||70

8K 164 92
                                    

PazarSabah 11:47

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pazar
Sabah 11:47

Bu büyük gürültü ve bağırışmalar da neydi böyle?
Gözlerim sabaha öyle bir açılmıştı ki Polat,vücuduma doladığı kollarını üzerimden hızla çekerek ayağa kalktı.
Gözlerimi kırpıştırıp "neler oluyor?" Diye sorduğumda altına bir eşofman geçirip "Burada kal" diye sıkı bir temkinde bulunup dağınık saçlarla odadan çıktı.

Üzerime çarşafı çekip aşağıdan gelen sesleri dinlemeye devam ettim.
Tanrım az önce bir şeyler mi kırıldı?
Korku,merak,heyecan ve bilinmemezlikle yutkunarak Polat'ın şiddet yanlısı sesini duydum.

Polat'dan...

"Noluyo lan burda! Bu ne saygısızlık!!!" Yerde şiddetle dövüşen adamlarım tanımadığım simalarla yüzleşiyordu.
Bunlar kimdi böyle?
"Siz kimsiniz!!"
Henüz daha uykudan açılmayan gözlerim şaşkınlığımı ardı ardına körüklüyordu.
Dış kapı ardına kadar açılmıştı,bahçe ise darmadağındı.
Adamlardan birine "Kim bunlar ne işleri var burada nasıl oluyor da evime girme cesaretinde bulanabiliyorlar sabah sabah!!!" Diye bağırdım.
Bir kere de işin rast gitsin Polat.
"Öğrendiğimize göre Rezzan hanımın babası göndermiş bu adamları abi." Adamlarımdan birisi burnundan akan kanı silerek bana yaklaştı."İzin vermedik,taşkınlık çıkarttılar,yaptılar yine yapacaklarını"

Düşünmeden cevap verdim "Ayık olanlardan bir tanesini alın götürün amaçları neymiş öğrenelim,Ben gelene kadar Hakanı çağırın.O baksın"
Hakan,bana ailemden geriye kalan tek sadık dostumdu.
"Alın götürün şunları hadsiz herifler!!"

Teker teker herşey bir anda son bulurken gerilen bedenim sorgulama evresine geçmişti.
Yaseminin babası...
Bekir bey.
Neden böyle bir şeye kalkıştığını anlayamazken olanları belirli bir mantığa oturtmaya çalışıyordum.
Beni gerçekten dövtürtecekti öyle mi?
Güldüm.
Akşam,ne kadar sinirlendiğini anlamalıydım zaten.
İşin içinden böyle bir şey çıkacağı belliydi.
"Beni hiç tanımamışsın Bekir beyefendi."

Derken yukarıda odadan çıkan Yasemini gördüğümde  bütün güzelliğini bir kenara bırakarak inatla gülümsedim.
Bekir,sencede harika bir kızın yok mu?
"Polat,Sen iyi misin! Neler oldu aşağıda?"

Güzel kalçaları, güzel göğüsler ve harika bir vajina? Kızında istediğim tek şey bu değil Bekir...
mükemmel sevgisi ve şefkati ve en önemlisi;
Bana olan Aşkı...

Üzgünüm,kızın benim....
Ve istediğim zaman seni yenebilirimz..
Eğer istediğin yeni bir savaşsa..

"Geliyorum güzelim..."

________

________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin