||63

6.7K 118 13
                                    

"Merhaba"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Merhaba"

"Ah lorde'um gelmiiş!"

"Artık Lorde değilim,Cici kız" doğum günü kızımız buydu.Kaşlarını bir an çattı.Sarı saçlarını omzundan sırtına doğru savurdu.
Gayet şık görünüyordu.

"Nasıl yani.Uğruna deli  olduğun adamdan vazmı geçtin?"

Nazikçe gülümsedim.
"Evet,öyle gerekti"

Şaşkınlıkla suratıma bakıyordu.Arkamda sakladığım hediyesini vermeye unuttum ve "İyi ki doğdun canım.Sağlıklı nice yaşlarına" ellerinin arasına hediyesini verirken şaşkınlığını üzerinden atamadı "T-teşekkürler  Yasemin"

Yanından ayrıldığımda Alara'nın yanına gittim.
Yine benden daha güzel olmuştu bitch.
Sanırsın kendi doğum günüydü."Ne konuştun o kadar da kızın bu güzel gününde yüzünü soldurdun Yasemin"

Bir kahkaha atmamla etraftaki bir kaç bakışın üzerime çekilmesini sağlamıştım.
Deli gibi davranmaya devam ederek etrafımdakilere bakıp "Çok pardon komik olmayan bir şey söyledi de ona gülüyordum" Dedim dayanamayarak.

Alara her zamanki gibi kolumu dürttü.Gülen yüzüm korkunç derece de bir hal aldı ve ona baktım."Yüzünü soldurmam,moralini bozmam umrumda değil.Lorde falan diyor bana Polat'ın mevzusunu açtı acayip derece de sinir oldum onane Polat'tan ya.Başlarım doğum gününe yıllık paramı verdim ben hediyesine kaç senelik arkadaşımdı ya.Sırtımdan bıçakladı."

"Yuh diyorum sana başka bir şey demiyorum.Konuyu nerden nereye getirdin Yasemin"

"Sırtımdan bıçakladı Alara.Cansel falan tanımıyorum ben artık o kimdi ya?"

Bana baygın bakışlar atıyordu ve susmak bilmeyen çenem en sonunda durmuştu.

Daha sonra yüksek masaların üzerinde dirseklerimi dayamış limonatamı yudumluyorken gözlerim Cansel'i takip ediyordu.
Hiç bir şey olmamış gibi arkadaşlarıyla eğleniyor gülüşüyorlardı.
Birden hiç beklemediğim bir anda Alara "Şu an yanlış mı görüyorum yoksa gerçekten gerçek mi?" Yüzümü buruşturup cevap verdim "Ne saçma bi cümle kurdun be türkçen kaçtı senin? Ve neyden bahsediyorsun?" Diye sormuştum o an şaşkınlıkla arkama bakan gözlerine odaklanarak.

Alara parmağıyla işaret ettiğinde arkama döndim ve o an nefesim kesildi.
Partideki herkesin neredeyse bütün gözleri onun üzerindeydi ve Tabii kide Canselin'de.

Polat'I bıraktığımı falan söylemiştim ben az önce değil mi?
Hah,Umrumda bile değildi.

"Garip bir şekilde Anıl yok,buna sevindim.."
Kulağıma fısıldayarak kolu belimi  sardığında elimdeki içki bardağıyla yere bakarak gülümsedim.
Daha sonra kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım.
Yüzlerimiz yine fazla yakındı.
"Sana sıkıntı çıkmayacağını söylemiştim"

Herkesin şok olan bakışlarını fark ettikçe inadına Polat'a yaklaşıyordum.
Daha sonra Cansel hayretle yanımızda göründü.
"Yasemin..Bizi neden tanıştırmadın?" Yanında bir kaç kız grubu daha vardı.
"Merhaba ben Cansel" elini Polat'a doğru uzatırken "Polat bende,memnun oldum."
El sıkıştıklarında sinirle Alaraya baktım.
Bir şeyler olacağını seziyormuş gibi bir bakış attı.

"Sizi tanımayan yok Polat bey.Yalnız Yasemin bana çok daha farklı şeyler söylemişti ama-"

"Ne gibi?"

"Boşversene" diye araya girdim."Sonra anlatırım.."

"Artık gidelim" Polat elimi kavradı ve kızlara dönerek "Alaracım,kızlar iyi eğlenceler"

Alara'ya veda bile edemeden çekiştirilerek uzaklaştırıldım ve yolun ortasında sinirle durarak "Ne yapıyorsun Polat!" Diye bağırdım.
"Asıl sen ne yapıyorsun?" Diye hızla bana döndü."Neler söyledin arkadaşlarına merak ediyorum açıkçası"

"Hiç bir şey söylemedim sadece Seni başından beridir biliyorlardı ve bende seni açığa çıkarmak istemedim.Senden vazgeçtiğimi ve olamadığımızı söyledim." bir kaç dakika boyunca birbirimize baktık ve yavaş yavaş yumuşadığını anlayabiliyordum.
"Ama  gelerek herşeyi mahvettin"

Bacaklarımdan kavradığı gibi beni kucağına alınca dudaklarımdan bir çığlık feryad etti.
Bacaklarım otomatikman beline kollarım ise boynuna dolandı.
Issız bir sokak arasına girdiğinde artık korkuyordum.
Çıplak olan bacaklarımı sıkıyor ve sırtımı duvara dayayarak elbisemden içeriye yol alıyordu.
Kalçalarımı sıktı ve "Ben herşeyi mahvetmeye bayılırım" dedi.
Sesi tahrik ediciydi.

"Ve Seni de hemen burada,bu duvarda mahvetmeye hazırım"

"Ve Seni de hemen burada,bu duvarda mahvetmeye hazırım"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin