26.KÉSŐ

713 79 12
                                    

-Ne-ne-ne!-remegek az idegtől, és a fülemhez tartott telefon üres csöngésétől.-A rohadt életbe!-fakadok ki.
Megszakítom a hívást, majd Andrewt kezdem el csörgetni.

-Szia Natali!-hallom a férfi hangját, amitől egy hatalmas sóhaj hagyja el a szám.

-Andrew! Shawn... Nem tudom mi történt, hirtelen csak kiabálást hallottam, és dudát aztán megszakadt a vonal, én pedig tiszta ideg vagyok.-darálom le a mondatot.

-Lassabban! Mi történt?-kérdi ingerülten, amitől kissé megszeppenek.

-Hát... Shawn felhívott, de részeg volt, aztán pedig csak azt hallottam, hogy kiabál, és dudál egy autó, és fékez, nem tudom mi történhetett.-mondom lassabban, érzem, hogy a fejem csak úgy lüktet, a szívem pedig úgy kalapál mintha lefutottam volna a maratont.

---SHAWN SZEMSZÖGE---

-BRIAN!VIGYÁZZ!-kiáltom el magam, de már túl késő. Az autót ami nagy sebességgel tart legjobb barátom felé, már a fék sem állíthatja meg időben. Brian rémülten felpillant, és hiába a dudaszó, és a fékezés. Minden olyan gyorsan történik. A kocsi veszélyes sebbességgel tarolja el Briant, aki több métert repül. A telefonom kihullik a kezemből, és Brianhez futok. Az alkohol hatását pillanatokon belül elsöpri a testemben lüktető adrenalin. Könnyeim megállíthatatlanul folynak végig arcomon, ahogy a torz test felé hajolok.

-Nem... -suttogom. Annyira hihetetlennek tűnik az egész. Az előbb még itt nevettünk. Egy idegen férfi rohan hozzám, ám én rá sem pillantok. A holttestet nézem. A barátom holttestét.

-Én annyira sajnálom!-lihegi az ismeretlen.-Mentőt hívok!

Bólintok, de tudom, hogy felesleges. Már halott...

***

Sziasztok! Csak engem idegesítenek a reklámok amik felugranak, mikor olvasok? :\

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now