Media:Cemre
Keyifli okumalar 🌸🌸
Yazardan
Sevim hanım ve Sırma eve doğru giderken , Cemre'nin başına gelenlerden haberleri yoktu ama Sevim hanım sanki kızının zorda olduğunu hissediyormuş gibi içinde büyük bir huzursuzluk peydah etmişti. Yolun bitimiyle ikisi de iki katlı villanın bahçesine park edilen arabadan inip eve doğru ilerledi. Sırma kapıya bakıp iç geçirdi şu an için kesinlikle evine gitmek istemiyordu eğer giderse yine yapayalnız kalıp başına gelen olaylardan dolayı kafayı yiyebilir en iyisi sabaha kadar burada olmak dedi kendi kendine ve Leyla'nın kapıyı açmasıyla oturma odasına ilerledi. "Sırma sen otur kızım ben elimi yıkayıp geliyorum ."diyen Sevim teyzeye Sırma uzaktan başını tamam anlamında sallayarak koltuğa oturdu. Leyla'nın başında beklediğini gören Sırma " soğuk bir su getirebilir misiniz ?"diye ince sesiyle Leyla'dan su rica ederken gözüne televizyon ünitesinde duran bir fotoğraf ilişti. Fotoğrafı daha yakından görmek için ayaklanıp çerçeveyi eline alıp inceledi. Fotoğrafta Cemre , Oktay ve o vardı . Bu fotoğrafı ne zaman çektiklerini kesinlikle hatırlamıyordu ama anısı daha dün gibi aklındaydı. Oktay'a uzun uzun bakıp parmak uçlarıyla fotoğrafta ona dokundu. Cansız bir fotografa dokunurken bile kalbi yerinden çıkacakmış gibi atması onu inanılmaz husursuz ediyordu. Ne gerek vardı bu kadar sevmeye ! Diye kendi kendine kızmaya bile başlamıştı genç kız . Ama o da biliyordu gönlünü kaptırmıştı bir kere geri dönüşü yoktu , onu ne kadar üzse de bir adım geri atmayacaktı işte bu yüzden aşık olmak onun için hep aptallıktı... Derince nefes alan Sırma fotoğrafı tekrar yerine koyup koltuğa yeniden oturacağı sırada Sevim hanımın geldiğini fark etti. "Geldin mi Sevim teyze? Görmedim."diye mırıldanırken Sevim hanım sakince gülümseyip "olsun bir şey olmaz. Gel yanıma."diyerek genç kıza yanında ki boş yeri gösterdi . Sırma boş yere oturup en kötü olduğu dönemde bile onu yalnız bırakmayan Cemre ve Sevim hanımın hakkını nasıl ödeyeceğini düşündü ... düşündü ve düşündü ama bir cevap bulamadı. Bu kadar büyük bir emek ve sevginin ödenecek hakkı yok.
Sevim hanımın artık iki kız vardı .Birinin hayatını düzene soktum derken diğeri başka bir yerden çatlak veriyordu. Kız çocuğuna sahip olmanın zorluğunu bir kere daha anlamıştı. Sırma'ya kısaca bakıp "Cemre'den haberin var mı ,Ne yaptı ?"diye ayakta uyuyan Sırma'ya söylenince genç kız daldığı rüyadan uyanıp boş gözlerle Sevim hanıma bakıp sözcükleri algılamaya çalıştı. Kısa süre sonra elini telefonuna atıp "arıyorum Sevim teyze ."dedi ve Cemre'yi hızla aradı ama Cemre'ye ulaşılamıyordu. ''Sanırım duymuyor birazdan tekrar ararım."deyince Sırma Sevim hanım başıyla tamam anlamında sallayıp '' tamam kızım."diye mırıldandı. Sırma tekrar Sevim hanıma dönüp "Sevim teyze bana bu iftirayı atan kişinin gerçek kimliğini öğreneceğiz değil mi ?"diye umut dolu gözlerle Sevim hanıma bakınca o da yarım bir gülüşle genç kıza bakıp "evet sen hiç merak etme , sadece biraz zaman alacak o kadar."deyince Sırma rahatça nefes alıp "zaman önemli değil yeter ki bu kara leke üzerimde kalmasın."diyerek önüne döneceği sırada kapı çaldı . Sırma evinde ki alışkanlığından dolayı Leyla'yı beklemeden hızla kapıya yöneldi . Kapıya giderken gelen Cemre olduğunu düşünüyordu ama kapıyı açınca Oktay ve Akın ile karşılaşınca büyük bir şok yaşadı. Oktay ile göz göze gelince bakışlarını bir türlü çekemiyordu , Oktay'ın ona bu kadar sert bakması adil değildi onun hiçbir suçu olmadığı halde gereksiz yere suçlanıyordu. Akın'ın boğazını temizlemesiyle kendine gelen Sırma hızla kenara çekilip "hoş geldiniz."dedi mırıldanarak , o kadar kısık bir tonda söyledi ki ikisi duymamıştı bile. "Sırma hoşgeldin, ne hoş bir süpriz bu böyle. "Diyen Akın'a dönüp "hoş buldum Akın , Cemre ısrar edince kıramadım."dedi kısık tonda. "Ne zaman istersen gelebilirsin bunu biliyorsun."deyince Sırma zora ki bir gülüşle başını salladı. Önceleri yıldızları pek barışık olmayan Akın ve Sırma daha sonradan Oktay'ın araya girmesiyle araları düzelmişti. Ama şimdi Oktay ve Sırma'nın arası kötü. Sırma kapıyı kapatıp ikisinin de içeri girmesini bekledi. Oktay tek kelime etmeden Sırma'nın yanından geçip gitti. Oktay gerçekten Sırma'ya öfkeliydi ; dünyada güvendiği nadir insanlardan biriydi Sırma onun için, ama o hiç ummadığı bir anda onu mahvetmişti hâlâ yaşanılanların birer oyun olduğunu düşünsede gerçek apaçık ortadaydı. Sevim hanım ile tokalaşan Oktay koltukta ki yerini alırken karşında oturan Sırma'yı görünce morali yine alt üst oldu. Genç kızın bir hayli üzgün yüzünü fark etmişti ama bu artık onun umrunda değildi . Onun yüzden sevgilisi mahvolmuştu. Gözünü genç kızdan çekip Sevim hanıma dönüp "Cemre nerede Sevim hanım ?"diye sorunca Sevim hanım Oktay'a dönüp "pastaneye gidip kredi kartlarımı alacaktı ama hâlâ gelmedi. Sanırım trafiğe yakalandı gelir şimdi."diye gülümseyerken Akın oldukça gerilmişti. Cemre gideli 3 saatten fazla olmuştu. Hızla ayaklanıp bahçeye doğru ilerleyerek telefonundan Cemre 'yi aradı ama telefonu kapalıydı. Akın oldukça tedirgin olmuştu tekrar aradı .... belki 10 kez üst üste aradı bir umut ama ona ulaşamıyordu. Yüreğini koca bir korku kaplamıştı , en son annesi kanser tedavisi görürken bu kadar korkmuştu. Telaşla içeri girip "Sevim anne , Cemre'nin telefonu kapalı !"Dedi büyük bir endişeyle. Sevim hanım ve Sırma korkuyla göz göze bakarken Sırma sertçe yutkundu "hâlâ kapalı mı yani ?"diye korkuyla sorarken Akın beyninden vurulmuşa döndü , "ne demek hâlâ? "Diye tereddütle sorunca Sırma , Akın'a dönerek "Bir saat önce aradım kapalıydı bende trafikten dolayı. .."cümlesini tamamlamasına izin vermeyen Akın "ve bundan şimdi haberim oluyor ! "Diye resmen Sevim hanım ve Sırma'ya kükremişti. Sırma bu kadar büyük bir tepki beklemediği için o da öfkelenmişti. ''Akın bağırmanın sebebi ne ! "Diye o da öfkeyle Akın'a bağırınca Oktay direk araya girip "kendinize gelin! Ortada net bir durum yokken kötüyü düşünmeni anlamıyorum Akın ."diye Akın'ı nazikçe uyarırken Akın onun duymamıştı bile "bu kız hamile daha o gün erken doğum tehlikesi bile geçirdi , üstüne Cemre saatlerdir ortalıklarda yok ."dedi yine bağırarak. Oktay bir adım geri adım atıp ''tamam Akın sakin ol , şimdi gidip onu arayacağım. "Deyince Akın ondan önce davranıp ceketini üzerine geçirip hızla evi terk edince Sevim hanımın da içinde ki huzursuzluk korkuya dönmüştü. Başı dönerken kendine gelmek için koltuğa oturup Oktay'a doğru bağırıp "oğlum bir haber alırsanız lütfen bizi arayın."dedi yalvaran gözlerle. Oktay başını sallayarak "tabi ki , eğer Cemre eve gelirse bizi haberdar edin ."deyince Sevim hanım dolan gözlerine rağmen sert ifadesinden ödün vermeyerek "tamam oğlum .''dedi. Sırma , Oktay'ın gitmesiyle onunla gitmek istese de Sevim teyze vardı öte yandan Oktay ile araları çok kötüydü . Oktay ile gitme fikrini bir kenara itip Sevim teyzenin yanına giderek elini tuttu sıkıca. Beyni korku ve telaştan dolayı kasılırken Cemre'nin sapasağlam eve gelmesi için dua etmeye başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA #Wattys2018
Teen FictionAYNI HATAYI İKİ KEZ YAPAMAZSINIZ. İKİNCİ KEZ YAPTIĞINIZ HATA DEĞİL , TERCİHTİR. BİR KADIN ELİNDE OLMADAN EVLENEBİLİR Mİ ONU HİÇ SEVMEYEN BİR ADAMLA ? Cemre evlenmek zorundaydı ; yanmış bir ormana dönen hayatı ve doğacak bebeği için bu adama katlanac...