-Natali... Nem engedlek el egyedül.-mondja anyásan.
-Nem lenne egyedül.-lép mellém Shawn, arcán széles mosoly.-Csak egy kávét innánk meg, aztán haza vinném.
Anya gyanakvóan rám néz
-Nos... Ez esetben... Jobb ötletnek látom, ha elhívnám magát egy vacsorára hozzánk.-mosolyog
Legszívesebben a falba verném a fejem. A kép egyből szemeim elé úszik: anya a ciki gyerekkori történeteimet meséli, és mindenki rajtam nevet, én pedig alig győzök lentebb csúszni a széken, hogy ne lássák a vérvörös arcomat.
-Nem hi...-kezdek tiltakozni, de Shawn közbevág.
-Szívesen elmegyek.
Nem merek közbeszólni, nem akarok szobafogságot, ezért csak lehajtott fejjel követem anyámat a limuzin felé. Shawn szorosan mögöttem lépked.
Lépés lépést követ. Aztán...
Túl nagyott lépek, éppen anyám ruhája végére, aki ezáltal nem tud tovább menni, csaknem elbotlik, én pedig egyenesen ráborulok. A földön fekszem, összeszorított szemekkel.-Natali!-mennydörgi édesanyám.
-É-é-én nagyon-nagyon sajnálom!-dadogom miközben próbálok lemászni anyáról.
-Hadd segítsek!-nyújtja felém a kezét Shawn, amit el is fogadok.
-Hölgyeim!-rohan hozzánk a sofőr. Felsegíti édesanyámat.
-Natali!-ismétli meg nevemet, miközben leporolja a ruháját.-Mára nagyon elegem van belőled! Indíts!-mutat a limuzin ajtaja felé.
Lehajtom a fejem, és szégyenkezve ülök be a járműbe.-Ne haragudjon rá, mindig olyan kelekótya és kétbalkezes volt.-mondja anya Shawnnak miközben beülnek.
Ha lehet mégjobban belesüppedek az ülésbe, és próbálok eltűni.
Shawn felnevet.-Én nem haragszom, maga se haragudjon a hölgyre.-mondja szórakozottan. Szerintem magában jót nevet a jeleneten. Nővéreim végre megjelennek, és mikor meglátják ki az útitársunk, felsikoltanak.
-Shawn Mendes!-sipítja Eugénia. Beatrice csak bárgyún mosolyog, és integet.
-Lányok! Üljetek már be!-utasítja őket anya.
Az úton persze másról nem esik szó azon kívül, hogy "Shawn olyan udvarias vagy!" vagy "Shawn ugye csinálunk képeket?" és hasonlók.
Nem merek megszólalni, így csak hallgatom a beszélgetést és nézek ki az ablakon.
Mikor megérkezünk, és kiszállunk, anya egyből fontoskodni kezd:-Azonnal kérjétek meg a szakácsokat, hogy mára valami különlegeset főzzenek! Vendégünk van!-az inasok a lehető leggyorsabban elsietnek mellettünk.
-Nem lett volna olyan fontos-szabadkozik Shawn-Nem akarok teher lenni...
-Ugyan már!-nevet anya.-Sosem teher nálunk egy olyan udvarias úr mint maga!
-Én bemegyek a szobámba...-susogom, és ott is hagyom őket. Nem bánom, hogy nem lehetek velük. Tudhattam volna, hogy ebből az egész beszélgetésből semmi sem fog jól kisülni. Mit is képzeltem? Én csak meg akartam dícsérni Shawn hangját. És most? Kénytelen leszek egy egész vacsorát végigülni anyám mázas megjegyzéseivel, és nővéreim sipítozásával.
Most az először azt hittem nekem is lesz egy barátom... Egy igaz barátom...***
Sziasztok! Itt a következő rész, remélem tetszett! Kicsit csalódott vagyok, hogy Shawn nem jön ide a világ turnéjának keretei között... Mondjuk nem nagy esély volt rá.
Puszi
Timi
❤❤
ESTÁS LEYENDO
A csillagok alatt (S.M. FF.)
FanficNehéz a legkisebb testvérnek lenni. Főleg ha egy királyi családban nevelkedsz. Nagyanyám, az angol királynő 92. születésnapját fogja ünnepelni, amire mindenki lázasan készülődik. Az esemény azonban Natali számára több mint a nagymamája születésnapj...