"Sen harika bi avratsın biliyorsun değil mi?"Harlan ile birlikte birbirimize sıkıca sarıldığımızda diğer masadaki kızlara da selam verip oturdum.
"Burası buram buram seks kokarken onun burada ne işi olduğunu anlayamadım dostum.""Belki de seni buradaki sürtüklerden biri zannediyodur,ya da bir umut seni bulmak için buraya gelmiştir ha?"
Kızlar yeniden hep bir ağızdan gülmeye başladıklarında ben sadece ona odaklanmıştım.Beni göremeyeceği kadar uzağında ve önümüzden bir sürü insanlar geçiyordu.Ortamı boyayan kırmızı loş ışık herkesin üzerindeyken,kırmızı ve mavinin en iyi tonları onda toplanmıştı.
Kıvırcık kahverengi saçlar.
Elindeki bardağı ne güzel tutuyordu,masaya doğru eğilmişti,koyu bir sohbetin içinde gözü kimseyi görmeyen adam.
Gömleğinin altında gerilen kasları,dokunmak istediğim saçları..
Kendimi büyük bir arzunun içinde bulurken kendime gelip bacaklarımı sıkıca kapatıp daha sonra bacak bacak üstüne attım."Hadi lordum! Dik şunu kafana!"
Halsey,önüme bıraktığı tekilayı götürmem için elini sallarken gülümseyip küçük bardaktaki sıvıyı boğazıma gönderdim.
Evet, lordeismydope bendim.İçtiğim şey hakkında bir fikrim bile yokken boğazımı alışkın olmadığı bir yakıcılıkla sıyırıp geçmişti.Sanki orada yaralarım varmış gibi.
Ona bakmaya devam ettm.Telefonuyla meşguldü.
Küçük bir an telefonu bende elime aldım ve parmaklarım klavyeye gitti."Nasılsın okyanus?"
Başını yavaşça sol omzuna yatırdı.Dudağının bir kenarı öyle kıvrılmıştı ki,suratına bakamadan mahçup oldum.
"İyi gibiyim galiba.."
"İyi görünüyorsun,arkadaşlarınla sohbetin bayağı iyi galiba ha?"
"Bu arada karının bu sefer yanında olmamasına sevindim."
Etrafına bakınınca gözleri taramaya başladı.Telefonu kapattığım gibi ona arkamı döndüm.
Harlan durumu anlamış olacakki bana gülümserken telefonu yeniden açtım."Bak ne diyeceğim,etrafa fazla bakma.Buradaki Kızların mavi gözlü erkeklerden daha çok etkilendiklerini biliyorum.Onları yolmam için iyi fırsat tanıyorsun"
"Madem herbir hareketimi bu kadar iyi görebiliyorsun,Niye karşıma çıkma cesaretini göstermiyorsun"
"Bunda haklısın.Cesaretim yok.Ama karşına çıkacağım,hatta öyle birisi olarak çıkacağım ki.."
"Artık beni özlediğini biliyorum Polat Cengiz ;)"
"Kırık"
"Senin eserin :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I trust u // Texting
Teen Fiction"Ben hazırım Okyanus.." "Geliyor musun?" "Hadi gelde bana bu kadar açık giyindiğim için kız" "Beni dizine yatır" "Burnumdan öp" "Kalçama vur her zamanki gibi,izin hiç çıkmasın yasak tenimden" "Elbisemin iplerini çöz,soğuk parmakların ölü tenime can...