||40

10.3K 150 33
                                    

"Naber Oğlum?"Alara'nın yanağından bir makas alıp içeriye yol aldığımda arkamdan "Oğlum mu?" Diye sordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





"Naber Oğlum?"Alara'nın yanağından bir makas alıp içeriye yol aldığımda arkamdan "Oğlum mu?" Diye sordu.
He he anlamında elimi salladıktan sonra kendimi koltuğuna attım.
Bu gün üzerimde bordo dar kalem bir etek ve beyaz askılı yarım bir t-shirt vardı.
Yani Polat'a inat.

"Enişteyle durumlar nasıl?"

Ona doğru yeniden elimi hiç bir şeyden haberin yok dercesine salladığımda "Sana anlattıklarımın hepsi gerçekleşti merak etme" dedim sarhoş gözlerimle.
Gözleri sonuna kadar aralandığında "Pislik!"diye bağırarak yastıklardan birini kafama fırlattı.

"iyice arsızlaşmış bu ya!" 
Cevap vermediğimi gördüğünde dizlerini dövmeye başladı."Allahım tipe bak! İnek görse sütten kesilir!"

"Ya senin korkuluk diye bahçeye dikilesi bir tipin var ben bir şey diyor muyum?"
Allahım çok tövbe,çarpma.

"Neyse babacağım seni her anlamda seviyorum hadi gel balkona çıkalım"

"Tamam oğlum"

Ayağa kalktım.
Alara'nın evine gelirken balkonda yakalamıştım onu.
Balkon yıkıyordu şerefsiz.
Bu öyle bir aileden gelmeydi ki,titizliğin T'sini bile alnına kazıyacak bir kızdı.
Bir gün onu yatakta klorak ve domestosla yatarken bulurum diye korkuyordum.

Büyük hatta teras bile denilecek yere çıktığımızda öğlen güneşinin yakıcı sıcağı yüzümüze vurdu.

Resmen kavrulurken Alara güneşe doğru "Bu ne sıcak pezevenk,dönüşte burda olma!" Diye bağırdığında kornişe takılı olan büyük perdeyi çekti.

Anında rahatladım.
Bu kızı da anlamak zordu ha.
"Ben gidiyorum Polat'ın yanına gideceğim daha"

Doğrulup bana baktığında gözleri sinirle kısılmıştı."Niye geldin niye gidiyorsun"

"Senin yüzünü görmeden güne başlayamıyorum ne yaparsın be gülüm"
Keyfi yerine gelmiş olacakki "Ya git tabi salak şey"  dediğinde ona uzaktan bir öpücük atıp evinden ayrıldım.

___

"Korkuyorum ama geleceğim"

"Başka zaman korkma derdim ama şimdi korkmalısın"

"Sevgilim akşam ki pizza ne kadar güzeldi değil mi?"

"Kendi ellerinle ağzıma tıktın güzel olmaz mı?"

"Yhaa.s.s salak şey.."

"İğrençsin Yasemin"

"Polat.."

"Seni seviyorum bebeğim"

"Camdan dışarıya bakmaktan yoruldum güzelim"

"Az kaldı.."

"Dizine yatmak için sabırsızlanıyorum"

I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin