"Nerdesin be sen,Geldim yoksun!""Yavrucuğum trafik var ben ne yapayım.Zengin züppesi miyim ben senin gibi kendi arabamla geliyorum! Otur oturduğun yerde geliyorum"
Ve suratıma kapanış.
Kafiye yapıpta kapatıyor birde aptal.
Etrafa boş bakışlarımı attığımda cam kenarına ait boş bir masa bulup oturdum.
Artık cam kenarlarını seviyordum..
Bilin bakalım neden?Yanıma garson geldiğinde "Bir şey alır mıydınız" diye bir soru yöneltmesiyle önüme menüyü koydu.
Alara gelene kadar soğuk birşeyler içebilirdim."Naneli limonata alayım"
Garson siparişimi aldıktan sonra yanımdan ayrılırken kolumdaki saate baktım.
Fazla geç kalmasa olurdu.Bekletilmeyi oldum olası sevmezdim ki burada Alara ile birlikte hayvanca yemek yiyeceğimize söz vermiştik.
Yani kilo alacaksak da beraber alacaktık.
Bu yüzdem 'Anca beraber kanca beraber'sözü ikimizin arasında popüler sözlerden bir tanesiydi.Polat bu gün er yada geç Amerikaya gidecekti.Ne zaman döneceğini bile bilmezken akşamdan beridir suratım asıktı.
Belki de şu an havalimanındaydı.
İç geçirerek camdan dışarıya bakmaya başladığımda tanıdık bir ses "Ben geldiim!" Diye bağırdı.Kafamı çevirip anında Alara'nın suratıyla karşılaşırken gözlerimi devirerek ayağa kalktım.
Sarılıp birbirimizi öperken "Az daha geç kalsaydın beni burada göremeyecektin yavrucuğum" dedim bıkkın bir sesle.
Karşıma otururken garson bir yandan önüme limonatamı koyduğunda yeni gelen arkadaşımın önüne menüyü bıraktı.
Alara ikimizin adına double burger söylerken koca bir tabak dolusu patates kızartması da söylemişti.
Gözlerim ise fal taşı gibi açılırken "Ne yapıyorsun sen! Ölsem de onu bitiremem"Omuzlarını silkip "Yapacak birşey yok öyle anlaştık" dedi ve konuyu değiştirdi."Ee dün nasıldı,Hadi anlat gözüme uyku girmedi terbiyesizim"
"İnanmayacaksın ama beni öptü" bir çığlık atmasıyla ağzını kapatmam bir oldu.
Hep böyle yapardı.
Hayır yani kendisine başka türlü şaşkınlığını belli eden bir hareket bulsa iyi olurdu.
Etraftakilere baktıktan sonra elimi yavaşça ağzından çektim ve kısık bir sesle "Neye uğradığımı şaşırdım Alara.Hayallerimin çokta ötesindeydi bu""Ben gerçekten beklemiyordum,ama ondan beklerim."
Anlamayarak "Nasıl yani?" Diye sordum.
"Yasemin adam resmen Kazanova."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I trust u // Texting
Teen Fiction"Ben hazırım Okyanus.." "Geliyor musun?" "Hadi gelde bana bu kadar açık giyindiğim için kız" "Beni dizine yatır" "Burnumdan öp" "Kalçama vur her zamanki gibi,izin hiç çıkmasın yasak tenimden" "Elbisemin iplerini çöz,soğuk parmakların ölü tenime can...