Sanki yaşadığımız o anlar hiç yaşanmamış gibi eski gaddar haline dönmüş Murat yine tüm heybetiyle karşımdaydı. Başını benden ters yöne doğru çevirip gözlerini kapatırken git dedi.
"Ne"
Yaşadığımız güzel gece ne oldu şimdi hepsi bir alkolün etkisinden ibaret miydi? Hem gidemezdim artık nasıl gidecektim o söylediği cümle beynimde ve kulaklarımda çınlarken.
" Suat Ezgi'yi eve götür ve odasına kilitle eğer bir sorun çıkarsa senin canına okurum umarım ne demek istediğimi anlıyorsun derken sesindeki öfke ve tehditkârlık beni ve Suat'ın kanını dondurmuştu adeta.
" korkma kaçmaya niyetim yok artık kovsanda gitmem bir yere"
Başını çevirip gözlerime bakarken tüm vücudum korkudan tir tir titremişti. Arabada ikimizde hiç konuşmadan yol alırken Suat daha fazla dayanamayıp içindeki tüm kini kusmaya karar vermişçesine arabayı kenara çekip yüzüme nefretle baktı.
" sen nasıl vicdansız bir insansın ya? Doğmamış bir çocuğu babasından nasıl ayırırsın? Murat sen gidince ne gale geldi farkında mısın? O yıkılmaz dağ gibi olan adam gözlerimin önünde eridi bitti res..."
Soruları beni yargısızca infaz ederken artık bu haksızlığa dayanacak gücüm kalmadığını anladığım an suçlamalarını ve sözünü bitirmesine fırsat vermeden çığlık çığlığa bağırarak yarıda kestim.
"Yeter artık hiç bir şey bilmiyorsun. Murat babamı öldürdü, evimizi yaktı daha baba be işkenceler çektirdi"
Söylediklerim suratına tokat gibi çarparken yüzüme şok olmuş haldeki hali gözlerimden silinmeyecekti.
See ne diyor saaaçmaaa"
Eliyle alnını ovarken duydukları karşında sözlerime inanıp inanmamakta gidip gelirken aslında bunları yapabileceğini ve yalan söylemediğimi çok iyi bildiği için yüzü bembeyaz oldu.
Evet gerçek bu işte bende bu yüzden kaçtım şimdi gerçekleri öğrendin şimdi anladın mı neden kaçtığımı ben bu acılara dayanamadım artık ama şimdi ailemi kurtarmak için içimde ufacık bir umut ışığı var ve o ışığı asla kaybetmeye niyetim yok"
Yüzüme ne demek istediğimi anlamaya çalışarak şaşkınlıkla bakmaya devam ederken yanımda bana yardım edecek kişiyi bulduğumu hissettiğimi anladığımda tüm bildiklerimi Suat'a anlatmaya karar verdim.
" dün gece Murat bana sarhoşken babanı ben öldürmedim dedi. Ne olursa olsun Murat yaşan söylemez bunu en iyi sen biliyorsun kaç yıllık arkadaşısın"
Söylediklerimin karşısında ne yapacağını bilmez halde kafasında müzakere yapmaya çalışıyor bir yandan da duyduğu gerçekler karşısında şok yaşıyordu.
"Bir dakika anlamadım şimdi Murat babamı öldürdü daha sonra da Murat ben öldürmedim dedi diyorsun. Aklımı oynatacağım"
ellerini başının arasına alıp ne yapacağını bilmez halde düşünürken ben sözlerime kaldığım yerden devam ettim.
" ne olur bana yardım et Suat gerçeği öğrenmem gerek bunu tek başıma başaramam"
Başını ellerinin arasından çıkarıp yüzüme bakarken bana nasıl yardım edeceğini bilmez halde şaşkınlıkla gözlerini fal taşı gibi açarken arkadaşınının masumiyetini nasıl kanıtlacağını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak ve Ateş (+18)
RomanceMurat sinirle balkonun kapısını açmaya çalışıp kilitlediğimi anlayınca 'aç kapıyı yoksa kırarım' diye bağırdı. sakince telefonu yatağa bırakıp tişörtümü ve sütyenimi çıkardım. Gözlerimi gözlerinden ayırmadan eşofmanımı ve külotumu da ayaklarımın ucu...