||6

21.3K 225 15
                                    

"Hesabım kilitli Alara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




"Hesabım kilitli Alara.Hem o beni takip etmiyor,profil fotoğrafımda da başka bir kadının fotoğrafı var.Eğer kendi foroğrafımı koysaydım beni çoktan tanırdı.Kullanıcı adımı da biliyorsun zaten.Kendi ismim değil"

"şeytansın sen,fazla şeytansın hemde"

Ona sinsi bakışlarımı yönlendirirken önümde duran ders notlarına bir kez daha  baktım.
Sınavlarım için büyük uğraş verirken ikimiz masada karşılıklı olarak sınava çalışıyorduk.
Bir an önce Türkiyeye geri dönmek istiyordum,Amerika benim için fazla lükstü.
Fazla şahşahalı.
Ve fazla yabancı...

Buradaki sınav sistemi değişikti fakat alışmıştık.
Ailemi özlemiştim.
Buradaki tek sıkıntım oydu.
"Ayh çıldırıcam cidden bana bir şeyler oluyor! Çalışmayacağım sınav falan"

Kalemi hızla masaya doğru fırlatan arkadaşım arkasına yaslanırken üzerindeki gömleğinin bir düğmesini daha açtı.
"Polat'ı düşünmeden derse odaklanamıyorum bende" diye mızmızlandım."Ben sana söyledim Yasemin.Sınavlar bitmeden böyle işlere kalkışmayacaktın sen.Yanlış yapıyosun hem"

"Aşık olduğum adamı istiyorum sadece.Benim olan hiçkimseyi paylaşamam ben Alara,kusura bakma"

Alara derin bir nefes alıp susma hakkını kullandığında defter ve kitapları toplayıp arka bahçeye çıktım.
Amerikadaki bazı evleri bilirsiniz.
Hep yol kenarındadır ve tek katlıdır.
Ve geri kalan heryer çim ağaçlık ve yeşilliktir.
Ay ışığının altında temiz havayı içime çekerken cebimdeki telefonum titredi.
Ah titreşime aldığıma inanamıyordum.

"Efendim?"

"Seninki yine alemlere akıyor" ardından bir kaç kızın kahkaha sesleri yükseldiğinde o da gülmüştü."Ama sen yoksun"

"Benimki deyip durma şuna Harlan."

"Tamam tamam kızma.Ama kabul ediyorum.Fazla güzel gülüyor.Şu an ne kadar hırslı olduğunu anladım sanırım"

Derin bir nefes alarak "Şu an ne yapıyor ki?" Diye sordum nefesimin bir an kesildiğini hissederek.
Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya devam ederken onunda telefonun ardından iç geçirdiğini duydum.
"Bir dakika,onu görebileceğim sessiz bir yere geçeceğim"

"İyi olur,fazla gürültülü."

Onu bekledim.Telefondan gelen müzik sesi yavaşça azaldığında artık daha iyiydim.Hiç bekletmeden konuşmaya başladı.
"Onunla burada karşılaştığımıza inanamıyorum.Kızlar görünce şok oldu.Erkek erkeğe,arkadaşlarıyla birlikte.Pardon ama.." kahkhasını bastıramadı "Evli diye tek bir kadın dahi yaklaşmadı"

Gülümseyerek o görmesede karşılık verirken yürümeye başladım.Heyecanlanmıştım sanırım.
"Ve sürekli elindeki telefonu döndürüyor.Tuş kilidini açıp duruyor.Muhabbetleri çok iyi gibi görünüyor.Üzerinde siyah bir gömlek var,hani şu çok yakıştırdığın.Ve yeniden söylemeliyim ki.Güldüğünü,gülümsemesini görmelisin."

Daha fazla dayanamadım sanırım.Derin soluklarım içerisinde Harlan'ı dinledikten sonra güldüğünü gözlerimin önüne bir an olsun getirdim.
Siyahlar içindeki okyanus gözlü şeytan.

"Kapat telefonu Harlan,Geliyorum"

I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin