Bölüm 49

6K 288 29
                                    

Media:Baran Varol

Destek veren herkese teşekkür ediyorum 🙏🏻🌺

Keyifli okumalar 🤗

Korkuyla fotoğrafları toparlarken elimin titremesine engel olamıyordum. Elimde ki fotoğraflar tek tek düşerken hepsini yere fırlatıp deri tekli koltuğa oturup kendime gelmeye çalıştım. Nasıl bir kumpasın içinde olduğumuzu anlayamıyordum , annemin mi yoksa benim mi başım belada çözemedim. Allah'ım sen beni bu evden kurtar yoksa daha fazla dayanamayacağım. Gözlerim istemsizce yine dolarken Akın'ın yanımda olmasını çok istiyordum. Ona ve aileme o kadar çok ihtiyacım var ki ! Kapının aniden açılmasıyla olduğum yerde dona kalmıştım. Baran denilen adam beni görmenin şokuyla kapıda öylece kala kalmıştı . Beni ve dağılan fotoğrafları inceledikten sonra beyaz saçlarını sinirle arkaya doğru itip üzerime doğru yürüyünce kendimi korumak amacıyla hızla ayaklanıp geriye doğru ilerledim. "Ne halt etmeye buradasın sen !"diye öfkeyle bana bağırırken gözleri ateş saçıyordu , doğrusunu söylemem gerekirse oldukça sinirliydi ve ben inanılmaz korkuyordum. "Bee---ben sssaddeece geziyordum ."diye korkuyla kekelerken o tekrar dağılan fotoğrafları gösterip "dağıtarak gezmeyi seviyorsun demek !" Diye beni rencide ederken diyecek bir şey bulamamıştım adam beni resmen odasını karıştırırken bulmuştu. "Özür dilerim."dediğimde fısıltı şeklinde Baran masada ki lambayı tek bir yumrukla duvarı fırlattı. Yaşadığım şokla irkilirken birinin beni buradan kurtarması için dua ediyordum . Aniden içeri giren Ahmet hızla etrafa göz gezdirip bana baktı direkt . Ne kadar korkmuş olduğumu gören Ahmet hızla bize yaklaşıp önüme geçerek "Abi sakin ol , ne oldu burada ?"diye Baran denilen adama dönerek onu sakinleştirmeye çalışırken bende arkada sinir göz yaşları döküyordum ."şu arkadaki fare varya kendince evi geziyorum diye çalışma odamı karıştırıyor."diye etrafı gösterince kendinden yaşça küçük olan Ahmet derince soluyup bana 'ne halt yedin'dercesine bakış atıp tekrar Baran'a dönerek "Abi merak etme ben cezasını keserim bir daha böyle bir hata yapmayacak. "Diye onu ikna etmeye çalışırken Baran denilen adam bana öfke saçan bakışını atıp odadan çıktı. Ahmet'e ne kadar çok değer verdiğini şimdi çok iyi anlıyorum. Ona dönüp "şey çok teşekkür ederim."dedim ince sesimle. Ahmet yerde ki fotoğrafları toplayıp ''dua et yetiştim yoksa seni mahvederdi bir daha böyle bir hata yapma. "Dedi uyarıcı ses tonuyla. Bende göz yaşlarımı silip "yapmam"dediğim de başını sallayıp ayaklandı "bak şu kadınla olan ilişkini söylesen her şey bitecek , sende evine gidersin !"diye elindeki annem ile benim fotoğrafı gösterip kendince beni ikna ederken dinen öfkem tekrar alevlenmişti ''ben onu tanımıyorum ,hem Sevim'i ne yapacak bu Baran !"diye sertçe kelimelerimi vurgularken Ahmet yeşil gözlerini devirip "bundan sonrasına karışma !"Dedi ve arkasını dönüp dosyayı yerleştirirken yerde unuttuğu fotoğrafı çaktırmadan alıp hırkamın arasına sıkıştırdım , beni görmediğine emin olduğum Ahmet önden ilerleyip kolumu çekiştirince kolumu çekip "yürümeyi biliyorum."deyip ters bir bakış atınca Ahmet kolumu bırakıp "Serapp hemşire !"diye bağırınca Serap soluğu yanımızda aldı . Büyük bir ilgiyle Ahmet'e bakıp "buyrun Ahmet bey."dedi cilveli sesiyle. Ahmet büyük bur umursamazlıkla beni gösterip "buna sahip çık. Başka bir yerden daha çıkarsa ilk senin fişini keserim."deyince Serap büyük bir korkuyla bana bakıp" tamam" dedi fısıltıyla. Serap koluma girip bana destek olurcasına diğer eliyle de sırtımı sıvazlayıp "hadi gidelim Cemre."dedi ve birlikte odaya doğru ilerlerken Ahmet'in arkadan bize baktığını hissedebiliyordum . Odaya girdiğimizde göz yaşlarım tekrar yüzümü ıslatırken "artık buradan gitmek istiyorum Serap , dayanamıyorum artık! "Diye ona yalvarınca Serap derince nefes alıp verdi "bak elimden bir şey gelmiyor bende senin kadar çaresizim."dedi ve kendini yatağa attı. Yine yine yıkılan umutlarıma küfürler savurup pencereye ilerleyip etrafı inceledim tekrar. Bu sırada arkadan gelen hıçkırık sesiyle arkamı döndüğümde Serap ağlıyordu. "Neyin var ?"diye tereddütle yanına yaklaştığımda Serap toparlanıp "Ahmet bana nasıl davrandı gördün mü? "Diye ağlamaklı konuşunca göz devirip koltuğa oturdum "ben bu lanet yerden kurtulalım diye didik didik telefon ararken sen Ahmet'e aşık olmuşsun ve onun için ağlıyorsun !"diye ona ters bakış atınca Serap daha çok ağlayıp "duygusuz kadının tekisin!"diye bana trip atınca bende gerilen ortamı biraz yumuşatmak için " hiçte bile öyle değilim. "Diye ona kızınca Serap göz devirip "Ahmet'ı seviyorum diyorum sende kalkmış diyorsun ki mayfayaya aşık olacak zaman mı !"
"Eee öyle !''dediğimde Serap yerinden kalkıp "benim çok iyi anlaştığım bir çocuk var ona sorayım belki telefonunu verir.''dediğinde büyük bir mutlulukla yerimden fırlayıp yanına gittim "gerçekten yapacak mısın? "Diye sorunca "biraz cilve yapacağım belki işe yarar."dediğinde kocaman sarıldım ona "bak dikkatli ol , benim yüzümden tekrar başına bir dert gelmesini istemiyorum."diye son kez onu ikâz ettiğimde başını onaylar şekilde sallayıp odadan ayrıldı. Şimdi tek yapabildiğim şey ona dua etmek.

HATA #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin