34. HIÁNYZIK

629 66 3
                                    

Köpni-nyelni nem tudok, mikor meghallom a választ, és habozás nélkül felkapom a telefonom, és csörgetni kezdem Shawnt. 

-Te tudod, hogy mi a francot csináltál?-kérdezem, amint felveszi.-Azt hittem, hogy... Hogy nem hamarkodod el ezt a bejelentést, és talán be vonsz ebbe egy kicsit, hogy ne a tv-ből tudjam meg mi a franc van!-keresem a szavakat, a pulzusom a holdat nyalogathatja.-Még csak egy napja vagyunk együtt!-nevetek fel kissé idegesen. 

-Hé! Nyugi...

-Nyugi?! Hogy nyugodjak  meg, ha éppen elmondtad, hogy barátnőd van? Ráadásul nem haverjaidnak Shawn! Hanem egy egész világnak!- nagyon ki vagyok akadva, és szeretném, ha Shawn tudná, hogy ez túl gyors. 

-Nyugodj  meg. Csak pozitívakat hallottam eddig. Ne idegeskedj. Nem hagyom, hogy bántsanak. 

Nagy levegőt vettem, majd megdörzsöltem az orrnyergem.

-Ne haragudj. Csak nagyon megijedtem. Mennem kell.-mondom, majd válasz nélkül kinyomom. Tenyerembe temetem az arcom, majd felzokogok. Magam sem tudom miért. Az életem éppen kezd a helyére állni,-már ha ez a romhalmaz bármikor a helyén lehet- én pedig teljesen egyedül vagyok, és csak sírok. Azt hiszem hiányzik. Mindig is hiányzott valami. Talán az anyai ölelés. Talán az apai szigor. De lehet, hogy a testvéri csínyek. Ezek mind hiányoztak az életemből, és valljuk be... Ezek a dolgok építik fel egy gyermek életét. Hiányzik a makacs anyám, aki mindig tökéletes nőt akart belőlem kovácsolni. Annak ellenére, hogy ő sosem szeretett én szerettem. Még ha nem is mutattam ki. Felnéztem rá. A példaképem volt, akire hasonlítani akartam. Olyan tökéletes tartást akartam, ugyanolyan kecses lépteket. 

××××

Imádlak titeket  

Puszi
Timi
❤❤

A csillagok alatt (S.M. FF.)Where stories live. Discover now