Bölüm 36

7.2K 264 18
                                    

Media:Cemre
Video: Ezhel ~ Geceler

Keyifli Okumalar 💕

Yazardan

Yatağın sürekli sol yanı soğuk oluyordu ama bu sabah nedense Akın yatağın solunda hissettiği bir sıcaklık vardı . İçini ısıtan koku ona tanıdık gelmesine rağmen gözünü açıp rüyanın bozulmasını istemiyordu. Sessizce gözünü açan Akın gözlerinin önünde mışıl mışıl uyuyan Cemre'yi beklemiyordu. Dün geceyi hatırladı ; Cemre ile film izliyorlardı ve daha sonra Cemre'nin dizinde uykuya daldığını hatırladı ve hayal meyal Cemre'nin onunla uyumasını istediğini hatırlayınca bu sefer rahatlamıştı. Cemre ile tekrar bir hata yapmak istemiyordu, Akın bu yüzden genç kızdan olabildiğince uzak duruyordu ama şimdi tam dibindeydi nefesini yüzünde hissediyordu. Gece Cemre ile birlikte uyuma isteğine bir türlü anlam veremiyordu duyguları ondan bağımsız hareket edemezdi. Akın gözlerini yine Cemre'nin pürüzsüz yüzüne çevirip her hatını incelemeye başladı genç kız ona oranla beyaz tenli ve belirgin elmacık kemikleri vardı bu da yüzünü daha güzel gösteriyordu. Gözü yavaşça dolgun dudaklarına gelince orada kitlendi. Dokunup öpme isteği uyandıran dudaklarına saniyelerce bakıp içinde oluşan alevlenmeye yenik düşmek istemiyordu , kızı sevmiyordu ama tekrar onunla birlikte olma isteğini asla geri çevirmezdi. Bu iğrenç düşüncesini bir kenara itip yataktan çıktı yavaşça, biraz duş alırsa kendine gelebilirdi.
Cemre duyduğu su sesiyle uykusundan uyanmıştı , hızla yatakta oturur pozisyonda etrafa baktı Akın yoktu anlaşılan duş alıyordu. Gece olanları hatırlayınca keyifle gülümsedi keşke her gece onunla uyumak istediğini söyleseydi genç kız bu teklifi asla reddetmezdi. Kesilen su sesiyle o da yavaşça yataktan çıkıp kenarına oturdu ve bozulan saçını toplamaya başladı. Lastik tokasını dudaklarına yerleştirip her iki eliyle saçını toplamaya çalışırken banyonun kapısı açılmıştı. Cemre istemsizce o yöne baktı ama baktığına bin pisman olmuştu ;Akın sadece beline bağladığı havlu ile çıkmıştı karşısına , yapılı ve kaslı vücudun da süzülen su damlaları Akın'ı oldukça seksi gösteriyordu. Cemre şaşkınlıktan donmuş vaziyette ona bakarken ağzıyla tuttuğu toka düşünce elleriyle hızla gözünü kapatıp "öz--özür dilerim, ben bilmiyordum böyle çıkacağını.''dedi utançla kekeleyerek. Akın genç kızın şaşkın bakışlarını vücudun da gezindiği görünce oldukça şaşırmıştı anlaşılan Cemre onun dışında başka bir erkek vücudu görmemişti. Zaten yüzünü kapattığını görünce Akın düşündüğü fikre kesinlikle inanmıştı . "Önemli değil. "Dedi Akın kızın daha fazla utanmasını istemiyordu bu sebeple hızla giyinme odasına girip iş kıyafetlerini giyinmeye başladı zaten Cemre de çoktan odasına gitmişti. Cemre paytakça odasına ilerleyip az önce ki görüntüyü hatırladı heyecanla alt dudağını dişleyip elini karnının üzerine koyarak oğluyla heyecanını paylaştı.

Cemre ve Akın sessizce kahvaltı ederken Cemre neden Akın'nın gece olanlar hakkın da konuşmadığını merak ediyordu. Mesela en önemlisi neden onunla uyumak istediğini öğrenmek istiyordu , bu sorusuna cevap bulabilirse her şey düzene girecekti. Ağzında ki lokmayı yutan Cemre göz ucuyla Akın'a baktı , Akın önünde ki tabağıyla meşguldü sadece.Cemre umutsuzca gözlerini ondan çekip kahvaltısına geri döndü.
Akın kahvaltısını yaparken merakla ona bakan Cemre'yi fark etmişti fakat çaktırmamıştı. Cemre'nin dün gece için kafasında bir ton soru olduğuna emindi ama onun da bu sorulara verecek bir cevabı yoktu keşke o da dün gece neden onu yanında istediğini bilseydi...
Kahvaltısını yapan Akın masadan kalkarak "akşama görüşürüz ''diyerek Cemre'nin yanından ayrıldı.

CEMRE

Kahvaltımı yaptığım gibi dün Berk'e söz verdiğim gibi Kerem'i arayarak herşeyi anlattım ve bana bu konuda yardım edip edemeyeceğini sorduğumda memnuniyetle kabul etmişti. Kerem'e saat akşam 6 gibi gelmesini söyleyerek telefonu kapattım şimdi önemli olan Akın'ın kesinlikle eve gelmesi...

HATA #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin