31. kapitola

2.6K 212 74
                                    

Kouzlo uvalené na celý večerní Malfoy manor jen podpořilo hlasitost zvuku samotného, když přepadlý černovlasý kouzelník zaklepal klouby prstů o staré dřevo. Jeho návštěva nebyla ohlášená, proto musel počkat, dokud mu někdo vstup do rezidence neotevře a nepozve ho tak dál. Harrymu to ale nevadilo. Naopak byl rád, že jsou Draco a jeho matka tak opatrní a nenechávají nic náhodě. Hlavu s utrápeným pohledem zdvihl až ve chvíli, kdy se jedno křídlo mohutných dveří se zaskřípěním otevřelo.

Hned na to na černovlasém kouzelníkovi ulpěl překvapený pohled šedých očí. „Harry? Co tu děláš?" podivil se blonďatý muž a na čele se mu vytvořila drobná vráska, když zahlédl Nebelvírovo rozpoložení. Přesto však neváhal a ještě dříve, než druhý muž stihl něco říct, už odstupoval ode dveří a pouštěl ho dovnitř do sídla, kam se nedávno opět natrvalo přesunul. Kvůli Pierrově pracovní vytíženosti jej následovala i Narcissa, která se rozhodla strávit několik dní jen se svým synem a po delší době opět zavítat na jejich panství v Anglii.

Nebelvír pomalu vešel do tmavé síně, načež pod nechápavým pohledem svého dlouholetého přítele lehce trhl rameny. „Nemůžu snad přijít jen tak?" zeptal se sklesle.

„Jistěže můžeš," rázně pohodil Draco hlavou, zavíraje za nečekaným hostem dveře, „ale nejsem slepý," zamručel poté, „ty nejdeš jenom tak. Něco se stalo a já chci vědět co," vyzývavě vyklenul obočí a založil si přitom ruce na prsou.

Harry na blonďáka před sebou dlouhou chvíli jen mlčky hleděl. „Máš tady něco silnějšího?" svedl opět řeč jinam, protože si nebyl jistý, jestli bez alkoholu v krvi o tom všem, co se mu uleželo v hlavě za den a jednu noc, dokáže mluvit.

Bývalý Zmijozel se drobně ušklíbl a při svých dalších slovech začal svého přítele vést sídlem do jednoho ze salonků. „Přijde ti ohnivá whisky dostačující?"

„Až dost," pokýval černovlasý hlavou. Byl si téměř jistý, že odpadne po několika skleničkách, ale možná přesně to potřeboval.

„Výborně, v tom případě tě jistě potěší, že jí máme železnou zásobu," zakřenil se druhý z mužů. Na jazyku jej pálila otázka, proč se mu tu Harry očividně hodlá opíjet, ale s vypětím vůle se mu ji povedlo spolknout. Věřil, že se k tomuto tématu dostanou, až před nimi budou stát přislíbené sklenky alkoholu. „Díky večírku ve Francii se o několik lahví opět rozrostla. A stejně tak, kdybys měl chuť na víno. Momentálně ho máme doma víc než nějaký vinný sklípek," mlaskl, zahýbaje do chodby vpravo.

Nebelvír mu mlčky cestou jemně přikyvoval, ale zdálo se, že myšlenkami je úplně jinde, než u množství vína, které mu Draco nabízel.

„Posaď se," vyzval jej blonďatý, když se oba konečně ocitli v salonku s tmavě modrými tapetami. V pravé části místnosti se nacházela rozlehlá knihovna odshora až dolů plná tlustých svazků knih, zatímco v levé části se za černými koženými křesly rozestavěnými kolem skleněného stolu nacházela barová skříň a kousek od ní masivní krb. Zmijozel vytáhl z baru nejprve dvě skleničky a po nich láhev ohnivé whisky, než ibě sklenky naplnil a jednu přišoupl po stole blíž k Harrymu.

„Díky," zamumlal černovlasý, načež svůj příděl pomalu zvedl do úrovně očí a zahleděl se na zlatavou tekutinu za sklem. Poté k Dracovu překvapení jemně sklenkou zakroužil a obrátil do sebe celý její obsah na jeden zátah, načež se po polknutí rozkašlal se hřbetem volné ruky před ústy. „Tomu se říká síla," zachraptěl, když natáhl paži pro přídavek.

„Seš si jistý, že je v tvém případě druhé kolo takhle brzo po tom prvním dobrý nápad?" Podezřívavě si jej blonďák přeměřil pohledem, když viděl žádostivě nataženou ruku se skleničkou. Sám se svého panáka ještě ani nedotkl a Harry, který je obvykle s alkoholem zdrženlivější než on, už chce další dávku.

Unloved | Drarry (CZ) ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat