32. kapitola

3.1K 197 75
                                    

Draco Malfoy kráčel chodbou na rodinném panství s menší hromádkou čistého oblečení v rukou. Nenesl ji však sobě, nýbrž muži, který mu svými slovy pronesenými při včerejší opilosti nedal spát. I proto musely být nachystané svršky kouzlem poupraveny do patřičné velikosti, aby je černovlasý Nebelvír bez potíží oblékl na sebe. Šedooký lehce váhal, zdali svého přítele zastihne ještě ve sprše v koupelně, kam se Harry po nepěkném bolestivém probuzení a bezprostředním požití lektvaru proti kocovině uchýlil, nebo zda se sám při vybírání oblečení zamyslel natolik, že na něj bude ředitel čekat v hostinském pokoji s ručníkem kolem pasu...

Suše polkl a honem potřásl hlavou nad svými myšlenkami. Jako by jeho hlavu neokupovaly poměrně dlouhou chvíli v noci a stejně tak bezprostředně po probuzení. Stále byl z Harryho výroku zmatený, avšak právě veškeré přemýšlení jej dohnalo k názoru, že není jiné cesty, než zkusit z černovlasého vymámit to samé vyznání i za střízliva. Jak stihl hned po ředitelově probuzení zjistit, Nebelvír si sám z konce včerejšího večera téměř nic nepamatoval. Panáky ohnivé whisky jej jako nezkušeného pijana účinně skolily a alkohol vymazal jeho paměť s dokonalou precizností.

V blonďákovi však stále kypěla neskonalá touha zjistit pravdu. Potřeboval ji znát. Jak jinak by mohl v následujících dnech žít, aniž by si vyčítal, že nepátral po oprávněnosti své znovu nabyté naděje? Jako řešení jej nenapadalo nic jiného než Harrymu připomenout, co spolu ještě před několika měsíci měli a dát mu vědět, co by mu mohl jako partner nabídnout. S vědomím, že se dnešní dopoledne neobejde bez toho, aniž by černovlasého co nejvroucněji políbil, vstoupil do hostinského pokoje a odtud následně i do přilehlé koupelny, když Nebelvíra prve nenašel. Vodu ze sprchy již slyšet nebylo, a tak usuzoval, že s nachystaným oblečením přichází právě včas.

Jeho černovlasý přítel postával před zrcadlem zapřený dlaněmi o ozdobný okraj umyvadla a hleděl na svůj vlastní odraz mírně strhané tváře. To, že polkl lektvar na kocovinu, totiž ještě neznamenalo, že se cítí na sto procent fit. Alkohol byl prostě svinstvo. A k tomu ještě to příšerné okno z téměř celého večera...

Když poté zaznamenal postavu ve dveřích s komínkem oblečení v rukách, stočil k ní v odrazu pohled. „Moje velikost?" zeptal se krátce.

Blonďák jemně přikývl. „Upravil jsem je kouzlem. Mělo by ti to sedět."

„Díky," pousmál se Harry s pootočením hlavy a marně se u toho snažil vzpomenout, kolik toho vlastně včera vypil.

Draco mlčky popošel blíž k němu a svršky položil na skříňku vedle umyvadla. „Je ti líp?" zajímal se poté tišším hlasem, aby černovlasému případně nezpůsoboval větší bolest hlavy a zlehka položil svou dlaň v soucitném gestu mezi Nebevírovy odhalené lopatky.

Druhý z mužů pokýval v souhlasu hlavou. „Je to čím dál lepší. Jen bych teda ocenil i vzpomínky. Skoro nic si nepamatuju." Lehce mykl rameny a obrátil se čelem ke skříňce, aby mohl první sáhnout po tmavých boxerkách a vyměnit je za ručník umístěný nízko na svých bocích.

Jeho paži však pohotově zastavila Zmijozelova ruka, jíž si šedooký černovlasého natočil čelem k sobě a zkoumavě mu pohlédl do tváře, ujišťuje se, že opravdu bude muset Harryho případné vzpomenutí si zajistit sám a to právě tím způsobem, který jej jako jediný doposud napadl - polibkem. „Nepamatuješ si ani to, jak jsme spolu spadli u krbu?" zkusil nadhodit se slabým uchechtnutím, dávaje tak jmenované vzpomínce zábavný charakter. „Chtěl jsem tě už odvést do postele, ale tobě se zamotaly nohy, a tak jsme oba skončili na zemi," hraně se smál.

Nebelvírovo obočí vytvořilo nechápavý oblouk. „Vážně?" s otázkou se volnou rukou nejistě podrbal na temeni hlavy, než si povzdechl. „Měl jsi mi tu whisky sebrat hned. Musel jsem být otřesný, omlouvám se." Kajícně na blonďáka před sebou pohlédl.

Unloved | Drarry (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat