Müzik : Rihanna- Love on the brain (videoyu izlemenizi tavsiye ediyorum 😊😊)
Media: Akın Mertoğlu
KEYİFLİ OKUMALAR💗
Cemre'nin ağzından...
Kahvaltı bitmiş hepimiz sessizce birbirimizi izliyorduk. Gözüm anneme takıldı, bugün yaşanan durum çok farklıydı onu yıllardan sonra yeni tanımışım gibi hissettim neden bilmiyorum ama anneme şimdi kavuştum diyebilirim , babamla yaşadıkları artık beni ilgilendirmiyor ; sanırım en doğrusu bu...
"Cemre , o çocu...yani bebeğin babası ile tanışmak istiyorum." Annemin bu ani çıkışı beni teleşlandırdı , aslında istediği şey çok doğal. .. "Tabi ki annem en kısa sürede." Annemin kaşları anında çatıldı , "yarın buraya gelsin. Benim bir pastanem var işler aksamamalı. " ciddi ses tonu beni kendime getirtmişti hemen Akın'ı arayıp yarın eve davet etmeliyim. Kafamı onaylar şekilde sallayarak telefonumu alıp odama geçtim. Akın ismine basıp telefonu kulağıma dayadım , boşta kalan elimin tırnaklarını kemirme zamanı gelmişti, bunu sadece heyecanlandığım zamanlar yapıyorum...pekâlâ birazdan o sesi duyacaktım,
"Alo" bu tok ses ona aitti.Sesi bile karnımda kelebeklerin uçuşmasına sebep oluyor onu hangi ara bu derece sevdim hatırlamıyorum ama hatırladığım tek sey onda hissettiklerimi başka bi erkekte kesinlikle hissetmedim. Simdi bunları düşunme vakti değildi. Derin nefes alıp " Merhaba Akın , ben Cemre."
"Hadi ya!" Dalga geçer gibi söylemesi beni utandırmıştı , zaten numaramı vermiştim ...
"Şey sana numaramı verdiğimi unutmuşum..."
"Neyse , ne oldu ? Çocuğum iyi öyle değil mi?umarım bir sorun yok?..." Ard arda sıraladığı sorulardan hiçbirinde bana yer vermedi , ne halde olduğum kesinlikle umrunda değil, canım yine sıkılmıştı durduk yere.
"Merak etme çocuğumuz gayet iyi.." artık çocuğumuz demeyi öğrenmeli sadece ona ait değil !
"İyi o zaman , peki ya sen ?" Sorduğu soru beni şaşırtmıştı, ilk defa durumumu merak ediyordu ya da cocugumuz için sormak zorunda kaldı.of neyse ne sonuç olarak sordu bu yeter şimdilik ,
"Teşekkür ederim bende iyiyim. Sen nasılsın? "
"Iyi sayılırım." Bu cümle beni endişelendirdi ama cesaret edip daha fazlasını soramıyorum.En iyisi uzatmadan konuya giriş yapsam iyi olacak.
"Ben önemli bi konu için aramıştım" cevap gelmeyince devam ettim. " annem herşeyi öğrendi ve yarın seninle tanışmak istiyor, bizim evde." Bir çırpıda söyleyip rahatlamıştım umarım hayır demez yoksa annem hem beni hem onu öldürür. ... halâ birşey demedi sanırım düşünüyor, bunu kabul etmek zorunda ben bütün ailesi ile tanıştım o da tanışacak zaten bir annem var ...
"Pekâlâ yarın öğlen 2 de orada olurum. "
"Tamam yarın görüşürüz. " "görüşürüz " dedikten sonra telefonu hemen kapattı. Kaba işte ne bekliyorum ki... bu hayat sınavı beklediğimden de zor nereden ne çıkacağını kestiremiyorum. Tek dileğim çocuğumu sağlıklı bi şekilde kucağıma almak.
Salona geçip anneme Akın'ın yarın 2 de geleceğini söyledim. Şimdi yarının iyi geçmesi için dua etme vakti...ERTESİ GÜN
Sabahın erken saatinde uyanıp Akın için hazırlık yapıyorduk. Annemin hazırladığı onca şeye baktım hepsi mükemmel gözüküyordu . "Tek biri için çok şey hazırlamadık mı Sevim teyze?" Sırma'ın haklı çıkışına annemin tek tepkisi "siz ikiniz bir orduya bedelsiniz." Diyip gitmesi oldu...ee haklı da. Saat 13:30 du. Birazdan gelirdi hemen gidip üstümü değiştirmeliydim. Odama gidip siyah kot bir pantolon , siyah bir kazak giymiştim. Çokta özenmeye gerek yoktu. Saçlarımı sadece dağınık bir topuz yapıp ,hafif bir ruj sürdüm. Aynadan son kez kendime baktım; sade ve şıktım. Salona gectigimde annem ve Sırma'nın da hazirlanmış olduklarını gördüm. Annemin yanına oturacağım sırada kapı çalmıştı , anneme ufak bir bakış atıp kapıya yöneldim. Doğrusunu soylemem gerekirse midemde uyuyan kelebekler hemen uyanmıştı...kalbim ağzımda atıyormuş gibi..derin bir nefes alıp son kez kapının yanında ki aynadan kendime bakıp kapıyı açtım. Akın tüm intişamıyla karşımdaydı. Onu ilk kez klasik bir kıyafetle görmüştüm ve muazzam gözüküyordu. Saçları kış rüzgarından olsa gerek biraz karışmıştı, gözlerini çerveleyen siyah kirpikler ok gibiydi. Ona kısa süre baktıktan sonra kendime gelip "hoşgeldin " diyebilmiştim. "Hoş buldum. " diyerek içeri geçti. Kapıyı kapatıp ona dönerek kabanını asmak için elinden aldım ve ona terlik uzattım. Terliği görünce şaşırsa da hemen ayakkabısını çıkarıp giydi. Daha önceden geldiğı için salonu tarif etmeden oraya doğru yürüdü. Elimde ki erkeksi kokan kabanını asıp hızla salona ilerledim. Ben gelmeden annem ile Akın tanışmıştı bile. Sırma ile Akın'ın yıldızları pek barışık olmasa da tokalaştılar. Akın , annemin hemen çaprazın da bulunan tekli koltuğa oturdu. Bende annem ile Sırma'ın arasına oturdum. Akın özgüvenli davranıp annemin karşında oturmuş olsa da onu muazzam bir sorgu beklediğini bilmediğıne eminim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA #Wattys2018
Roman pour AdolescentsAYNI HATAYI İKİ KEZ YAPAMAZSINIZ. İKİNCİ KEZ YAPTIĞINIZ HATA DEĞİL , TERCİHTİR. BİR KADIN ELİNDE OLMADAN EVLENEBİLİR Mİ ONU HİÇ SEVMEYEN BİR ADAMLA ? Cemre evlenmek zorundaydı ; yanmış bir ormana dönen hayatı ve doğacak bebeği için bu adama katlanac...