Merhaba bebiklerim💕
Her bölüm yazdığımın sonuna bu şekilde not düşmeyi pek sevmiyorum fmdmdksldls
Bazı yorumlar alıyorum sevişmeli bölümler ne zaman gelecek diye.
Bi durun ayol lekfkslfldl
Sizi çok bekletmeyeceğim merak etmeyin.Bölüme geçebiliriz😘
___
"Anne! Asma artık şu yüzünü lütfen,üzülüyorum bende."
"Rezzan geri gelmeyecek Yasemin.Aradığımda beni merak etme iyiyim diyor ama meraktan çatlayacağım"
Rezzan umrumda falan değildi fakat annemi üzgün görmeye dayanamıyordum.
Özür dilerim ama üvey kardeşimi sevmiyordum.Sevemiyordum.
Çocukluğumdan beri gıcık kaptığım,onunla yalandan iyi geçindiğim birisiyle başka türlü samimi olamazdım."Bizimle yaşamak istemiyor anlarım ama bir kez olsun yüzünü görsem o bile bana iyi gelecek"
"Lütfen anne,bizleri de düşün.O olgun aklı başında bir kadın.Mutlaka başının çaresine bakar."
"İyidir değil mi Yasemin?" Başını göğsüme yavaşça koyduğunda göz yaşlarını silip sarıldım.
"Onu bazen çok hafife alıyorsun anne.""Biliyorum.O hala küçük bir kız çocuğu gibi benim gözümde."
"Ağlamanı istemiyorum,lütfen"
Kafasını göğsümden kaldırdığında burnunu çekti ve "Haklısın" dedi."Kendimi çok bırakıyorum.Kötü şeyler düşünmeyelim ki iyi şeyler olsun değil mi?"
"Hah şöyle,evet"
Derin bir nefes alıp ayağa kalktım.
Yukarı ki katta olan odama çıktığımda eski yatağıma kendimi bırakıp kalçamı kaldırarak arka cepten telefonumu aldım.
Beni artık biliyordu fakat ona mesaj atacağım gerçeğini değiştirmezdi."Hellööö"
"Mcmcmcöcövşdşdmsjal ergenliğime ver"
"Ergenlik sana yakışıyor :))"
"Bana herşey yakışır.."
"Neyse şirketteyim deme bana sakın"
"Toplantıdayım.."
"Ah karnım acıktı Okyanus! Mutlu musun!"
"Mutluyum :)) yemek ye ki biraz kilo al.Seni kucağıma aldığımda tüy kadar bişeydin"
"Kucağında olmak güzeldi :*)"
"Herneyse,toplantıya geri dönmeliyim sarışın"
"Senin karnını doyurmak istiyorum"
"Akşam yemeğini benimle ye.."
"İtiraz yok."
"Seni ararım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I trust u // Texting
Teen Fiction"Ben hazırım Okyanus.." "Geliyor musun?" "Hadi gelde bana bu kadar açık giyindiğim için kız" "Beni dizine yatır" "Burnumdan öp" "Kalçama vur her zamanki gibi,izin hiç çıkmasın yasak tenimden" "Elbisemin iplerini çöz,soğuk parmakların ölü tenime can...