Media :Cemre
Keyifli okumalar 😘
Az önce gözlerimin gördüğü görüntünün yanlış olmasını diledim , Akın ve Alev birlikte bu partiye gelmiş olamaz! Bir gecedir ondan haber alamazken Akın en nefret ettiğim kadın ile buraya gelmişti ! Gözlerim öfkeyle dolarken burada ağlamamak için Burak'a dönüp hemen geleceğimi söyleyerek oklarla gösterilen tuvalete doğru koştum. Içeri girmemle göz yaşlarım kendiliğinden akmıştı , sinir ve üzüntü duygularımı alt üst etmişti . Alev , Akın benden boşanacak derken aslında haklı olduğunu anlamıştım. Aynaya baktım tekrar yüzüm ağlamaktan kızarmıştı ve rimelim de akmış! Hızla bir peçete alıp dağılan makyajımı düzeltip tekrar az bir fondöten sürüp kendime çeki düzen verdim . Kısa bir süre tuvalette oylandıktan sonra içeri doğru ilerledim.
İçeri girdiğimde oturduğum koltukta Burak yoktu sadece Akın , Alev , Elvan ve Oktay da vardı ah bir de Berk te gelmişti. Bu kadar kısa sürede onları beklemiyordum hafif bir gülümsemeyle onlara doğru ilerlerken Akın ile istemsizce göz göze geldim , beni fark etmesiyle dudaklarında ki bardağı indirip derin bakışlarla beni inceledi. Koyulaşmış derin bakışları beni heyecanlandırıken öte yandan öfkenlendiriyordu! Bana bu şekilde acı çektirmesinden nefret ediyordum. Akın'a daha fazla bakmadan beni ilk fark eden Berk'e dönüp sıkıca sarıldım. "Cemre nasılsın , inan acayip özledim seni."dedi kocaman gülüp . Onun bu samimi haline bende gülerek elini sıkıca kavrayıp ''bende seni oldukça özlemiştim burada görüşmemiz iyi oldu."deyince hemen Oktay aramıza atıldı "gençler kıskandım ama..."dedi Oktay dudağını bükerek. Onun bu haline gülüp sıkıca sarıldım "En çok seni özledim."dedim gülerek o da aynı şekilde karşılık verirken Elvan'ın öfke saçan bakışlarını fark edince keyfim yerine gelmişti. Yanlarına oturmadan önce son kozumu kullanıp Akın'a dönüp "nasılsın? "Diye sordum. Sorum kesinlikle onun ne halde olduğunu öğrenmek için değildi benim tek istediğim oradakilere Akın ile tamamen kopmadığımızı göstermekti. Akın bana dönüp oturduğu yerin yanında ki boş yeri gösterip oraya oturmamı istedi. Şaşkınca Akın'a baktım onun istedigini her ne kadar yerine getirmeyi istemesem de Alev olduğu için alttan aldım ve gidip Akın'ın yanına oturdum . "Hamilesin ve nasıl bu kadar yüksek topuk giydin ? "diye kulağıma fısıldarken neye uğradığımı şaşırmıştım. Yüzümü hızla ona çevirince neredeyse dipdibeydik! Mavilerim onun en koyu kahvelerinde kitlenmişti bir anda , nefeslerimiz karışırken koyu ışık bile onun derin bakışını gizleyemiyordu. Bu bakışma kısa sürmüştü çünkü Akın hızla yüzünü çevirip bardağını bir nefeste başına dikip hızla hepimizin yanından ayrıldı . Herkes şaşırmıştı. Bakışlar bana dönünce ufak bir yalan bulup "telefonu çaldı."dedim ve önüme döndüm , yanımda Alev olması beni oldukça husursuz ediyordu . Göz ucuyla Alev'e baktım o da bana bakıyordu , bakışları öfke doluydu. Yarım bir gülüşle ona bakıp bana merakla bakan Berk'e döndüm "Cemre göz kamaştırıyorsun.''dedi Berk beni süzerek. Ona gülüp "her zaman ki halim.''Dedim .
"Akın gözlerini senden alamadı ."diyen Berk'e göz devirdim "benden uzaklaştı iyice , onun bana bakma nedeni yüksek topuklarım.''diye kestirip attım. "Cemre sen ciddi ciddi Akın'ın hareketlerini buna mı yorumluyorsun! Bak kızım biraz kocana yakın ol Akın ne kadar kızarsa kızsın..."Berk 'in cümlesini tamamlamasına izin vermeden "o kadar gurursuz muyum ! Olmaz. Beni istemeyen birine zorla yakın davranamam.''diye çemkirince "iyi Alev onu koluna takınca bana ağlama. "Dedi ve öfkeyle içkisini içmeye devam etti. Yüzüm üzüntüden düşmüştü , önüme dönüp kalabalık ortamda gözüm Akın'ı aradı fakat yoktu. Berk'e dönüp "Akın nereye gitmiş olabilir ?" Diye Berk'in kulağına fısıldadım. Berk biraz düşünüp "bahçeye çıkmış olabilir."diye bir tahmin yürüttü. Söylediği tahmin mantıklı gelmişti bende ayaklanıp bahçeye doğru ilerledim. Evin koca bahçesinde birkaç kez dolandım fakat Akın yoktu . Nerede olabilir ki ? Bu kadar kısa sürede nereye gitti bu adam ? Aklımda binbir türlü soruyla tekrar salona gittim. Arkadaşlarla oturduğumuz yerde Akın tekrar gelip bu sefer tekli koltukta oturmuş düşünceli bir şekilde telefonunu inceliyordu. Ben onu bahçede ararken o çoktan gelmişti bile , sinir bozucu bir durum! Akın'a doğru ilerlerken Sırma, Berk ve Okta'ya içecek verirken istemsizce Elvan'a doğru uzatacağı sırada ayağı takılıp içeceği olduğu gibi Elvan'ın üzerine döktü! Başta ben orada ki herkes şok olmuştu .Elvan , Sırma'yı mahvetmeden oraya gitsem iyi olacak . Hızla masaya koşup olaya müdahale edeceğim sırada Sırma benden önce davranıp bir peçete kaparak "ya Elvan özür dilerim , ayağım takıldı. "Dedi Sırma muzipçe. Elvan bizi çok şaşırtarak yarım bir gülüşle "önemli değil Sırma , olan oldu ama benim kıyafetim mahvoldu ."dedi Oktay'a bakarak. Sırma aşırı mahçup olduğu için hemen araya girip "benim odamda fazladan bir elbise var istersen giyebilirsin zaten hemen hemen aynı bedene sahibiz."dedi Sırma , Elvan'a hafif gülümseyerek . Elvan biraz düşünüp "olur mu ki ?"diye sordu kendi kendine , "olur olur merak etme. Sen git bir dene kıyafeti ."deyince Sırma , Elvan hızla ayaklanıp "pekâlâ , böyle kirli kirli dolaşmaktan iyidir."dedi ve Sırma , Elvan ve Alev birlikte üst kata çıktı. Bende öylece ortada kalmamak için Berk'in yanına oturdum. Kolumda hissettiğim el ile korkuyla irkildim , elin sahibi tabi ki Akın'dı. Göz ucuyla ona "ne var !"dercesine baktım o da göz işaretiyle yanını gösterek onun yanına oturmamı istedi. Ona oldukça öfkeliydim artık onun dediklerini yapmayacaktım. "Burası iyi."dedim ve önüme döndüm. Bu sefer de elini omuzuma atıp "yanıma gel çabuk sana bir şey soracağım."deyince gözüm yine ona döndü "buradan söyle duyuyorum."dedim umursamaz bir tavırla. Akın sinirlenmişti ama sakin olmaya çalışarak derince nefes alıp "Cemre hadi güzelim ."dedi sakince. Bana ikinci kez güzelim diyordu ve bunu bilerek söylemediğini söylesede buna inanmak istemiyordum . "Sen bana güzelim mi dedin?"diye merakla sorunca "evet sana dedim."dedi durgun bir ifadeyle . Ona çok öfkeli olsam da bu basit kelime beni inanılmaz mutlu etmişti çünkü bu kelimeyi annesi dışında daha önce hiç bir kadına söylememiş Adela hanımın dediğine göre. Kolumun cekiştirilmesiyle hayallerimden uyanıp bana öfkeyle bakan Akın'a daha fazla katlanamayarak yanına kaydım. "Ne oldu !"Dedim sert bir ifadeyle "yanında ki sıska çocuk kimdi ?" Diye tıslayarak sordu. Yaşadığım şokla ona baktım "kimden bahsediyorsun sen?"diye sorunca derince nefes alıp "buraya ilk geldiğimde yanında biri oturuyordu kimdi o ?" Diye sordu. Şu an resmen Akın beni sorguya çekiyordu. "Ben senin yanında ki kadınları soruyor muyum ?" Diye öfkeyle sorunca Akın hiç düşünmeden "sorabilirsin."deyince çok şaşırmıştım, bir gecede bu kadar değişemezdi. "Şey kızmayacaksan bir şey soracağım. ''
"Sor bakalım."
"Başına bir şey mi düştü bu kadar sakinsin?."diye sorunca Akın içtenlikle gülüp " onun gibi bir şey oldu."dedi üstü kapalı . Ne olmuş olabilir ki , bu durum beni inanılmaz meraklandırmıştı. Ona dönüp tam soracağım sırada benden önce davranıp " ne olduğunu sorma , cevaplamam. "Dedi ve içkisine geri döndü. Bana uzun süredir çok çektirmisti artık onu çabuk çabuk affetmeyecektim . Sorduğu soruyu cevaplamadan yanından kalkacağım sırada elimi tutup "cevabını almadım."dedi yüzüme bakıp . Tuttuğu kolumu elinden çekerek " bu benim hayatım istediğim kişiyle konuşur istediğim kişiyle gezerim bu seni ilgilendirmez."dedim büyük bir cesaretle. Yüzü anında öfkeyle kasılan Akın'ı umursamadan yanından kalkıp üniversiteden olan arkadaşlarımın yanına gittim. Onlarla ayak üstü sohbet ederken Alev ve Elvan büyük bir mutlulukla yukarıdan iniyorlardı. Elvan'nın oldukça dar olan kıyafeti kirlenmişti bu sebeple Sırma ona kısa ama geniş etekli bir elbise vermişti , güzel fiziğinden dolayı elbiseyi iyi taşımış. Onlar yanımdan geçip giderken bende sohbetime devam ettim tam o sırada kapının eşiğinde Kerem'ı görünce inanılmaz mutlu oldum , işte şimdi parti vaktiydi. Kerem'i yanımıza çağırıp sohbet etmeye başladık . Konuşmalar ve tabi ki Kerem'in esprileri hepimizin kahkaha atmasına neden oluyordu bu sebeple herkesin dikkati üzerimizdeydi özellikle Akın! Arada bir o yöne baktığım da Akın'ın sert yüzüyle karşılaşıyordum ama bu artık beni ilgilendirmiyor zaten yeterince beni ezmesine izin verdim daha fazlası olmayacak ! Kerem'in kolumu tutumasıyla düşüncelerimden ayrılıp ona döndüm , Kerem bana eğilip kısık bir tonda "kocan çok sert bakıyor umarım beni dövmez."dedi kahkaha atıp . Bu çocuksu haline göz devirip göz ucuyla Akın'a baktım ; elinde ki içki bardağını içip tekrar doldurup tekrar içiyordu ve kesinlikle çok sinirliydi ! Bu kadar içmesi hiç sağlıklı değil ama gidipte buna engel olamıyordum. Gözüm yine Alev'e takıldı büyük bir dikkatle Akın'a bakıp içeceğini yudumluyor ve arada da Elvan ile sohbet ediyorlardı. İkisi gerçekten çok itici! Neşeli halimin onların yüzünden mahvolmasını istemiyorum , yüzümü onlardan çevirip tekrar arkadaşlarla olan sohbetimize devam ettim .
Kısa süre sohbetimize devam ettik daha sonra yanımıza Sırma geldi. Sırma parti sahibi olduğu için oldukça yorgun gözüküyordu. Yanıma oturdu Sırma büyük bir yorgunlukla "Cemre çok yoruldum. "Dedi derince soluyup.
"Ah Sırma kim dedi parti ver diye."diye söylenince anında kaşlarını çatıp ''hiç sonuç odaklı değilsin he ! ..."kısaca düşünüp tekrar bana döndü "Ya şu Elvan'a meyve suyu dökme olayı bu gecenin unutulmazlarından sanırım. ''Dedi içtenlikle kahkaha atıp ''böyle bir şeyi planlasak bu kadar isabetli olmazdı . O değil de sırf Oktay'a kötü gözükmemek için en sevdiğim elbisemi ona vermek zorunda kaldım, "Dedi üzgünce. Üzgün ifadesi o kadar komikti ki gülemeden edemedim , elini tutup "boşver ya sen onun bunca kötülüğüne rağmen Elvan'a yardım ettin."dedim ve göz kırptım. Sırma kısaca düşünüp 'sanırım haklısın saf olmak doğamızda var."dedi ve göz devirerek yanımdan ayrıldı. Ona bakıp sessizce kırkırdayıp önüme döndüğüm sırada Kerem elini uzatıp ''bu dansı bana lutfeder misin Cemre ?"diye soran Kerem'e hiç düşünmeden gülüp evet anlamında kafamı sallayıp dans pistine doğru ilerledik. Kerem elini belime yerlestirdi bende kolumu omuzuna koyup müziğin ritmine uyarak dans etmeye başladık. Dans ederken Kerem yeni tanıştığı bir kadın hakkında bana birşeyler anlatıyordu ama benim şu an ilgi alanım Akın! Sert bakışları yüreğimi heyecanlandırıken neden bu derece kızgın olduğunu çözemiyorum. Eğer beni sevdiğinden emin olsaydım kıskandığı için böyle davrandığını düşünürdüm fakat sürekli yüzüme ondan uzak durmamı söylüyor ! Off aklımı karıştırıyor hep , ne yapacağımı bilmiyorum. Gözlerimi ondan çekip tekrar Kerem'e odaklanmaya başladım ve kısa süre sonra Akın yanımızda bitti . Saçları tamamen dağılmış ve oldukça doğal bir görünüm almıştı , gömleğinin ilk üç düğmesi açıktı. Yüzü oldukça gergin duruyordu ve gözleri... zaten koyu renge sahip olan gözleri içinde ki öfke nedeniyle daha bir koyulaşmıştı . İçinde ki öfke gözlerinden okunuyordu . Zorlukla yutkunup yüzümü o hiç yokmuş gibi çevireceğim sırada Akın kolumu tutup sert bir şekilde kendisine doğru çekti , bu ani hareketi kolumu acıtırken acıyla inledim. Kerem şaşkınca bize bakarken Akın direk Kerem'e doğru bir iki adım atıp "karıma daha fazla yaklaşırsan bir daha ki sefere bu kadar sakin olmam mahvederim seni !''dedi sertçe tıslayarak . Kerem'in gözleri şaşkınlıkla parlarken bende en az Kerem kadar şaşkındım. Akın , Kerem'in kendini savunmasına dahi izin vermeden elimi tutup beni bahçeye doğru adeta sürükledi. Hem korkmuş hem de şok içinde olduğum için kalbim ağzımda atıyordu bu hareketini kesinlikle beklemiyordum. Bahçeye geldiğimizde Akın telefonunu çıkarıp birini arayıp "arabayı kapıya getir."dedi ve hızla kapatarak gözleri tekrar gözlerimle kovuştu . Çok sinirli olduğu için cesaret edip geri adım atmıyordum ama bu sadece öfkesi geçene kadar olacak , bundan sonra onun dedikleri olmayacak . Elimi onun elinden çekmeme rağmen daha sıkı tutup " kıpırdama ''diye beni öfkeyle uyardı. "Elimi bırak. "Diye ona bağırınca "bağırma bana."diye sertçe bana bakınca ''bağırttırma o zaman."diye tekrar bağırınca öfkeyle yüzüme bakıp bana karşılık vereceği sırada Alev kızılı yanımızda bitmişti. "Ya Akın nerdesin , biraz dans edelim,"diye yayık yayık konuştu hiç bana doğru bakmadan. Akın , Alev'e dahi bakmadan "eve gidiyorum sen git başkasıyla dans et ''. Diye sakince söyleyince Alev'in yüzü anında değişti. Gözü ikimizin arasında gidip gelirken "nasıl yani ?"diye aptalca bir soru sordu. Akın bu sefer Alev'e dönüp "karımla eve gidiyoruz."dedi kısaca. Bugün karım kelimesini ikinci kez içtenlikle kullanmıştı bu sebeple yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu. Akın güldüğümü görmesin diye yüzümü yere indirip alt dudağımı ısırdım , az bir süre o halde durup eski yüz ifademe geri dönüp tekrar bize öfke ve üzüntüyle bakan Alev'e baktım. Gözü bende dolaşırken buğulanmış göz bebeklerinden öfke saçıyordu. Yarım bir gülüşle ona bakıp tekrar Akın'a döndüm . Akın elimi tekrar sıkıca kavrayıp ''hadi gidiyoruz ."dedi ve birlikte hızla evi terk ettik. "Sırma'yı görmeme izin verseydin bari.''diye sitem etsem de Akın buralı değildi . "Ya neden duymamış gibi davranıyorsun ? "
"Sana diyorum."dedim bu sefer uyarıcı bir tonda . Akın yürümeyi durdurup bana dönerek "eğer çeneni kapatmazsan kendi imkanlarımla bunu yaparım. "Dedi ve kısa bir bakış atıp arabanın şoför kapısına ilerledi. Kızgın olunca o kadar kaba oluyordu ki bu durum beni sinir ediyordu. O arabaya yerleşince bende yolcu koltuğuna geçip en dibe oturup dışarıya odaklandım. Saniyeler geçmesine rağmen araba ilerlemiyordu nedenini soracağım sırada arabanın kapısı açıldı, Akın arabadan inip benim olduğum kapıya yönelip kapıyı açarak sağ elini arabanın tepesine sol kolunu da kapıya koyup üzerime doğru eğilerek "yanımda oturman için 10 sn ye veriyorum. "Dedi öfkeyle gözlerime bakıp . Onun bu kaba hareketleri beni huzursuz ediyordu , "rica edip , sakin olursan gelirim."diye basit bir şart koyunca yüz ifadesi biraz olsun durgunlaştı , kafasını gökyüzüne doğru kaldırıp tekrar bana döndü "Lütfen yanıma gelir misin Cemre."dedi zoraki ses tonuyla. İstemeyerek söylediği için çok komik duruyordu bende uzatmadan arabadan inip öne oturdum. Akın kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçtikten sonra hareket ettik. Yol boyunca onunla konuşmayacaktım çünkü Alev'den nefret ettiğimi bilmesine rağmen her yere onunla geliyordu. "Kerem ve tarzı kişilerden uzak duracaksın.'' Diye yine sinir bozucu konuya giriş yaptı. "Kerem benim arkadaşım , kiminle konuşacağıma karışmanı istemiyorum."diye net bir şekilde tepkimi koyunca ani frenle arabayı durdurdu. Aniden duran arabadan dolayı cama doğru yalpalandım. Sinirle ona dönünce o da en az benim kadar öfkeliydi . Elini saçlarına geçirip arkaya doğru itip derince nefes alıp "bu konuyu konuşmuştuk ama sen ısrarla beni duymak istemiyorsun , senin yanında kimseyi görmek istemiyorum."diye cümlelerini bastırarak söyledi. Akın o kadar öfkeliydi ki burnundan soluyordu. Bu kadar öfkelendirmesine bir anlam veremiyorum yeri geliyor benimle çok iyi anlaşıyor yeri geliyor ben yokmuşum gibi davranıyor hangisi gerçek Akın artık çözemiyorum . "Benden ne istiyorsun Akın ! Bıktım artık bana bu şekilde davranmandan."diye ona bağırdım . Akın da tıpkı benim gibi bağırarak "çok basit , erkeklerden uzak duracaksın."dedi.
