, minden gondolat kiszállt a fejemből.
-Én, ő... Nekem... Nagyon tetszett... Az... Izé, az előadásod.-gondolatban a falba verem a fejem, hogy egy mondatot nem tudok kinyögni normálisan.
-Oh... Köszönöm-mosolyog.-Meg tudhatom ki vagy?
-Öh... Natali... Natalia Yorki hercegnő.-a megdöbbenés végigsuhan rajta.
-Te... A királynő unokája vagy?-nevet kínosan.
-Sajnos... Mármint... Nagyom szeretem a nagymamámat, de utálok hercegnő lenni...
-Gyere. -biccent a kijárat felé. -Már mindenki kiment.
Már az utcai tömegben állva beszélgetünk, amikor édesanyám a nevemet kiálltja.
-Natalia!
-Várj egy pillanatot,kérlek.-mondom Shawnnak, majd anya felé furakodok.
-Hadd maradjak még egy kicsit! Majd fogok egy taxit!-kérlelem, de valahol mélyen tudom, hogy úgy sem fogja hagyni. Ilyesmit csak Beatrice és Eugénia tehet.
***
Sziasztok! Itt a következő rész.Mit gondoltok az új dalról? Szerintem valami hihetetlenül tökéletes.
Puszi
Timi
❤❤
ESTÁS LEYENDO
A csillagok alatt (S.M. FF.)
FanficNehéz a legkisebb testvérnek lenni. Főleg ha egy királyi családban nevelkedsz. Nagyanyám, az angol királynő 92. születésnapját fogja ünnepelni, amire mindenki lázasan készülődik. Az esemény azonban Natali számára több mint a nagymamája születésnapj...