My
Tisdag
Med ett lågt skratt följer Noel med mig in i trapphuset. Vi går upp för trapporna i samma bekväma tystnad som vi gick hit med. Jag låser upp dörren och går in efter Noel. Vi sparkar av oss skorna."Är du hungrig?" Frågar jag och kollar bak på honom. Han nickar. Vi går ut i köket och jag öppnar kylskåpet för att ta ett glas juice. Matlust hade jag inte överhuvudtaget.
"Ta för dig" säger jag och tänder lampan innan jag med hjälp av mina armar hoppar upp på köksbänken där jag sätter mig. Noel börjar göra några mackor. Mina ben dinglar emot köksskåpet.
"Ljudet stressar mig" säger han och kollar ner på mina ben innan han sen kollar upp på mig igen. Han står precis bredvid mig. Jag ler lite retsamt och slår mina hälar hårdare emot skåpsluckan så det ska låta lite högre. Han himlar lätt med ögonen och flinar innan han ställer sig framför mig. Jag känner hur han lägger sina varma händer på mina knän och flyttar på dom så att han står emellan mina ben. Jag biter mig löst i läppen och möter hans blick. Våra ansikten är inte så långt ifrån varandra och jag kan känna hans tunga andning. Både min och hans blick flackar emellan varandras ögon och läppar. Det enda jag vill är att känna hans läppar emot mina så jag lägger mina armar kring hans nacke och drar hon till mig. Våra läppar kraschar med varandra. Hans varma läppar värmer upp hela mig och jag kan inte hindra mig själv ifrån att le. Han slickar lätt på min underläpp och vi fördjupar kyssen. Han lägger sina händer strax ovanför min rumpa och drar mig närmare honom. Våra kroppar är sammanpressade men ändå vill jag ha honom ännu närmare mig. Jag låter min hand ta ett tag om hans krage på hans t-shirt och drar honom om möjligt ännu närmare. Våra tungor brottas om dominans och jag blir helt knäsvag av hans beröring. Han drar ifrån och flinar lätt emot mig.
"Du får vänta" flinar han.
"Vänta på vad?" Upprepar jag och höjer på ena ögonbrynet. Jag försöker låta som om jag inte förstår vad han menar men jag tror vi båda vet sanningen. Han drar handen genom sitt hår, men några slingor letar sig ner igen och faller hängades ner för hans ansikte. Mmm väldigt attraktivt.
"Du vet vad du väntar på" säger han och kollar på mig på det där sättet som bara han kan. På det där sättet som får det att vända sig upp och ner i magen samtidigt som det känns som tusen fjärilar släppts löst inom mig.
"Nej jag har ingen aning" säger jag sarkastiskt och flinar emot honom. Han lägger huvudet lite på sne och blänger lätt på mig. Jag studerar honom hela tiden när han står och tuggar och kollar ner i sin mobil. Det tar några minuter innan han ätit klart. Han lägger ner sin mobil i fickan och drar handen genom sitt hår och kollar upp på mig.
"Vad är det?" Frågar han med ett flin på läpparna.
"Inget?" Säger jag och rynkar pannan lite emot honom. Han rycker lätt på axlarna.
"Ska vi gå och lägga oss eller?" Säger jag och hoppar ner ifrån köksbänken.
"Lägga oss?" Upprepar Noel och höjer på ena ögonbrynet. Jag flinar åt honom och skakar på huvudet innan jag går in i sovrummet. Strax efter mig hör jag honom. Han kommer in i sovrummet och drar av sig sin tröja. Jag kollar på honom. Hans blonda hår ligger ojämnt och ruffsigt.
"Stirra mer då" säger han och lägger sig ner under täcket. Jag himlar med ögonen och tar snabbt av mig mina kläder och kryper ner bredvid Noel. Jag känner hur lägger sina armar kring min midja och drar mig närmare honom.
"Jag har saknat dethär" säger han och jag lägger min ena hand på hans kind och den andra i hans hår.
"Jag med" säger jag och drar bort en hårslinga som hängt ner vid hans panna. Han ler lite svagt och innan jag vet ordet av det känner jag hans läppar pressas emot mina. Jag besvarar kyssen och drar honom närmare mig. Vi fördjupar kyssen och våra tungor börjar brottas. Jag kan känna hur han börja le. Han drar ifrån och börjar sen kyssa mig ner vid halsen. Han lämnar ett sugmärke innan han fortsätter sig ner med kyssar på magen. Till sist kommer han ner till min troskant. Han kollar upp mot mig och jag nickar. När han tagit av dom så lämnar han små retsamma kyssar på mina inre lår. Jag låter ett svagt stön lämna mina läppar samtidigt som jag griper tag i täcket med vardera hand när Noel går ner på mig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Skäms inte för någonting som vi gjort - Noel Flike
Cerita PendekHan hittar hennes pass på en hemmafest. ------- En novell om Noel Flike