Úvod

5.2K 212 9
                                    

Neopětovaná láska bolí a své o tom ví i Draco Malfoy, bývalý student zmijozelské koleje a od své rané dospělosti nejlepší přítel Harryho Pottera, známého kouzelnického hrdiny a stávajícího ředitele Bradavické školy. Jejich přátelství je neobyčejné už jen tím, že se mezi někdejšími školními rivaly vůbec zvládlo vytvořit, nehledě pak na výhody, které obnáší. Co se však stane, když občasná vzplanutí vášně a touhy jednostranně přerostou v cit, jenž je právem považován za nejhlubší ze všech? Ustojí přátelství obou mužů porušení nejhlavnějšího z nepsaných pravidel? A jak se dvě osamělá srdce vypořádají s nečekaným náporem lásky? Neváhejte a vydejte se po stopách několika zamilovaných duší, které i přes nepřízeň osudu stále bojují za své sny. 

Ahoj! Vítáme vás u naší další společné povídky! :) 

Jak už jste nejspíše vyrozuměli, bude se jednat především o příběh s romantickou zápletkou a můžeme slíbit podstatě více kapitol, než se vám dostalo u našeho předchozího počinu - The New Threat. Vydávat začneme po kompletním ukončení právě TNT, avšak vzhledem k tomu, že už nám schází jen epilog, nebude to dlouho trvat. ;) Doufáme, že si k Unloved najdete svou cestu a zůstanete tu s námi až do konce. Osobně můžeme říct, že je tento příběh naším miláčkem, a nezbývá nám nic jiného než doufat, že časem dospějete ke stejnému názoru. :) 

Nezapomeňte si uložit Unloved do knihovny, aby vám nové části neunikly!

Vaše Makky & Matty

Unloved | Drarry (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat