20.IGAZSÁG

822 92 7
                                    

Shawn segít talpra állni, de lábaim túl gyengék, így térdeim alá nyúl, és felkap. Ahogy kilép a fényre, hunyorogni kezdek. Nem is tudom mikor voltam utoljára világosságban.

-Megvan!-kiált egyet Shawn. Kifelé indul az épületből, majd egy kocsiba ültet, és bemászik mellém. Közelebb csúszok hozzá, és hozzábújok. Csend telepszik közénk, csak szíve egyenletes dobbanásit hallom, ahogy mellkasára tapadok. Hüvelyk ujjával oldalamat simogatja. Másik keze hirtelen állkapcsom vonalán simít végig, amitől felszisszenek. Fájó pontot érintett.

-Sajnálom. -mondja, hangja fájdalomtól csuklik meg. -Utálom, hogy mindenhol ezek vannak a testeden.-súgja, majd felkaromon, és az oldalamon is végig simít.

-Shawn, ez fáj.-ellenkezek.-Minden fáj. 

Forró ajkai a lila pontokra tévednek. Levegő után kapok, és letaglózva hagyom, hogy a zúzódásokat végigcsókolja.

-Shawn...-kezdem, de nem fejezem be, mert ajkai megtalálták az enyémeket. Göndör fürtjeibe túrok, és elégedetten könyvelem el, hogy ugyan olyan puha, mint amilyennek képzeltem.

***
Már nem is emlékszem, hogyan kerültem fel a repülőre. A lényeg az, hogy mostmár Shawnnak döntve fejem, tartok haza felé. Valami azonban mégsem hagy nyugodni.

-Miért hagytál egyedül?-kérdem, megtörve a kellemes csendet.
Shawn élesen besszívja a levegőt.

-Mert édesanyád hatalmas pénzösszeget ajánlott fel a stúdiónknak, ha elteszünk láb alól.-mondja ki a választ, ami örökre a fülemben fog csengeni.- És Andrew rámkényszerítette. Megfenyegetett.

***

Sziasztok! Váratlan plusz rész! Remélem tetszik!

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now