"Yasemin?"Polat'ın annesi nasıl tepki vereceğine şaşırarak ismimi zikrettiğinde "Merhaba efendim" dedim.
Ya sen ne kadar kibarsın böyle be Yaso?"Ablacım kız arkadaşını getir dedik Yasemini değil."
Gerçekten anlamayacak kadar ya gerizekalılardı ya da anlamak istemiyorlardı.
El ele girdik be kadın!
Yutkunarak Polat'a baktığımda ailesine bakıp "Yasemin anne.Kız arkadaşım."Fırtına öncesi sessizlik ile onlara sonunda bakamayarak bakışlarımı çevirdim.
Ne bileyim ağaca baktım,çiçeğe böceğe baktım,onlara bakmak daha hayırlıydı en azından.
"Polat şaka yapıyorsun herhalde annem? Gelmemiz adına böyle bir şaka düzenledin değil mi bize??""Yoo bence şaka değil.Polat'ın hakkından anca Yasemin gelebilirdi zaten hoşgeldin canım,otursana" en büyük ablası olan Gaye bana oturmam için işaret verdiğinde dudaklarımdaki buruk gülümseme ile Polatla birlikte masaya oturduk.
Diğer ortanca olan Tuğçe tek kelam etmemiş yüzümüze bakmadan bizimle birlikte oturmuştu.
"Bak anne,Yasemini seviyorum.Tepkini anlayabiliyorum ama onunla gerçekten mutluyum.Bu biraz kulağa garip yada aptalca bir fikir gibi gelebilir.Yaseminle ilişkim şans eseri başladı.""Ayyy nasıl başladı anlatsanıza biraz.Hep kitaplarda okumuşumdur,eminim yasak aşk dolu heyecanlı başlamıştır!" Gaye abla hevesle ellerini çenesinde birleştirerek masaya koyduğunda tam tersine bu kadar pozitif karşılayacağına dair bir hayli şaşırmıştım.
Annesi Meltem teyze kızının saçını bir anda çekiştirdiğinde Gaye yüzünü buruşturup "Aman ne var be? Baksana bakışlarına.Birbirlerine her ne olursa olsun seviyorlarsa engel olamazsın ki anne!"Annesi tek kaşını kaldırarak beni süzmeye başladığında "Oğlumu nasıl ayarttın aklını nasıl çeldin bilmiyorum ama yuva yıkıcı taraf olduğun belli" demesiyle bakışlarım anında değişti.
"Anne!"Polat uyarıcı bir ses tonuyla ses verdiğinde damarıma basılmıştı bir kere.
Polat'ı elimle durdurarak "Bekle hayatım.Annen söyleyeceklerini bir bitirsin.Sizi dinliyorum."
Annesi bu tepkime karşın bi an affallasa da sözlerine devam etti."Kız kardeşinden haz etmiyorum.O çok tehlikeli bir kadın.Fakat senin bu yuvayı yıkmandan daha tehlikeli hiçbir durum olamaz şu an"ardından histerik bir kahkaha attı."Artık bu kör cazibenle anca bağlama büyüsü yaptırırsın ya Polat'a neyse..." Polat yeniden ağzını açmıştı ki elimi göğsüne koyarak durdurdum.
Şu an doluyorum.
Boynumu aştığı zaman çok güzel patlayacaktım."Yaşın gerçekten küçük.Anne ve baban gerçekten çok iyi insanlar ama ortaya çıkana da bir bakmak lazım.Oğlumla senin ilişkini onaylamam mümkün değil.Bizim bi irtibarımız var,olacak iş değil ki bu ne cesaret ne cürret?! Cengiz Soyismini isminin yanında görmeyi bile nasıl düşünmemi beklersin? Hah bütün bunlar şaka olsun lütfen"
Loading...
Enter...
Play...
Go girl!"Bütün bu olanların şaka olmasını sizin için canı gönülden çok isterdim ama maalesef artık korkulu Rüyanızım sayın sevgili kayınvalideciğim.Şu büyü konusuna gelince,Polat'ın gerçekten çok hoşuna gideceği bir sürü fotoğraf attıktan sonra büyü işine gerçekten gerek kalmadı,isterseniz size de fotoğraflarımı gösterebilirim proporsiyonuma gerçekten güveniyorum yani.." annesinin gözleri gittikçe büyüyünce amacıma ulaşmak üzereydim.
"Polat'a gerçekten harika bir eş olacağımın garantisini belki size veremem ama çoktan ona verdim zaten ki önemli olan da bu.Ben Polat'ın o temiz bana olan o aşık güzel kalbini almışım zaten soyadını alsam ne olur değil mi? İnanın bu sarf ettiğiniz o güzel nefesinize yazık.Evet belki herkes tarafından bu hoş karşılanmayabilir ama Rezzan'da sütten çıkmış ak kaşık değil herkes onun nasıl bir kadın olduğunu biliyor,inanın yanında ben melek kalacağımdan hiç sıkıntı arz etmeyecek inanın yanii."Sahte kahkahalarımla ve gülüşlerimle Polat'ın 'ne halt ettin' bakışlarını fark etsem de bozuntuya vermedim.
Bunları bir şekilde dışarıya atmam lazımdı ama.
Patlar ve etrafıma sarmasını sonunda çok iyi bilirdim.
Polat bir kaç defa öksürdü.
Meltem hanımın suratı öyle buz kesilmişti ki amacıma çoktan ulaşmıştım.
Bir Yasemin asla bu sözlerin altında kalmaz.Kalamazda."Anne Yaseminin söyledikleri bir yana çoğuna katılıyorum zaten.Ama kullandığın şu kelimelerle seni tanıyamadım.Kocaman eşek kadar olmuş adama da kız seçiyormuş gibi davranıyorsun.Otuzuma bastım nerdeyse ve artık müdahele etmeyi lütfen kes.Ben kararımı verdim.Yasemini sandığından da çok seviyorum.Onun huyu da vücudunun her santimi de bana ait ve tek bir hareketi bile başımı döndürmeye yetiyor.Bu yüzden bundan sonra hem o sana hemde sen ona saygını gösterirsen sevinirim."
"Polat ben sadece iyiliğini düşünüyorum oğlum-"
"İyiliğimi düşünsen bu şekilde triplere girmezdin anne ama yine de sağol."
Gaye ve Tuğçe öylece bizlere bakarken Polat ayağa kalktı.Otomatikman ardından bende.
"Artık biliyorsunuz ya sorun da kalkmıştır diye düşünüyorum.Yaseminde çok mutlu oldu bu tanışma için çok teşekkürler.Görüşürüz"
Polat elimi sıkıca yeniden tuttuğunda gözlerimi kaçırarak ardından gitmeye başladım.
Evet sonuç olarak bu kadardı herşey.
Sonuç ne oldu? Ne kaybettik? Neye değdi?
Hah bomboş."Polat ablacım bir dakika." Bu Gaye'nin sesiydi.
Uzun boyu ve düzgün fiziğiyle ayağa kalkmış bize sesleniyordu.
Dönüp baktığımızda "Annemi zorlamıyorum tabiki ama,bu akşam hepbirlikte bir yemek yiyelim.Bu tarz sohbetler dışında başka şeyler konuşur dertleşiriz,ne dersiniz?"Bu kadının gerçekten alnından öpmek lazımdı.
Polat gülümseyerek "Tabiki abla olur,haberleşiriz." Dedi ve bende ona en içten gülümsemelerimi yolladım.
İyi en azından görümcelerimin birinden hayır gelecekti.Evden ayrıldığımızda Polat elimi bırakıp kolunu sırtıma atarak bana sıkıca sarıldı ve saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı.Ve bütün sıkıntımı üzerimden atmış bu sayede benden mutlusu yoktu.
"Ne olursa olsun seni bırakmayacağım.Gerekirse de terkederiz bu şehri,var mısın?"Güven dolu buz mavilerine bakarak iç geçirdim.
"Varım"___
Bölüm nasıldı??
Görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar 😙
Yb'de görüşmek dileğiyle ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I trust u // Texting
Fiksi Remaja"Ben hazırım Okyanus.." "Geliyor musun?" "Hadi gelde bana bu kadar açık giyindiğim için kız" "Beni dizine yatır" "Burnumdan öp" "Kalçama vur her zamanki gibi,izin hiç çıkmasın yasak tenimden" "Elbisemin iplerini çöz,soğuk parmakların ölü tenime can...