Şimdiden okurlarıma söylemek istiyorum bu bölümde cinsellik olacak , yazmak zorundayım hikayenin temeli buradan başlıyor çünkü . :) :) ♥
MÜZİK:P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
KEYİFLİ OKUMALAR
Yavaş yavaş üstünden kalkmaya çalıştım. Hâlâ ısrarla gömleğimi kavramış baygın baygın ama bir o kadar seksi bir şekilde bakışlarını gözlerime kenetlemişti. Ellerimi yatağa Cemre'nin vücudunun iki yanına dayayıp yataktan destek alarak konuşmaya başladım "benim için cazip olan bu teklifi maalesef reddetmek zorundayım. İşlerim var , sende uyu. Ne dediğinin farkında değilsin. " sesimin sert çıkmasını sağladım fakat korkması gerekirken daha çok gülüp "sert olduğunu düşünüyorsanız bey ıımm şey..." adımı bilmiyordu..."Akın!'' Dedim sert bir şekilde , o da kahkaha atıp "evetttt evettt hahaha Akın bey , şey ne diyordum aklımı karıştırma... sert değilsin aksine daha çekici konuş.." cümlesini bitirmeden ağzından bir hıçkırık firar etti, hafiften sinirlenmiştim. Ellerini gömleğimden çekip Cemre'nin yüzünde ki öfkeyi aldırmadan üstünden kalktım. Zorla çekiştirdiği için açılan gömlek düğmelerimi ilikleyeceğim sırada hızlıca bana doğru kalkıp tekrar elini gömleğime doladı ama bu sefer daha nazikti. Bu derece beni kolayca elde edeceğini düşünmesi şaşırtmıştı beni kim bilir kim olarak hayal ediyor yani beni kim olarak gördüğüne bile emin değilim. Neyse şu aptal işten kurtulmam lazım , "uyumayacaksın anlaşılan aşağıya inip arkadaşlarını arayacağım sende bu sırada uslu uslu oturacaksın anlaştık mı?" Duygusuz bir şekilde gözlerini gözlerime dikmiş hiç birşey demiyordu. ''Tamam mı?" Diyerek sorumu tekrar ettim ve yine cevap yoktu. Ah bu kadınlar...
Yataktan çıkıp kapıya ilerleyeceğim sırada aniden kendimi duvarda buldum
Bu kadar güçlü olacağı aklıma gelmezdi. Elleri açılan gömlek düğmelerime giderken yaşadığım anı şimdi idrak ediyordum hızlıca kendime gelip ellerini tutup uyarıcı bir ses tonu ile "ne yapıyo..."dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla bir anda dondum. Ellerini ellerimden çekip hızlıca yarım kalan gömlek işine devam ederken ne yapmam gerektiğine karar vermeye çalışıyordum ama bu kadın buna müsaade bile etmiyordu.
Bir kadın size zorla sahip oluyor ve siz ne yapmam gerektiğini düşünüyorsanız...bu iş çok zor!
Donmuş bir şekilde sırtım duvara dayamış beklerken Cemre rahat durmayıp dudaklarımı sömürmeye devam ediyordu. Eğer onunla yatarsam sonrası için şüphelerim kalırdı bu yüzden bu fikri ortadan kaldırmalıyım. Kulaklarıma doğru gelip büyük bir arzuyla öperken vücudum kasılmaya başlamıştı. Bu kadın bana acımıyordu. Eğer salak arkadaşlarımdan biri gelip bizi basmazsa sanırım bu odadan zor çıkarım.
Kulağıma doğru yanaşıp"bu gece beni böyle bırakıp gidemezsin...sevi-şe-ce-ğiz" yayık yayık ve fısıltı ile konuşması vücudumda ki kanın bacak arama doğru çekilmesine sebep oluyordu. Artık buna son vermem gerekiyordu sert şekilde bağırıp"irademi aşma istersen...eğer durmazsan hayatında yapabileceğin en büyük hatayı yaparsın..." hoş bunu da unutur ama . Ama o beni dinlemeden Açtığı düğmelerden ortaya çıkan yerlere öpücükler konduruyordu ve canımı acıtmadan ısırıyordu. Kendime gelmeliyim....kendine gel Akın , kendine gel ... bu kadar basit bir öpücük seni deli edemez.
"Cemre dur artık sinirleniyorum ."sesim olduğum durumdan dolayı fazlasıyla kısıktı. Parmaklarıyla karınımda ince çizgiler çizip bedenini bedenime iyice bastırınca tüylerim ürpermişti. Derin bir nefes alıp kollarını kavrayıp kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ama ellerimi öpmeye başlayınca bu kızın dur demekten anlamadığını şimdi fark ediyordum nerden bulaştım ben bu deliye. Bende artık dayanacak durumda değildim. Giydiği kısa ve dekolteli üstten adeta büyük göğüslerini sergiliyordu bu da çıldırmama yetiyordu.
"Pekâlâ bir karar vereceğiz, sabah uyandığımızda herşey senin için farklı olacak bunu göze alıyor musun?" Seni defalarca uyardım Cemre. "Bu dediklerimin hiçbirini hatırlayacağına emin değilim. Gözlerim tekrar tamamen açılmış göğüslerine takılmıştı bu sefer bedenim terlemiş boğazım kurumuştu, daha önce kimse ellemişmidir yoksa bir ömür kendini sadece tek bir erkeğe saklayan kızlardan mı? Aslında hareketleri her na kadar baştan çıkarıcı olsa da öpüşmesi fazlasıyla deneyimsiz olduğunu gösteriyor ! neden hiç düşünmeden yatmaya karar veriyorum..aptal kafam. Tekrar kolunu serçe kavrayıp"vazgeçtim birşey düşünmeyeceğim , git yatağa yat bende arkadaşlarını bulacağım." Bana gözlerini dikip daha çok yanaşıp "ee bende diyorum hadi yatalım." Onca kelime arasında bunu mu anladı yani. Hem delirtiyor hemde baştan çıkarıyor ama ona kanmak yok. Bu derece pasif bir kadını zabdetmem o kadar zor değil.
Kolunu tutup yatağa götürdüm yorganı açarak içine fırlattım. Hızlıca kendini toparlayıp çarpık bir gülümseme ile bana bakıp yavaş yavaş soyunmaya başladı. Şok içinde ona bakarken vücudum benden bağımsız tepkiler vermeye başlamıştı bile. Kasıklarımda ki sertlik bunun bir örneğiydi. Zar zor yarı çıplak olan kıza bakıp "ilkini senden alamam. Sizin gibiler bu ilklerini sevdikleri adama saklarlar..neyse unut gitsin. " sesim ne derece aciz bunu bilmem bile beni huzursuz ediyor, aniden kahkaha atıp "hayır hayır Ak-ın be..bennn ilk defa seninle yatmıyorum...ders geçmek için asistanlarla, profesörlerle ve sevgilelerimle çok yatıım." Şaşkınlıkla açılan gözlerle ona bakıp "ne demek ders geçmek için asistan..."
"Şşşt bunu mu tartışacağız şu an önemli olan senin benim ilkim olmayacağın,hadi gel." Öylece donmuş ona bakarken o hızlıca ayaklanıp yanıma yaklaşıp üzerimde ki gömleği bir çırpıda çıkarıp dudaklarıma yapıştı. Alt dudağı dudaklarımda sabırsızca gezinirken kasıklarımda yakıcı bir hareketlilik vardı. Sabırsızca öpmeye devam ederken artık kendimi durduramayacağımı anlamış bende hızlıca beklenti ile beni öpen bu kıza sertçe karşılık vermeye başladım. Omuzlarından tutup duvara yasladım. Ellerimden bir tanesi boynundan çekip sıkıca kalçasını kavradım ve yukarı kaldırıp boyuma denk getirmeye çalıştım. Zevkle bana bakarken ellerimle vücudunda keşfe çıkmış gibiydim. Dokunduğum yerler ellerimi alev alev yakarken ilk defa bu kadar sabırsızca seviştiğimi anladım.
Tevşik edici sesler çıkardıkça dudaklarımı dudaklarından ayırıp göğsüne gömdüm kafamı. Sıkıca kavradığım kalçasından elimi çekip kasıklarına doğru kaydırıp, elimi iç çamaşırının içine daldırdım elimi hissetmesiyle ağzından tiz bir çığlık firar etmişti. Çığlıkları başımın dönmesine neden oluyordu. Ellerimi çekmeden kasıklarında oyalanırken o da sırtıma tırnaklarını geçirmişti. Bana acı değil zevk veren bu hareketleri nefessiz kalmama yetiyordu. Dudaklarını omuzumda hissetmemle başımı boynuna gömüp nefessiz kalıncaya kadar öpüp emmeye başladım. Kafasını kaldırıp inlemeye başlamıştı. Daha sonra elini fermuarıma götürüp pantolunumu bir çırpıda aşağı indirdi. Ellerimi kasıklarından çekip büyük göğüslerini kavrayıp öpmeye başladım. Arada kendimi tutamayarak ısırdığım göğüs uçlarını onun daha çok inlemesine sebep oluyordum, hırıltıya karışmış nefesimle daha çok öpüyordum. Bütün bedenim sertleşmiş durumdaydı. Cemre eğilip bütün vücudumu öpmeye başlamıştı. Dudakları karınıma gelince nefesimi tutup sertçe bıraktım. O hâlâ ne halde olduğumu bilmeden öpmeye devam ederken bu derece kolay olmayacaktı, çenesini kavrayıp kendime yakınlaştırıp dudaklarımı dudaklarına kenetleyip yatağa doğru ilerledim. Artık sadece kendini bana teslim eden kızın boynuna doğru ilerledi dudaklarım nabzının güçlü darbelerini dudaklarımda hissedebiliyordum. Cemre'nin iniltileri ve benim kesik soluğum birleşip şevk dolu bir melodi oluşturmuşlardı.Kesik iniltileri odayı doldururken kalbimin hiç bu kadar hızlı attığına şahit olmamıştım. Dudaklarımı dudaklarından ayırıp kısa bir süreliğine nefes almak istesem de karşımda ki kadın bunu pek dinlemiyor gibi elleri sürekli vücudum da gezinirken bir anda baksırım da olan elini belime yerleştirip bir çırpıda indirip ayaklarıyla bacaklarımdan sıyırıp attı. Elleri hafifçe penisimin üzerinde dolaşırken hayatımda daha önce böyle birşey yaşamamıştım. Bende üstünde olan fazlalıklardan kurtulmaya çalıştıkça ağzımdan çıkan iniltilere engel olamıyordum. Kasıklarımda ki kıvılcımlanma artık daha fazla dayanamayacağımın bir göstergesiydi. Kulaklarına eğilip "dayanamıyorum" hırıltılı çıkan sesim ve bu cümleyi kurduğuma inanamıyordum. İlk defa bir kadına karşı bu denli acizdim. Cevap verecek durumda değildi ellerini bir anda boynuma dolayıp kendini bana daha çok yaklaştırıp şarap kokan nefesini yüzüme üflüyordu. İçinden çıkılmaz bir girdabtaydım resmen. Ne ara bu hale geldim bilmiyorum...
Ellerimi beline yerleştirip bir çırpıda üstüme çektim yaşadığı anın şokuyla ağzından tiz bir çığlık firar etti hızlıca şişmiş dudaklarına yapışıp daha tutkulu öpmeye başladım. Cemre üste olmanın zevkiyle üzerimde gel gitler yapıp beni zevkten çıldırtmaya niyetli gibiydi. Çok sevişen bir kadına göre fazla tücrübeli olmasa da tek bir hareketi bile içimde kelebeklerin uçmasına neden oluyordu. Ellerim tekrar kalçasıyla buluştuğunda yatağın bedenlerimizin altında kaydığını hissettim. Kalçalarını sertçe kavrayıp üstümde ki hareketlerini daha hızlı yapmasını sağlıyordum. O hızlandıkça etraf gözümde bir anda kararmaya başladı sanki dünya da bir ben bir de o varmış gibiydi. Bu denli deneyimsiz bir kadının nasıl olurda tek bir hareketiyle birdenbire bu kadar büyük bir etki bıraktı vücudumda!
Tekrar belini kavrayıp bu sefer ben üste çıkıp ağır bir yutkunuşla üzerine doğru eğilip ellerimle baştan aşağı bütün vücudunu hissetmeye çalıştım. Her hareketim onun daha çok inlemesine sebep oluyordu. ''Hadi artık daha ne kadar bekleyeceğim?" Boğuk çıkan sesiyle beni kendine iyice çekip bacaklarını iki yana açıp ona doğru gelmemi bekliyordu. Ona daha çok yanaşıp istediği gibi bedenlerimizi birleştirdim....BÖLÜM SONU...GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ :) DESTEKLEMEYİ UNUTMAYIN ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA #Wattys2018
Teen FictionAYNI HATAYI İKİ KEZ YAPAMAZSINIZ. İKİNCİ KEZ YAPTIĞINIZ HATA DEĞİL , TERCİHTİR. BİR KADIN ELİNDE OLMADAN EVLENEBİLİR Mİ ONU HİÇ SEVMEYEN BİR ADAMLA ? Cemre evlenmek zorundaydı ; yanmış bir ormana dönen hayatı ve doğacak bebeği için bu adama katlanac...