9. ELTŰNTETNI

991 97 6
                                    

---KÜLSŐ SZEMLÉLŐ SZEMSZÖGE---

A mentő hangos szirénázással fékezik le az út mentén. A földön fekvő lányt a mentőautóba tolják, pulzust mérnek, és kérdezgetnek. Az édesanya úgy fest mint aki örül, hogy kórházba fog kerülni a lánya.
Shawn kétségbeesetten ül be Natali mellé, ezzel mutatva, hogy ő megy a kórházba.

-Maga hozzátartozó?-fordul felé a mentő.

-Öhmm... Igen! A... A... A bátyja vagyok!-mondja kissé nehézkesen. Natali anyja már rég elsétált. Nem érdekli. Shawn nem érti, miért ilyen ellenséges a lánnyal szemben, hiszen ő a legédesebb a három testvér közül. Az autó szirénázva megindul.
A fiú aggódva pillant az eszméletét vesztett lányra. Még így is gyönyörű. Végigvezeti tekintetét a hosszú, hullámos, világos barna tincseken, a finom arcvonásokon és az apró kezeken.

***

---SARAH SZEMSZÖGE---

-Felfoghatatlan! Egyszerűen felfoghatatlan!-dühöngök. Nem tudom elhinni hogy az a pimasz kölyök kiszökött, mikor szobafogságban volt. Pedig én magam zártam be az ajtaját!

-Anya, talán ésszerűbb lenne ha leülnél és nem járkálnál össze vissza!-szól nekem Eugénia, de nem törődöm vele.

-Piszkos kis semmire kellő egy húgotok van!-süvítem.-Mi lesz ha egyszer ne adj' Isten átkerül a trón a kezébe? -fordulok lányaim felé. -Természetesen ez lehetetlen.-nyugtatgatom magam.-Nem folyik királyi vér az ereiben.

-Ezt mind tudjuk. Nem gondolod, hogy szembesíteni kellene a kicsi Natalit, hogy örökbe lett fogadva?-kérdi Beatrice miközben nagyot kortyol a forró teából.

-Nem... Még nem. Nincs itt az ideje. Ugyan el kéne tenni láb alól, hisz' mind tudjuk, hogy ő kapná a legnagyobb vagyont közületek ha nagyanyátok elhalálozna. Tudjuk, hogy ő a kis kedvenc. -lassan mosolyra húzom a szám. -És már tudom is hogy tüntessük el bármilyen gyanú nélkül. -tenyerelek az asztalra, majd közelebb hívom lányaim, hogy jól halljanak.

***

Sziasztok! Hu... Hosszabb idő után itt a következő rész! Teljesen frissen, egészségesen és ötletekkel tele tértem vissza a kórházból!
Köszönöm a türelmet, és remélem, hogy tetszett!

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now