Draco si téměř nepamatoval, jak se z pokoje pro hosty dostal do salonku s výhledem na zahrady, kam mátožně došel poté, co mu po usedavém pláči do polštáře došly slzy. Svůj bezduchý pohled upíral před sebe, když seděl usazen v křesle, oblečený do tmavě modrého saténového županu a se sklenkou ohnivé whisky v ruce. Bosé nohy jej zábly, jelikož krb zcela vyhasnul a do místnosti přes noc foukal studený vzduch zvenku, jak tu někdo nechal otevřené okno. Neměl však potřebu zahřát se kouzlem, jelikož byla jeho mysl zaměstnána zcela něčím jiným než pouhým tělesným nepohodlím. Více se starala o zlomené srdce, které bolestně lkalo schované pod nakřáplou skořápkou nezájmu a arogance.
Aniž by si to blonďák uvědomoval, kdykoliv si vzpomněl na slova, která pronesl Harry těsně před svým odchodem, vždy pevněji sevřel sklenku ve svých prstech. Už v něm však nepřevažoval pocit zoufalství a beznaděje, nýbrž bublání čirého vzteku a klokotání nenávisti. Zatracený Potter! Jak mu to jen mohl udělat? Že prý jej miluje, tse! Své myšlenky nechal utopit v pořádném doušku whisky, kterou si obratem dolil, aby se nemusel obtěžovat doplňováním sklenice, až se mu opět zachce do sebe nalít pálivý alkohol.
Trpce zkřivil rty, když se mu vybavilo dnešní ráno a Nebelvírova reakce na jeho polibek. Nepočítal s tím, že to zajde až takhle daleko, ale rozhodně se pohlavnímu aktu nebránil. Avšak o to víc v něm černovlasý ředitel zvedl jistotu, že svá opilecká slova myslel zcela vážně. Nyní ovšem Draca nedokázal uspokojit ani fakt, že s ním Harry svého přítele podvedl. K čemu by mu to také bylo, když byl Kyle právě tím, za kým zelenooký běžel, sotva popadl dech z orgasmu, který mu nedopřál nikdo jiný než blonďák sám? A že uměl rozdávat perfektní slast!
Čím déle o dnešním ránu přemýšlel, tím více mu ochrannou bariéru vytvořenou ze vzteku a nenávisti nahlodávala další vlna bolesti, smíšená s hlubokým pocitem ublížení a zrady. Pevně semkl čelisti k sobě, aby těmto emocím zabránil prodrat se zpět napovrch a raději si opět zavdal pořádný lok z whisky. Nebylo to však nic platné. Jakmile jeho hrdlo sežehlo ostré pálení, jeho oči opět zvodnatěly a srdce znovu puklo, jak byla jeho bariéra opět zdolána.
„Kurva!" vykřikl zmítán vlastními pocity a sklenka, kterou doposud držel v ruce, zcela vyprázděna od svého obsahu letěla místností vší silou vržená proti vchodovým dveřím. Ty však o něco minula a roztříštila se na milion střepů o roh dveřní zárubně. „Do prdele," hlesl o poznání tišeji a znovu propadl návalu zoufalého pláče doprovázeného hlasitým vzlykáním. „Za co mě trestáš, Salazare?" zalkal ublíženě, když si ve svém pokoření vytáhl nohy nahoru na křeslo a zabořil si hlavu do svého klína, zatímco se rukama pevně objímal kolem kolen.
Vyvolaný hluk a tříštění skla přivolalo do chladného salónku druhého a zároveň posledního obyvatele sídla. Narcissa nejdříve opatrně nahlédla dovnitř, načež se vyděsila při pohledu na střepy na podlaze a stejně tak i při vzhlédnutí k synovi schouleném v křesle před vyhaslým krbem.
„Zlatíčko?" oslovila ho s jasně patrným strachem v hlase a i přes střepy na zemi se rozběhla na druhou stranu místnosti. „Co se stalo? Draco..." Pohladila své jediné dítě po vlasech, načež vytáhla hůlku a v rychlosti zavřela otevřené okno, uklidla střepy, zapálila oheň v krbu a prodloužila křeslo na menší dvousedačku, aby si mohla k synovi přisednout a nabídnout mu svou náruč. Absolutně nechápala, co se děje, nebo spíše co se stalo, že Draco vypadá takhle.
„Jsem takový idiot, mamá." Zabořil si blonďák svou hlavu do její hrudi a nechal se pevně obejmout. „Takový idiot."
Žena svraštila čelo obavami. „Proč to říkáš? Sám dobře víš, že to není pravda, Draco. No tak, myslela jsem, že je všechno v pořádku, když odsud Harry odcházel s úsměvem," dodala v dobré víře, protože netušila, že právě Nebelvír je příčinou synova stavu.
ČTEŠ
Unloved | Drarry (CZ) ✓
FanfictionNeopětovaná láska bolí a své o tom ví i Draco Malfoy, bývalý student zmijozelské koleje a od své rané dospělosti nejlepší přítel Harryho Pottera, známého kouzelnického hrdiny a stávajícího ředitele Bradavické školy. Jejich přátelství je neobyčejné u...