"Neden ?"dedim sadece , Akın bu basit soruyla sadece yüzüme bakıp düşüncelere daldı. Sanırım o da nedenini bilmiyordu , o da hiçbir şeyden emin değildi . Duygularını kabullenmeyen bir adam vardı karşımda ve sırf bu yüzden sürekli acı çekiyordum. Dolan gözlerim beni sinir ediyordu cama dönüp "bir cevabın yoksa şu an kendini zorlamaya gerek yok eve gidelim yeter."dedim sessizce. Akın kısa bir süre sonra arabayı çalıştırıp yola devam etti.Uzun yol boyunca konuşmadık , eve geldiğimizde saat geç olduğu için annem uyumuştu. Akın bahçeye giderken bende istemeye istemeye Akın'ın odasına ilerledim. Odasına gelip hızla üzerimi çıkartıp banyoya ilerledim. Kapıyı kilitleyip duş almak için kabine girdim. Sıcak su tenimde süzülürken aklımda sadece bugün yaşanan onca olay vardı. Akın bugün çok farklıydı , Alev'ı tersledi , Kerem'ı tehdit etti ve beni de sert bir şekilde uyardı. Bunları yaparken neden yaptığını bilmeden yapıyor ya da sadece bilmiyormuş gibi davranıyor ... bunca bilinmezlik beni oldukça yıpratıyor en kısa sürede buna son vermesi için Akın'la konuşmam gerek.
Kısa bir duştan sonra banyoda üzerime geçireceğim havlu aradım ama bornoz tarzı bir şey yok sadece havlu vardı aralarından birini seçip vücuduma sardım. Aynadan kendime baktım havlu oldukça kısa olduğu için bacaklarımı anca kapatıyor . Elimden gelen bir şey olmadığı için oda da Akın olmamasını dileyerek banyodan çıktım . Havluyu arada çekiştirip nemli saçlarımı sağ omuzumda toplayıp ardımdan banyo kapısını kapatıp daha önce giymek için odamdan getirttiğim geceliği almaya giyinme odasına gideceğim sırada Akın ile göz göze geldik. Yatağın da oturmuş beni fark etmesiyle baştan aşağı beni süzerek güçlükle gözlerime baktı. Yaşadığım şokla ne yapacağımı şaşırmıştım , Akın beni neredeyse yarı çıplak bir halde gördü. Utandığım için yüzüm yanarken seri bir şekilde odaya gidiyordum ki Akın benden önce davranıp yanımda bitti. Koyu bakışlarıyla yanıma gelip yüzümü büyük bir dikkatle incelemeye başladı , kısa bir süre daha bana baktıktan sonra sağ eliyle yüzümü okşadı bu kez ikinci kez şok olurken ne yapacağımı bilemiyordum. "Be-ben giyinip geliyorum.''dedim kekeleyerek ama Akın beni duymamış gibi beni incelemeye devam ediyordu . "Şey ben giyin..."cümlemi bitirmeme izin vermeden "Seni bir kere daha uyarmıştım eğer çok konuşursan seni ben sustururum diye."dedi derince gözlerime bakmaya devam ederek. Göz bebekleri olduğundan daha koyu ve büyümüştü , kesinlikle sinirden falan değildi bu. Sertçe yutkunup "bak bu şekilde durmak hoşuma gitmiyor ."dedim havluyu sıkı sıkı tutup. Akın kaşlarını çatıp bana daha çok yanaşıp elini yanağıma koyup yüzümü yüzüne yakınlaştırıp "seni uyarmıştım."dedi ve dudaklarıma yapıştı. İşte şimdi bayılabilirim.Bölüm Sonu 😙
■Vote sınırı devam etmektedir.
■Bölümler Pazartesi ve Cuma günü paylaşılacaktır.Bütün yorumları okuyorum ve bazen çok gülüyorum 😀😀 Yorumlarınızı dikkate alıp hikayemde yer verme çalışıyorum. Hepinize teşekkürler. 😍
Desteklerinizi ESİRGEMEYİN. 😗 SEE YOU ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA #Wattys2018
Teen FictionAYNI HATAYI İKİ KEZ YAPAMAZSINIZ. İKİNCİ KEZ YAPTIĞINIZ HATA DEĞİL , TERCİHTİR. BİR KADIN ELİNDE OLMADAN EVLENEBİLİR Mİ ONU HİÇ SEVMEYEN BİR ADAMLA ? Cemre evlenmek zorundaydı ; yanmış bir ormana dönen hayatı ve doğacak bebeği için bu adama katlanac...