Bölüm 28

7K 273 13
                                    

Media: Oktay 🙈

Keyifli OKUMALAR 😇

CEMRE

Bugün yaşananlar çok tuhaftı , Akın sorgusuz sualsiz hazırladığım kahvaltıyı yedi. Ve en önemlisi beğenmişti , onu mutlu görmek pek alışkın olduğum bir durum değil bu sebeple en ufak bir şeyle mutlu olması beni de mutlu ve huzurlu ediyordu. Arabanın durmasıyla kafamı pencereden kaldırıp etrafa baktım  ; hastaneye gelmiştik.  Hızla arabadan inip onun da inmesini bekledim. Arabayı kitleyip yanıma geldi,  kısa bir bakış atıp önden ilerledi. Bende peşinden ilerlerken , çıkışa  doğru ilerleyen bir çift çarptı gözüme , kadın hamileydi ve karnı oldukça büyümüştü,  yanında ise ona destek olan eşi. Kadının mutluluğunu buradan bile hissedebiliyordum . Peki ya ben ve Akın , yürürken bile aramızda dağlar kadar mesafe vardı. Biz olmak için çabalıyorum ve sonunda üzülmekten o kadar çok korkuyorum ki ...

      Hastane koridorunda ilerlerken telefonum çalmıştı, hızla telefonu açıp kulağıma dayadım ,
"Alo , anne geldiniz mi?"
"Geldik kızım , neredesiniz?"
"2.kata çıkıp sağa dönün orada bekliyor olacağım. "
Telefonu kapatıp sıranın bize gelmesini bekledim . Bugün çocuğumuzun cinsiyetini öğrenecektik ve bu heyecanımı , mutluluğumu ailemle de paylaşmak istiyordum. Bu sebeple neredeyse herkesi çağırdım...

   Koridorun başında Mahmut dede , Adela hanım , Annem ve Sırma belirince hızla ayaklanıp oraya ilerledim. Akın'ın haberi olmadığı için şaşırmıştı ve onları kesinlikle beklemiyordu.
   Mahmut dedenin elini öptüm  , o da eliyle başımı okşayıp halimi hatrımı sordu , bende aynı şekilde hızla hal hatırını sorup anneme sarıldım,  Allah'ım ilk defa böyle büyük bir özlem yaşamıştım. "Annem nasılsın? "
"İyim canım kızım , senin durumun nasıl? "Annemin eski halinden eser yoktu , ruhunda ki sert karakteri tamamen silmişti. "Çok iyiyim , siz görünce daha iyi oldum." Elimle Sırma'nın kolunu tutup söylemiştim. Omuzum da hissettiğim elle arkamı döndüm , Adela hanım büyük bir mutlulukla bana bakıyordu, ''biraz aranıza girmiş gibi olacağım. .."diyerek bana sarıldı. Sanırım aylar sonra ilk defa bu kadar mutluydum. Bütün sevdiklerim yanımdaydı , bir kişi hariç ! ''Anne , Nihat baba nerede?"  "Kızım biliyorsun şirkette şu an kimse yok bu sebeple o gelemedi , bu yüzden çok üzgün olduğunu iletti." Adela hanımın sesinde ki mahçupluk ne kadar müthiş bir anne olduğunu göstermişti , "haklısın anne , düşünemedim ." Bir anda ismimin söylenmesiyle hepimiz hemşireye döndük. "Cemre hanım , buyrun ." Başımı sallayıp içeri doğru ilerledim , yanım da annem vardı ,Akın uzakta durmayı tercih etmişti yine. Içeri girmemizle doktor hanım şaşkınca hepimize baktı,  bunca kişiyi beklemediği yüzünden okunuyordu. "Hoşgeldiniz,  " diyen doktor üzerinde ki şoku atlatıp gülümseyerek oturmamız için sandalyeleri gösterdi. İki tane olan sandalyeye bir ben bir de Mahmut dede oturmuştu. ''Bu kadar kalabalık olmanızı beklemiyordum , bu yüzden şaşkınım kusura bakmayın. " dedi doktor mahçupça. Mahmut dede araya girip "ilk torun olunca gelinimizi yalnız bırakmak istemedik." Doktor anlayışla kafasını sallayıp rutin gözlemlerden bahsetti. Zaten çoğu testleri yaptırmıştım ve hepsi de normaldi çok şükür. Bir kaç önemli test kalmıştı onu da 1 , 2 ay sonra yaptıracaktık. "Peki o halde Cemre hanım sizi ultrasyona alalım. " içimi müthiş bir heyecan kaplamıştı , birazdan çocuğumun cinsiyetini öğrenecektim. ..göz ucuyla Akın'a baktım ; düşünceli gibiydi. O da bana baktı,  ona baktığımı beklemediği için bi an affalladı ama üstünde çok durmadan gözlerini hemen ayırdı. Hemşirenin yardımıyla sedyede  uzanıp karnımı açtım. Annem , Sırma heyecanla bana bakıyordu.  Kalbim küt küt atarken karnıma soğuk bir jel sıktı hemşire daha sonra doktor gelip beyaz aleti karnımın üzerinde gezdirmeye başladı. Başım da en az benim kadar heyecanlı ailem vardı , Mahmut dede sert yüz hattına rağmen içinde ki heyecan yüzüne yansımıştı,   annem ve Sırma birbirlerinin elini tutmuş bana bakıp gülümsüyorlardı. Adela hanım iki elini çenesinin altında birleştirmiş derin derin nefes alıyordu...ve Akın ; yüzün de heyecana ait bir duygu kırıntısı yoktu , düz bir şekilde ekrana bakıyordu , keşke gelip elimi tutsaydı da heyecanımızı paylaşsaydık. "Evet şimdi minik bebeğinizin kalp atışını duymaya hazır mısınız? " doktor bunu söylerken direkt bana baktı sonra etrafa "babası nerede ?" Bu soruyla bütün aile kasılmıştı , Akın'ın benden kaçıyor olduğunu duysa herhalde şoka uğrardı doktor. Akın birşey demeden yanıma geldi , bir sorun çıkarmaması iyi olmuştu . Mahmut dedenin sert bakışları Akın'da kısaca dolaşıp tekrar ekrana döndü. Doktor yavaş yavaş kalp atışının sesini yükseltip hepimizin duymasını sağladı. Bebeğimizin ilk kalp atışlarını duyuyorduk,  Allah'ım müthiş bir duyguydu. Benim ve bebeğimin kalp atışları senkronize bir şekil de atıyordu. Elimi kalbimin üzerine koyup derince soludum , heyecanımı biraz dindirmeliyim. Ne yapsam da kalbim ağzımda atıyordu,  bir anda sağ  elimde hissettiğim sıcaklıkla elime baktım,  bu el Akın'a aitti.   Heyecanım iki katına çıkmıştı , yarım bir gülüşle bana bakıp tekrar ekrana döndü,  neydi bu şimdi?  Bana gerçekten destek olmak mı istemişti , bu yaptığı gerçekten işe yaramıştı kalbimin yavaşladığını hissedebiliyordum. Gözüm  Sırma'ya takıldı o da Akın'ın elimi tuttuğunu fark etmiş bakışlarıyla elimi gösterip göz kırpmıştı. Dudağımı ısırıp heyecanla gülümsedim. "Pekala çocuğunuzun cinsiyetini görebildim , çok yaramaz bir bebek zar zor gösterdi. "  Doktor hem gülümseyip hem de durumu anlatıyordu. Akın'ın elini sıkı sıkı kavradım , ekrana baktım, siyah ve beyazdı birşey anlaşılmıyordu. "Eee doktor hanım,  torunumun cinsiyeti ne ?" Annemin heyecanlı çıkışına hepimiz gülümsemiştik , "Peki peki sizi daha fazla meraklandırmayacağım..." ikimizin de gözüne bakıp "bebeğinizin cinsiyeti erkek. " dedi bir çırpıda. Gözlerimin dolmasına engel olamadım. Annem'in çoktan göz yaşları dökülmüştü , Adela hanımın da aynı şekilde. "Ve çocuğunuz gayet sağlıklı , ama yine de o testleri yaptıralım." Dedi ve ayrıldı odadan. Başımı sallayıp Akın'a döndüm gayet mutluydu , annesine sarsılmasına rağmen elimi bırakmamıştı,  Annem yanımıza gelince mecbur benden ayrıldı.  Annem karnımı temizleyip üstümü düzeltmemde yardım etti. Sedyeden kalkıp Sırma'ya sıkıca sarıldım  ,  "demek oğlan getireceksin.!" Mutlulukla başımı salladım , daha sonra Mahmut dede yanıma gelip  başımdan şefkatle öptü.  Bu mutluluğu özlemiştim... Adela  hanım gözü yaşlı bir şekilde gelip bana kocaman sarılıp elinde ki kağıdı bana uzattı,  merakla ne olduğuna bakarken benden önce davranıp  "Nihat'ın size hediyesi." , şaşkınca Akın'a baktım o da bana merakla baktı anlaşılan onun da haberi yoktu. Zarfı açtım ve içinden iki tane uçak bilet çıkmıştı.  "Anne bu ne bileti?" Adela hanım soruma gülüp " Kızım  bu tatil bileti , ikinizin de bunca koşuşturma da yoruldunuz biraz dinlenmenizi istediğimiz için Seyşeller'e bilet aldık." Adela hanım hevesle anlatırken Akın araya girdi "Anne ne gerek var , hem gitmek istiyor muyuz diye sordunuz mu?" Akın sıkılmıştı sanırım ona sormadan hareket etmelerine katlanamadığı çok belliydi. "Akın neden annenin hevesini kırıyorsun , sizi düşünüp almış işte !'" Mahmut dedenin sert çıkışıyla ortam gerilmişti bir anda , sertçe yutkunup gerilen Akın'ın tepki göstermemesi için hızla araya girip ''Anneciğim  , bizi düşündüğünüz için çok teşekkürler fakat hamile olduğum için uzun yolculuk yapmam riskli olabilir." Annem bunu düşünmediği çok belliydi , yüzü aniden düşmüştü  "haklısın Cemre biz bunu hiç düşünmedik. " onun üzülmesi beni de üzmüştü  , elinden tutup "önemli değil  Anne  lütfen üzülme bizde İstanbul'da güzel bir yere gidip dinleniriz olur mu ?"Adela hanım'ın düşen yüzü tekrar gülmüştü. Akın  öfkeyle odadan ayrıldı  , neden mutluluğum bu kadar az sürüyor?  Akın'ı çözmem yıllarımı alacakmış gibi hissediyorum .

HATA #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin