~FİNAL~

6.4K 186 25
                                    


Keyifli Okumalar

5 Yıl Sonra

CEMRE

Günlerdir yoğun iş temposu ve Doğum günü partisi için yaptığım planlar ve planları uygulaması için aradığım organizasyon şirketi derken ruhum ve bedenimde inanılmaz bir yorgunluk vardı. Gözlerimi zorlukla açıp pencereden süzülen güneş ışığı ile bedenimi gerip uykumun geçmesini bekledim biraz. Yatakta kısa bir süre oyalandıktan sonra duş almak için yataktan hızla çıkıp banyoya koştum , üzerimi çıkarıp ılık suyun altına girdim. Bedenim ılık suyla ürperse de kısa sürede alıştım.
Duşu fazla oyalanmadan aldıktan sonra bornozumu giyip giyinme odasına koştum. Bugün hem oğlumun 5.yaş günü partisi vardı hemde şirkette önemli toplantım vardı bugün yine çok yorulacaktım ama ailem için değer.  Resmi iş kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı yaptım , saçlarım hemen şekil aldığı için zorlanmıyordum , şaçlarımıda hallettikten sonra hızlı adımlarla salona indim. Salona geldiğimde salonda deli gibi koşuşturan Berke ve onu sofraya oturması için zorlayan bir adet annem. "Berke! Anneanneni bu şekilde yormaman gerektiğini sana söylemiştim." Sesimde ki uyarıcı tını ile Berke olduğu yerde durup mahçup bir ifadeyle yüzüme baktı "özür dilerim anne ." Dedi ve başını eğerken ona doğru yaklaşıp "benden değil anneannenden özür dile lütfen." Diye ikinci kez uyardığımda Berke başını kaldırarak anneme dönüp "özür dilerim anneannem." Diye ona şirinlik yaparken annem hiç dayanamamıştı bu haline "beyaz lokumum benim..."dedi ve kocaman sarılırken aralarına girmeden kahvaltı masasına ilerledim. "Babam yok mu anne?" Diye masaya oturduğumda annem Berke ile gelip "yok erkenden çıktı o ." Dediğinde sadece kafamı sallamakla yetindim. Annem ve Berke de oturunca kahvaltıya başladık. "Cemre..."annemin kısık tonda ki sesiyle gözümü ona diktim "anne neden fısıldıyorsun?" Diye sorduğumda Berke'nin dikkati bize kayarken annem göz ucuyla Berke'ye bakıp tekrar bana döndü "Akın'ın yanına uğrayacak mısınız ? "Diye sorduğunda Berke keyifle gülüp "babama mı gideceğiz?" Diye yüzüme baktığında ona doğru gülüp "evet oğlum , hep gittiğimiz gibi yine gideceğiz." Dediğimde annem tekrar bana dönerek "partiden önce mi?"
"Evet ." Diye kestirip attığımda annem başıyla beni onaylayıp kahvaltısına geri döndü . Herkes kahvaltısını yaptıktan sonra Berke kıyafetlerini giymesi için evdeki yardımcı ile üst kata çıkarken bende salonda oturup son rütuşlara göz gezdiriyordum. "Anne bu arada Nihat bey ve Adela hanım birazdan gelecekler biz gelene kadar onlarla ilgilen ." Diye annemi uyarırken öte yandan tablette göz gezdiriyordum " tamam , hele bir gelsinlerde hayırlısıyla." Diyen anneme göz ucuyla bakıp tekrar tablete döneceğim sırada bana doğru gülerek gelen oğlumu gördüğümde tableti masaya koyup iki kolumu iki yana kocaman açıp Berke'nin gelmesini bekledim. Berke koşup kocaman sarılırken bende kollarımı küçük bedenine sarıp kokusunu içime çektim ve sarı saçlarına öpücükler kondurup geri çekildim." Bu ne yakışıklılık, gözlerimi alamıyorum senden ." Diye oğlumu överken Berke utançla kafasını eğip kıkırdıyordu . Annem Berke'yi kollarımdan alıp kucağına yatırarak Berke'nin yanaklarına uzun uzun öpücükler kondurup "maşallah , tü tü Allah nazarlardan korusun lokumumu." Deyip Berke'ye tükürürken bu gelenekten payını alan Berke'ye üzülerek bakıyordum. Berke sıkılmış olacakki mızmızlanıp yüzüme bakınca annem onu kendinden uzaklaştırıp "bir kerecik sevdirmiyor kendini eşşek sıpası." Diye popusuna vururken Berke suratını asıp yanıma koştu "oğlum anneannen seni seviyor." Dediğimde Berke omuzlarını silkip " ama sulu öpüyor ." Dediğinde kahkahayı basmıştım , annem göz devirip "aynı anası... " Dedi sadece. Berke'nin yanaklarını yalandan silip "tamam hadi , gitti hepsi. Artık gidebilir miyiz Berke?" Diye sorduğumda Berke başını sallayınca elini tutup ön kapıya gitmek için ilerledik . Kapıya geldiğimde annem bize bakıp " siz dönene kadar buralar istediğin gibi olur." Diye kulağıma fısıldadı ki Berke ona süpriz yaptığımızı öğrenmesin. Bende anneme sadece göz işaretiyle onaylayıp arabaya bindik , şimdi sevgilime gidebilirim.

HATA #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin