||62

5.8K 114 0
                                    

"Fazla iddialı"Polat,arkasına rahat bir şekilde dayanmış ellerini karnının üzerinde birleştirerek karşısındaki muhteşem fiziği süzüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Fazla iddialı"Polat,arkasına rahat bir şekilde dayanmış ellerini karnının üzerinde birleştirerek karşısındaki muhteşem fiziği süzüyordu.
Dolgun dudaklarının üzerinden geçmiş kırmızı bir ruj,Beyaz,derin göğüs dekolteli askılı bir elbise giymişti Yasemin.Ayrıca ışıl ışıldı.
Türkiyede okuduğu üniversitenin Zengin ailelerinden bir arkadaşının doğum günü partisine gidecekti fakat kendisini son derecede rahatsız hissediyordu.
Garip bir şekilde Polat'ın yanında.

"Ben memnunum,senden öncesinde de hep böyle giyinirdim" dedi genç kız  kaşlarını havaya kaldırıp bilmiş bir şekilde kendisini boy aynasından süzmeye devam etti.

"Ama artık ben varım."

Yasemin aynadan deliler gibi sevdiği adamın gözleriyle buluşunca cevap veremeden elleri üzerindeki elbisede dolaştı.
"Neyse geç kalıyorum,sen burada kalmaya devam mı edeceksin yoksa ben kapıyı üzerinden kilitlemek zorunda kalayım mı?

"Elbise mevzusunu hiç bir şey yokmuş gibi kenara atmana ayrı olarak şaşırdım doğrusu"

Onunla konuşmaya devam edersem ciddi bir tartışma çıkacağından emindim fakat kendimi sıkı tutuyordum açıkçası.
"Peki,sen bilirsin.Ben çıkıyorum"

Anahtarlarımı son derecede normal bir şekilde masanın üzernden aldım ve elimdeki çantanın içine koydum.
Yeni almış olduğum ayakkabılarımı tam eğilmiş alacaktım ki,bir beden tarafından çıkış kapısının arasında sıkışıp kalmıştım doğrusu.
"Polat ne yapıyorsun?"

"Saf ayağına yatma,Başında bir tane Anıl diye bir piç var,geleceğini bile bile gidiyorsun öyle mi? Söylesene beni mi sınıyorsun sen?"

"Anıl aklıma bile gelmemişti, banane hem ondan.Ben oraya kız arkadaşlarımla eğlenmeye gidiyorum.Hepimizin unutulmayacak anıları var en az.Arkadaşlarım onlar benim"

Nefes nefese,burun burunaydık.

Defalarca yutkunup gözlerinin içinde kaybolurken bedenindeki sıcaklık çoktan kendi vücuduma yayılmıştı.

"Dokunmayı geçtim, yaklaşmaya dahi tenezzül ederse Yasemin,onu öldürürüm.Bunu biliyorsun değil mi?"

Kanım donmuştu.Gözlerindeki kesin ifade öyle ön plandaydı ki başımı sallamakla yetindim.
"Merak etme.Bende salak değilim"

"Salak olmadığını biliyorum" hafiften gülümsedi ve gözleri eliyle birlikte saçlarıma kaydı.
Saçımı okşarken "Bazen psikopat bir yanımın olduğunu unutuyor olmalısın.Yoksa yanılıyor muyum?"
"Hayır biliyorum" dedim,biraz da korkarak gözlerimi ondan kaçırdım.
"Güzel" elleri yavaşça başımın yanlarından çekildi."Şimdi istemeyerek de olsa çıkabiliriz"

I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin