23. ODAÉGETT

804 90 13
                                    

---1 hónap múlva---

-Megjöttem!-kiáltok egyet, és ledobom a táskám a földre.
Válasz nem jön, így a konyhába sétálok, ahol Shawn éppen odaéget valamit.

-Szia!-köszönök mire összerezzen és megfordul.

-Öh... Hello!-kínosan felnevet, majd nekidől a pultnak.

-Mit csinálsz?-kérdezem kíváncsian, és próbálok belesni a háta mögé.

-Semmit!-vágja rá. Felvonom a szemöldököm, majd egyből összeráncolom. Erős, égett szag kezd terjengeni körülöttünk.

-Odaég!-kiáltom, majd félrelököm Shawnt, és elzárom a gázt.

-Inkább megyek rendelek valamit.-sóhajt fel, majd megfordul. Kapok az alkalmon, és rávágok egyet a fenekére.
Felvont szemöldökkel fordul meg, és kikerekedett szemekkel néz rám.

-Jó a segged. -jegyzem meg, miközben vigyorogni kezdek.

-Ezt nekem kéne csinálni.-mondja, majd elkapja a csuklóm és közel húz magához.

Mióta Shawnhoz költöztem csak úgy szikrázik köztünk a levegő, és hiába tudjuk mind ketten, hogy fülig szerelmesek vagyunk, sosem lépünk egyről a kettőre.
Ő a karrierjét csiszolja, és pedig saját házra gyűjtök, így dolgozni járok. Testvéreimről vagy apámékról azóta nem hallottam. Mondjuk mit vártam?

***

Sziasztok! Táborba megyek ma, ezért ismét kihagyás lesz, de egy hétnél nem lesz több!

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang