Že dostat se k Dracovi bude téměř nemožné, zjistil Nebelvír ihned poté, co se přemístil na Malfoy Manor, kde byl po nadšeném klepání doslova vyhozen Zmijozelovou matkou. Jak se Narcissa zdála být vždy milá a kultivovaná dáma, v tu chvíli nepřípomínala Harrymu ani jedno - jen lítou saň, která brání své jediné dítě. Snažil se jí vše vysvětlit a uvést věci na pravou míru, ale nezdálo se, že by ho poslouchala. Jen ho rázně vykázala z pozemků se slovy, ať se nevrací, dokud bude její syn jen bokovou záležitostí a práskla mu dveřmi přímo před nosem, že se bradavický ředitel nezmohl ani na slovo. Už jen fakt, že Dracova matka věděla, že spolu spí, ho přikoval na místě.
Po té zkušenosti se znovu zaklepat nepokoušel a celý zmatený se odporoučel za jediným člověkem, který ho v tu chvíli napadl. Svého zrzavého přítele našel až na druhý pokus v jeho soukromém domečku nedaleko Prasinek, který si pořídil kvůli návštěvám své malé dcerky. Harry věděl, že je Ron uvnitř, ale i přesto ze slušnosti zaklepal a čekal na otevření dveří se zhrzeným výrazem ve tváří. Za těch několik procestovaných minut s hlavou přehlcenou všemi informacemi si totiž uvědomil, kde udělal tu obrovskou chybu.
Při zaskřípění pantů, které doprávezlo otevření vchodových dveří, zdvihl pomalu hlavu.
„Harry?" podivil se nečekané návštěvě Ron, když dlouholetého kamaráda spatřil na prahu svého domu. „Kámo, co tu děláš? Vypadáš hrozně," pročísl si rukou vlasy.
„Asi jsem něco totálně posral, Rone..." vydechl černovlasý Nebelvír tiše. „Můžu dál?"
„Co?" vyrazil ze sebe zmateně zrzek, jako by si až teď uvědomil, že černovlasý nepřicestoval pomocí letaxu, nýbrž že stojí před jeho vchodovými dveřmi. „Jasně, samozřejmě, pojď dál," neohrabaně pohodil rukou.
„Dáš si máslovej ležák? Dneska ráno jsem jich koupil celou basu," zeptal se, když se bradavický ředitel rozvalil na pohovce v jeho obýváku.
„Ani ne," pokroutil Harry hlavou, maje stále na paměti svou ranní kocovinu.
„Tak jak myslíš," pohodil zrzek rameny a dopadl na pohovku vedle Nebelvíra. Po kratší odmlce se otázal: „No tak... o co jde?"
„O Draca," vyklopil okamžitě černovlasý, protože to v sobě už dál nedokázal dusit.
Zrzek zkrabatil čelo. „Co je s ním? Myslel jsem, žes to s ním skončil, když sis konečně našel stálého přítele," zamručel.
„No, víš..." začal Harry pomalu, jak v duchu zvažoval ta správná slova, kterými svou situaci popsat. Měl ale pocit, že čím více to bude celé okecávat, tím to bude horší, proto se nakonec rozhodl přiznat barvu okamžitě a bez skrupulí, zrovna když si Ron přiklonil sklenici ležáku k ústům. „Vyspal jsem se s ním."
V tu chvíli zrzek v obličeji nebezpečně zbrunátněl, jak se snažil máslový ležák ze svých úst nevyprsknout pobouřením, nýbrž jej co nejrychleji polknout. „U Merlinových vousů, Harry! To snad nemyslíš vážně! Zase?!" Nevěřícně pokroutil hlavou, než se mu v ní usídlil náhlý nápad. „Kyle ti na to přišel, co? A ty teď nevíš, jak si to u něj vyžehlit. Je mi to jasný, kámo, ale s tím já ti asi moc nepomůžu. Nevím, jak si má v takovým případě jeden chlap udobřit druhýho," mlaskl.
„Ne, Rone, ne." Zavrtěl Harry prudce hlavou, aby svého přítele včas zarazil, než začne rozvíjet svou teorii dál. „S Kylem jsme se rozešli. Kyle... už není," povzdechl si a promnul si dlaní čelo.
„Tak to se nedivím, když sis přes noc zaskočil k Malfoyovi. Nebo... aspoň hádám, že to bylo v noci." Znechuceně zkřivil zrzek rty nad svými představami, načež raději razantně potřásl hlavou. „Jak jsi mohl fretce dovolit, aby ti takhle zkazila konečně pořádnej vztah?" pohodil rukou, v níž nedržel láhev s ležákem.
ČTEŠ
Unloved | Drarry (CZ) ✓
FanfikceNeopětovaná láska bolí a své o tom ví i Draco Malfoy, bývalý student zmijozelské koleje a od své rané dospělosti nejlepší přítel Harryho Pottera, známého kouzelnického hrdiny a stávajícího ředitele Bradavické školy. Jejich přátelství je neobyčejné u...