||23

12.7K 214 25
                                    

"Evin savaş alanı gibi" dedi genç adam eğlenir bir ifade ile  etrafa bakınırken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Evin savaş alanı gibi" dedi genç adam eğlenir bir ifade ile etrafa bakınırken.

"Kusura bakma ama bir başkası olsa asla evime davet etmezdim.Senden bir zarar geleceğini düşünmüyorum"

Polat tekli koltuklardan birine tam oturacakken genç kızın sütyeninin orada olduğunu fark etti.
Lacivert siyah küpürlü sütyenin askısından yakalayıp havaya kaldırırken "Bu sana ait galiba" dedi hoş bir tını ile.

Genç kız,adamın elindeki sütyenini gördüğünde bütün kan beynine sıçramıştı.
Yanına hızla yaklaşarak onu elinden aynı şekilde hızla aldı."Ben hakikaten bu kadarını beklemiyordum.Çok özür dilerim lütfen otur"

-

Kendimi yerlerin dibine kadar soksam azdı fakat o hiç birşey söylemeden koltuğa oturdu.
"Özür dileme.Bunu bana yaptığın bir hata olarak görmüyorum"
  Sütyenimi hemen arkama saklayıp şirin bir şekilde gülümsemeye çalıştığımda kalbim yerinden çıkacakmış gibiydi.
Etrafı hızla toparlayıp bütün yığını odama hapsedip kapıyı kapattım.
O içeride oturuyorken derin bir nefes alıp mutfağa girdim.Bir süre etrafı süzerek özlediğimi fark ettim ve gülümsedim.
Kahveler hazır olduğunda büyük fincanlara doldurup salona geçtim.
Önünde durup ona eğilerek kahvesini uzattığımda geri çevirmeden aldı.
Bende yanındaki tekli koltuğa oturdum.

Kahveden bir yudum almış olacakki "Sade içtiğimi nereden biliyordun? O gün Rezzanla size geldiğimizde de soracaktım ama fırsatım olmadı"

Elindeki fincana bakarken ne söyleyeceğimi kararlaştırdım kafamda.
Aslında ben seninle ilgili olan herşeyi biliyorum demek vardı fakat zamanı değildi.
"Şey,bize geldiğinizde Rezzan'a sormuştum.O söylemişti"

Bir süre bana baktıktan sonra yanılmış gibi başını salladı.
Nasıl bir açıklama yapabilirdim ki başka?

"Sana bir şey söylemek istiyorum Yasemin.Ne kadar doğru olur söylemem ama bunu seninle paylaşacağım sanırım" dedi elindeki fincanı sehpaya bırakırken.
Aklımdan binbir türlü şeyler geçerken güçlükle yutkundum.
Aklımdan geçen ilk şeyi söyleyecek olamazdı.

"Bana sürekli mesaj atan bir kadın var"

____

I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin