sexton

3.5K 44 1
                                    

My

Fredag
När vi kom dit så vet det rätt mycket folk men inte alldeles för mycket, det var liksom lagomt. Vi kommer ut i köket och blandar oss varsin drink. Innan vi går ut i vardagsrummet så dricker vi några shottar och flera muggar så att man blir lite full. Med ett varsitt plastglas vinglar ut i vardagsrummet. Jag hade blivit rätt full så det kändes som om jag gick på moln, riktigt ostabilt med andra ord. Festen börjar rulla på och min kropp fylls med mer och mer alkohol.
Några timmar senare träffar vi på Noel och Ludwig så vi går fram till dom.

"Tjaaaa" säger Ludwig. Antagligen rätt full han också.

"Shuu" svarar vi och skrattar åt honom. Jag riktar min uppmärksamhet mot Noel som står och leker med sitt glas. Han får syn på mig som kollar på honom, han börjar le. Vi står och pratar en stund innan Noel tar min hand och går iväg med mig ut i hallen. Utan att ens tänka på vad jag gör så stoppar jag honom och vänder på honom så att han står framför mig. Jag lutar mig fram och pressar mina läppar emot hans. Han ler bakom kyssen och drar ifrån rätt snabbt. Jag kollar frågandes på honom men han säger ingenting. Han bara drar med mig till sovrummet. Jag slänger mig på sängen och kollar upp i taket.

"Noeel" sluddrar jag. Ord bara ramlar ut min mun.

"Hur full är du My?" Säger Noel med ett flin på läpparna och sätter sig bredvid mig. Jag hasar mig upp så jag hamnar sittandes bredvid honom.

"Tillräckligt full för att glömma om vi ligger ikväll" sluddrar jag och kollar ner på mina händer. Han skrattar.

"Jag med" mumlar han och lägger armarna om mig och drar mig bak i sängen. Han lägger sig över mig och pressar sina läppar emot mina.

"Hör du låten?" Frågar han plötsligt mellan
kyssarna. Jag lyssnar och hör låten One Dance av Drake. Jag nickar och kollar fundersamt på Noel.

"Det är vår låt nu" säger han och börjar kyssa mig och jag kan inte låta bli att le lite. Det blev mer intensivt och strax var våra kläder där dom inte skulle vara. På golvet.

Skäms inte för någonting som vi gjort -  Noel FlikeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora