26. MEGHALT

822 84 5
                                    

---SHAWN SZEMSZÖGE---

-Nincs pulzusa.-jelenti ki a mentős. Senki sem csodálkozik. Ha valaki megkérdezné, hogy szerintem ki a halott a földön, az utolsó gondolatom Brian lenne. Az arcom könnyben úszik, az orrom eldugult, és hevesen veszem a levegőt a számon keresztül.
Mintha valaki kitépett volna egy darbabot a szívemből.
Nem érezek semmit mást az ürességen kívül. Egy ismerős autó fékez le a mentő mögött. Andrew kipattan, és hozzám kocog.

-Mi történt?-kérdezi a mentősöket nézve.-Atya világ... Az ott...?

-Brian...-mondom, majd elindulok a mobilom keresésére.
A szemem előtt gázolták halálra. Sosem fogom tudni elfelejteni. Sosem. Mikor a mentősök felé pillantok látom, hogy egy fekete zsákot húznak a holttestre. Elkapom a tekintetem. A nyirkos fűben megpillantom a telefonom. Felkapom, és pólómmal, letörlöm a képernyőt. Az egyenesen járás még így is nehézséget okoz, és ezt Andrew is észreveszi.

-Holnap hazamegyünk.-mondja a fejét ingatva.-Lemondtam mindent.

-Köszönöm-húzom halvány mosolyra a szám, magamra erőltetve a legműbb mosolyt.

***

---NATALI SZEMSZÖGE---

Nem aludtam egy szemhunyásnyit sem. Egész este a kanapén ültem, a telefonnal a kezemben és a megváltó hívásra vártam, miszerint minden rendben, nem történt semmi.
De már reggel hét óra van, a hívás pedig nem érkezett. Sóhajtva lépkedek a konyhába, és kávét kezdek főzni.

***

Dél van, és én itthon ülök, hulla fáradtan, a telefonomat szorongatva. Még mindig nem tudok semmit. Biztató, nem?
Az egész házon csend uralkodik. Csak az óra monoton kattogása szakítja meg a némaságot, és eszembe jutnak az otthon töltött szombatok.
~~~
-Natali!-kopogtat Mrs. Gladwin az ajtómon.-Szívem, most viszem sétálni Áfonyát!-mondja kedvesen az idős hölgy.

-Máris megyek! -pattanok fel, és örömködve lépek ki a kutyus mellé.-Elvihetném ma egyedül?-kérdezem reménykedve.

A nő körbenéz majd hesegetni kezd.

-Sipirc! De anyád meg ne tudja, mert a fejemet veszi! Vigyázz magadra!-óvatosan osonok ki a nagykapun, és a közeli parkba sétálok.
Leülök az egyik padra, és keserűen pillantok a labradorra.

-Képzeld el Áfonya! Milyen lehet normális embernek lenni? Iskolába járni, ugrálni, és énekelgetni? Korlátok nélkül élni? Gondolj csak bele! Minden nap kihozhatnálak a parkba.-mondom ábrándozva a kutyának, aki csak hozzám dörgöli az orrát. Felkuncogok, majd végigsimítom az öreg Áfonya buksiját.-Mit kezdenék nélküled? Te legalább meghallgatsz, és nem bántasz a véleményem miatt.

-Te a kutyáddal beszélsz?-ül le mellém, egy velem egykorú srác.

-Fura vagyok.-rántom meg a vállam,majd rápillantok.-Neked nincs kutyád?-kérdezem kíváncsian.

-Szeretnék, de nem lehet. Allergiás vagyok a kutyaszőrre.-mondja szomorúan mosolyogva.

-Oh... -pillantok rá, és mogyoróbarna szemeibe nézek.-Ne haragudj, nem vagyok ahhoz szokva, hogy idegenekkel beszelégessek.

-Ugyan nincs semmi baj. Általában azért jövök ide, mert itt egyedül lehetek. Mondjuk még csak egy hete vagyok itt... Nem itt élek, de... Holnap akár találkozhatnánk, megint nem? Mesélhetnél magadról is.

-Hát... Meglátjuk.-vakargatom Áfonya buksiját.

-Okés. Akkor holnap itt!-nevet, majd amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan távozik is.
~~~

Nos... Mondanom sem kell, én voltam a világ legboldogabb embere, mikor egy 'barát' szerűsséggel gazdagabban mentem haza. De aztán engem nem engedtek el másnap, és utána pedig egyszer sem láttam. Már régen volt... Csak 16 éves voltam.
Gondolkodásomból, az ajtó nyitódása zökkentett ki.
Ki lehet az?
Mikor felkeltem, hogy megnézzem, mi folyik az előszobában, megpillantottam Shawnt. Szemei ki voltak sírva, haja kócos volt, nem állt úgy mint mindig: tökéletesen. Borzalamas látvány volt.

-Shawn...-rebegtem, szemeim megteltek könnyel ahogy a fájdalom ült ki az arcára. Nyakába ugrottam, mire ő eldobta a kezében lévő táskákat, és magához szorított.

-Meghalt-súgta a fülembe, én pedig remegve toltam el magamtól, és két kezem közé fogtam könnyes arcát.

-Úgy sajnálom...

***
SZIASZTOOOK! Megkaptam az engedélyt a fordításra, úgy hogy nemsokára az is érkeziiik! Remélem nektek is annyira tetszeni fog mint nekem! Iii, olyan izgatott vagyook😄😄😄❤

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now