17.HALOTT

870 92 7
                                    

---NATALI SZEMSZÖGE---

A fejem sajog. Szédülök. Sűrűket pislogok, de a homályban nem sokat látok. Felállnék, ám csuklóm és bokám körül kötél tekeredik, ami alatt bőröm lángol a durva anyagtól. Egy székhez vagyok kötözve. Körbepillantok, és rá kell jöjjek, hogy nincs itt semmi, sőt senki se. Egyedül vagyok. Ajkaimon alvadt vér van, és mindenem fáj.
Hamarosan lépéseket hallok, majd ajtó nyílik, ahonnan egy másodperc erejéig beárad a fény, én pedig hunyorítva pillantok a férfire aki betoppant. Becsukja az ajtót, majd leguggol elém.

-Felébredtünk, cica?-kérdi, én pedig összeszorított ajkakkal várom mit akar művelni. -Felvázolom mi lesz.-huzza féloldalas mosolyra a száját.-Rávesszük Mendes barátocskádat, hogy jöjjön érted. De sajnos nem lesz ilyen egyszerű, hogy kivigyen innen.-biggyeszti le ajkait.- Tudod a haverod egész szép vagyonnal rendelkezik. Nekem pedig pénzre van szükségem. Sürgősen. És ezt tőle fogom megkapni. Egy napot adok neki. Utána minden elmarasztott napot egy ujjad bánja.-mutatóujjával végigsimított az enyémen, majd folytatta-ha pedig elfogytak az ujjaid, megöllek. -felnevet, bennem pedig a vér is megfagy mondatai hallatán.
Az ajtó felé megy, cipője ütemesen koppan a poros padlón.

Ha Shawnon múlik pontosan tíz nap múlva halott vagyok.

***

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now