||72

2K 81 38
                                    

Okyanus: Bu görüntülerde neyin nesi? Resmen dün gece medyaya sızdırılmış!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okyanus: Bu görüntülerde neyin nesi? Resmen dün gece medyaya sızdırılmış!

Okyanus: Vidyoyu izlemeye bile gönlüm el vermedi

-"Hayır ya imkansız Nasıl olabilir bu!!"

Okyanus:Yasemin babanın bu görüntüleri görmesi an meselesi biliyorsun değil mi?

Okyanus: Sana gerçekten çok kızgınım! Baban seni Amerikaya iyi bir meslek sahibi olabilmen için gönderdi!

Okyanus:Gece hayatını biliyor olamaz!

-"Polat ne yapacağım ben! Heleki bu elbiseyle Allahım kafayı yiyeceğim! Nasıl göremem! Lütfen yardım et!"

Okyanus:Sakin ol,Hangi gerizekalı gecenin üçünde bu görüntüleri yayınlar anlamıyorum.

Okyanus:Bi kaç gazeteci tanıdığım ve basın müdürü var.Onlarla görüşeceğim bakalım ne yapabiliriz.

"Eğer bu görüntüleri babam görseydi beni çoktan aramıştı.Ondan sağlam bir fırça yerim Polat duyuyor musun beni! Onun gözünde bu kadar düşemem!"

Okyanus:keşke bunu yapmadan önce düşünebilseydin Yasemin.Bu konuyu daha sonra konuşacağız.Telefon görüşmesi yapacağım.

__

Koltukta öylece ellerim ağzımda kapalı otururken olabilecekleri düşünüp duruyordum.Gözlerim dolu doluydu.
Bu görüntüler nasıl olurda herkesin görebileceği haber sitelerine yayılmıştı! Telefon önümde öylece ona bakarken videoyu kimin çektiğini bile hatırlamıyordum.
Körkütük sarhoştum ben yahu!

Allahım yaptıklarımın, dersi ektiğim zamanların bedelini ödüyordum işte.
İyi de kim yapar kim?
Derin bir nefes alıp arkama yaslandım.Ailemin çevresinden bi kaç kişi gördüyse bile muhakkak yetiştirirlerdi.Ben İstanbul'dan ayrılırken bazı sözler vererek gitmiştim.
Ama çoğunu tutmadan geri gelmiştim.
Burnu hava da,kendi eğlencesini düşünen zavallının tekiymişim meğersem.

Kafamdaki Düşüncelerim düşündüklerime yeni yeni kapılar açmaya devam ederken aradan neredeyse iki saattin geçtiğini fark etmemiştim bile.
Telefonumun mesaj sesini işittiğimde Polat bana geri dönüş yapmıştı sonunda.

Okyanus:Halletim

Bir anda derin bir oh çekerken elimi kalbimin üzerine koydum.
Allahım ben ne günah işledim de Polat'ı bana gönderdin böyle?
Ben sadece birer sebebim allahım biliyorsun.

Okyanus: Heyy orda mısın? Yasemin şu an ne boklar yiyorsun bilmiyorum ama ebem ağladı adamları ikna edene kadar.Henüz daha gazetelere basılmamış görüntüler ve video başkaları tarafından da hiç bir hesapta paylaşılmamış.Görüntü kalitesinden dolayı sen olduğun pek de anlaşılmıyor fakat önemli olan videoda yaptığın saçma sapan hareketlerin çekilmesiydi.Eğer illaki tanıdıklarınızdan biri gördüyse eğer,artık iş sende bitiyor.Ağzını sıkı tutmasını söylersin bi zahmet."

Yazdıklarıyla mutluluk göz yaşlarımı dökerken yazmakla uğraşmak yerine direkman onu aradım.Çok bekletmeden hemen açmıştı.

"Polat ben teşekkür ederim sevgilim ne diyeceğimi bilmiyorum inan kimin çektiğini de hatırlamıyorum herşeyden o kadar çok pişmanım ki.Yaptığım büyük bir eşeklikti ama bunu kim yapar! Nasıl mümkün? o kadar çok çok eski bir video ki! Ben gerçekten teşekkür ederim çok sağol.Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum."

Sıkıntılı bir nefes alıp verdi telefonun ardından.Onu da üzmüştüm öylesine aptallığımı ve pişmanlığımı hissediyordum ki...

"İnanır mısın Bunu senin için değil baban için yaptım.Onun iyi niyetini suistimal ettiğini düşünsene.Sen yaptın yapacağını peki o? Yasemin Rezzandan ayrıldıktan sonra baban yeniden onunla beni aramızı yapmak istesede babandan nefret ediyordum fakat şimdi bambaşka düşünceler içerisindeyim."

"Sen ne demek istiyorsun!?"

Bir anda başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.Elim ayağım titremeye başladı.
Dudaklarım...

"Yani babana hak veriyorum artık ve çocuk olmaktan şımarık bir kız olmaktan vazgeçmeni istiyorum.Artık işine odaklanmalı,beni ve geleceğini düşünmeni istiyorum.İnan bu tarz şeyleri sana hiç yakıştırmıyorum Yasemin.Heleki videoyu izledikten sonra."

Bir an gerçekten Rezzan'a geri döneceğini düşünmüştüm ve korkulan başıma gelmemişti en azından.

"Polat ben buyum.Ben bu şekilde yetiştim,bazı şeylere alışkınım.Üniversiteye başladığımın ilk senesiydi o çekim hatırlıyorum ve şimdiki aklım olsa inan yapmazdım inan ki."

"Yapmayacağını biliyorum.Gençsin,üstelik Amerika özgür bir ülke.Bazı şeyleri normal karşılayabiliyorlar,bi sıkıntı çıkmıyor.Ama sen oralı deyilsin Yasemin.Yanılıyor muyum?"

"Doğru söylüyorsun." Dedim onaylayarak.

"Önemli olan hatanı anlayabilmekti benim için.Benim kızımın bu tarz hoş olmayan görüntülerle anılmasını istemiyorum.Her zaman ayakta duruşunla başarılı oluşunla takdir edilişinle haber olmanı istiyorum,bunu hak ediyorsun tamam mı?"

İçimi deli gibi ferahlatan koca adama güldüm ve "Tamam" dedim."Söz veriyorum."

"Sana her zaman güveniyorum bebeğim.Her zaman yanındayım.Şimdi güzel ve rahat bir uyku çekmeni istiyorum,yarın görüşürüz anlaştık mı?"

Telefon muhabettinden sonra birbirimize sevgi dolu sözcükler söyleyerek ve iyi geceler dileyerek sonlandırdığımızda en azından rahat bir şekilde yatağıma yerleşmiştim.

Gerçekten...
O olmasaydı halim ne olurdu,nasıl toparlardım kendimi bilmiyorum.

_____

Selaaamıınn aleykümmm

Sizce bu olay kimin başının altından çıkacak?
Tahmin edebilen!?

Yorum ve voteları eksik etmeyelim lütfen canlarrr
Fikirlerinizi düşüncelerinizi bekliyorum yarına kadar da yb yayınlamış olurum 💪🏻😚

Sağlıcakla kalınnn

I trust u // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin