Rezzan'ı çok sormuşsunuz öyle aklımda canlandırdığım bir bu kadın vardı arkadaşlar,yine siz bilirsiniz tabikii 🥰😘
Bol yorum bol voteee
İyi okumalarrrr__
"Ellerine sağlık kızım,teşekkürler"
"Afiyet olsun babacım ne demek"
Annem ve babam için hazırladığım kahveler büyük bir İştahla içildikten sonra tepsiyle boşalan fincanları alıp mutfağa doğru yürüyordum.
Benim gibi birinden böyle kahve işleri falan pek beklenmeyecek hareketler olabilirdi.
Ama bizde bir şeyler biliyoruz yani.
En azından kettle'da makarna yapmıyorum.Mutfağa adımımı atacakken "Delirdin mi sen!" Diye Rezzandan gelen bir ses duydum.
Olduğum yerde kalarak ona baktım ve arkası bana dönük bir şekilde telefonla konuşuyordu.''Bunu ona söyleyemezsin Anıl! seninle bir anlaşmamız var! Yasemine öterken sana ot'da yok!''Kulaklarım neler duyuyordu böyle? Anılı hatırlayın,Üniversiteden beri bana yanık olan şu çocuk.Kafamda herşeyin yerli yerine oturması için kendime zaman tanırken Anıl'ın uyuşturucu kullandığını da ilk defa bu kadından duyuyordum.Bilmediğim daha neler dönüyordu ortalıkta!? ''O görüntüleri yeniden istiyorum Anıl duydun mu beni! yoksa karşılığını asla alamayacaksın.Ağzını sıkı tut biraz.''
Telefonu anında kapattığı gibi içeriye daldım.Öyle sinirliyim,öyle öfkeliydim ki,bu kadının saçlarına hemen yapışabilir,kafasını dolaplara vura vura gebertebilirdim.
Tepsiyi sertçe tezgaha bıraktığımda inanılmaz bir gürültü çıkarttı.Annem buna rağmen içeriden ''Yasemin! her şey yolunda mı kızım?'' diye bağırdığında Rezzan'dan öldürücü bakışlarımı ayırmayarak ''Evet anne sıkıntı yok!'' diye cevap verdim.
Konuyu açmalıydım yoksa sabaha kadar içim içimi yer aklımda öldürme planları yapıp dururdum.''O görüntüler senin başının altından çıktı değil mi kaltak!?''
Rezzan yakalanmışlığın verdiği suçlu psikolojisiyle gözleri fıldır fıldır etrafta dönerken Hürrem Sultan gibi deliye dönüp ''Cevap ver dedim sana!'' gözlerimin kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirdim.Bağırdım fakat kısık seste,tıslarcasına bir bağırmaktı bu.Yanına hızla gidip boğazını sıktım.''Bana bak sevgili Üvey kardeşim,benim üzerime oynamayı kes.Artık elimdesin duydun mu! Polat bitti Anıl mı başladı şimdi.İnsanları kendine köle yapmaktan vazgeç artık. Eğer o görüntülerin tekrar ortaya atılmasını sağlarsan bende basına herkese bir uyuşturucu bağımlısı ve satıcısı olduğunu hemde herkese duyururum duydun mu beni?''
Boğazını sıkmaktan yüzü kıpkırmızı olan Rezzan cevap vermezken bir kez daha ''Duydun mu!'' diye tekrar ettim.Sonunda gözlerini kapayıp açarak çaresizce başını salladı.Ona ellerimi bile sürmek kendime hakaretti ama rahatlamıştım.''Güzel,şimdi git ve temiz bir aile kızı rolü oynamaya devam et sürtük''
Korkmuş titreyen elleriyle bana kaçamak bir bakış atıp mutfaktan hızlı adımlarla uzaklaştığında,omuzlarımda toz kalmış gibi her iki yanımı da elimin tersiyle silkeledim. Bu kadarı da fazlaydı.Ondan nefret ediyor ve anlaşamıyor olabilirdim fakat onu incitecek zor durumda bırakacak hiç bir şey yapmamıştım bu zamana kadar.Yani Polat'ı elinden almamak dışında tabiki.
Bunları duyduğuma sevinmiş ve rahatlamıştım. Polat'a olanları anlatmak için sabırsızlanırken yine çoktan yanlış bir kadınla evlendiğini ona hatırlatmış olurdum en azından.Aslında hiç bir şeyi tahmin etmek zor değildi.Rezzan'dan en azından beklerdim ama Anıl?!! Amerika da olsaydım çoktan ''wtf?!!'' terimini yapıştırmıştım.Anıl ne alakaydı be!
En önemli aracım,telefonumu alarak yüzüme taktığım sevimli tehlikeli bir gülümseme ile içeriye yol aldım.
_____Yorum ve VOTE'larınızı eksik etmeyelim cankuşlarr...Akşama doğru bir yb daha sizlerle olucak takipte kalın :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I trust u // Texting
Teen Fiction"Ben hazırım Okyanus.." "Geliyor musun?" "Hadi gelde bana bu kadar açık giyindiğim için kız" "Beni dizine yatır" "Burnumdan öp" "Kalçama vur her zamanki gibi,izin hiç çıkmasın yasak tenimden" "Elbisemin iplerini çöz,soğuk parmakların ölü tenime can...