14.REGGEL

848 89 8
                                    

Észre sem vettem, ahogy elszálltak a napok, és már a negyedik Japánban töltött napra virrad. A szemeim kippattannak, és gyorsan átszaladok a szomszédos szobába, ahol Shawn alszik. Egy pillanatra megtorpanok, és csak figyelem a szuszogó fiút. Göndörödő haja, mind a szeme elé hull. Hasára fekve szundít, a takaró pedig ellenem van, és nem takarja kíváncsi szemeim elől izmos hátát.
Valami egészen új dolgot érzek, és igazán én sem tudom már kontrolállni magam mikor a közelében vagyok. Ha megszólalok, akkor valami oltári baromságot makogok össze. Elpirulok minden második szavára.  Kissé zavaró tekintve a tényre, hogy mindennapot együtt töltünk. Mikor tegnap vacsoránál koccintottunk, összeértek az ujjaink. Mintha áram ütött volna.
Pont mint a könyvekbe.

"A szerelmet hamar megtalálod, tán már meg is találtad."

Félek. Nem csak ettől az új érzéstől, hanem attól amit az a nő mondott. Félek, hogy igaza van. Talán tényleg megtaláltam a szerelmet. Talán tényleg meg fogok halni. Rettegek. Rettegek a jövőtől.

Kirázva a negatív gondolatokat a fejemből, leültem az alvó Shawn mellé, és aprót simítottam a hátán. Tudtam, hogy ébren van, hiszen egy halk morgás hagyta el a száját.

-Tudod... Nagyon szép napunk lenne, de csak lenne, mert te már megint délig alszol.-jegyzem meg. Átsétálok a másik oldalára, majd az ágy üres részére ugrok. Elterülök mellette, majd felé fordulok.-Hajlandó vagy felemelni a segged?-kérdem olyan szavakat használva, amik rám nem vallnak. Kinyitja a fél szemét, amiben huncutság csillan.

-Verd ki a fejedből.-mondom. -Tudom, hogy valami baromság.

Rám nem hallgatva, csipőm két oldalához térdel, kezeimet pedig a fejem felé fogja.
Ha most valaki benyitna, tuti félreértené. Mondjuk nem ítélhetném el, én is félreérteném, ha benyitnák és egy fiút látnék egy lány fölött négykézláb támaszkodva.
Haja a szeme elé hullik, és kihívóan néz rám.
Hirtelen, szinte egy másodperc alatt, tünteti el a távolságot az ajkaink közt.
Megcsókol. Rövid volt, de így is szavak nélkül hagyott, így mikor hirtelen elengedi a kezeim, és kisétál a szobából, még erőm sincs utána szólni.

Nem így képzeltem az első csókom.

***

Sziasztok! Először is köszönöm az 1k megtekintést, másodszor pedig remélem tetszett ez a rész!

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Onde histórias criam vida. Descubra agora