My
Torsdag
Klockan är 23:45 och jag är fortfarande vaken. Jag måste vänta på att Noel kommer hem. Min mobil lyser upp och jag ser att ja fått en notis ifrån Snapchat. Det är ifrån Noel. { jag tror ingen av er missat videon på Noel när han dansar till One Dance ute på en klubb eller nått, de gick inte att infoga den men ni vet vilken }
Jag öppnar hans snap. Det är en video när han dansar till One Dance. Texten han skrivit till lyder: 'hör du? vår låt<33 kommer hem snart'
Jag kan inte sluta le. Han är ju för söt. Jag svarar med texten: 'är trött, skynda dig hem sötis'
40 minuter senare hör jag hur dörren låses upp och någon slänger av sig skorna i hallen. Jag hör hur stegen kommer närmare vardagsrummet."Hemma" säger Noel och lägger sig i soffan bredvid mig.
"Jo jag ser det" svarar jag med ett flin.
"Fan det var fett tråkigt ute"
"Jasså?" Svarar jag och höjer på ena ögonbrynet.
"Mm, du skulle vart med" säger han och vänder sig om och kollar på mig.
"Hade det varit roligare då eller?"
"Det är alltid roligare när du är med" svarar han och ler. Jag skrattar lågt innan jag reser mig upp ifrån soffan.
"Jag ska lägga mig, ska du med?" Frågar jag och vänder mig om emot honom. Han nickar till svar och sträcker sig efter tv dosan och stänger av tv:n. Jag går in i sovrummet och hör hur Noel börjar borsta tänderna på badrummet. Jag tar av mig mina kläder och går fram till Noels garderob. Jag fiskar upp en utav hans t-shirts och drar den över huvudet innan jag kryper ner under täcket. Strax därefter kommer Noel in i sovrummet i bar överkropp. Han drar av sig byxorna innan han lyfter på täcket och lägger sig bredvid mig.
"Fan va skönt att vi har sommarlov nu" säger jag och vänder mig om emot honom så jag ser hans ansikte.
"Verkligen, vi kommer ha det så jävla bra tillsammans. Du och jag" svarar han och jag ser att han ler även fast det är rätt mörkt i rummet.
"Ja" mumlar jag och besvarar hans leende. Hans blick vilar på mig och min på honom, tills jag lutar mig fram och kysser honom. Han besvarar den innan vi sen fördjupar den. Mina händer letar sig upp i hans hår medan hans ena hand vilar på min vänstra kind och den andra kring min midja. Han drar mig närmare honom och lutar sig över mig. Kyssarna har nu övergått till hångel och hans händer glider ner längs min sida vilket får mig att rysa av välbehag. Jag drar ifrån för att ta luft. Då börjar han kyssa mig ner längs halsen, han kommer till min soft-spot och suger till. Det får mina läppar att lämna ifrån sig ett lätt stön. Han suger till på två ställen till innan han tar tag i min tröjkant och kollar upp på mig. Jag nickar som bekräftelse och han drar smidigt av mig den. Jag placerar mina händer på hans käkben och kysser honom samtidigt som jag med en smidig rörelse sätter mig gränsle över honom. Jag kysser hans läppar en sista gång innan jag kysser honom ner längs halsen. Jag lämnar några sugmärken efter mig. Nu kommer vi ju matcha. Fint.
—————————
shueeee, dom senaste dagarna har jag ju släppt två kapitel om dagen. jag skriver och skriver typ hela tiden hahah har ändå inte mycket annat för mig just nu. men till helgen så kommer jag nog åka bort och då kanske det bara kommer ett kapitel om dagen det beror på hur mycket tid jag har. jag funderar på att skriva några kapitel redan innan så jag bara kan släppa dom. så om dom är lite slarviga är det för jag inte läst igenom dom oså :) då vet ni puss HEJ / t
ESTÁS LEYENDO
Skäms inte för någonting som vi gjort - Noel Flike
Historia CortaHan hittar hennes pass på en hemmafest. ------- En novell om Noel Flike