ကြၽန္ေတာ္မ်က္ႏွာ့ကိုအာ့စာနဲ႔ပစ္ေပါက္ၿပီး အနီးနားကိုသူေ၀့၀ဲ႐ွာတယ္ေတြ႔လာပါျပီ ဖန္ကြဲစ တစ္ခု အာ့ဖန္ကြဲစနဲ႔ကြၽန္ေတာ္လက္ေမာင္းကိုျခစ္ခ်လိုက္တာ ေက်ာင္းအက်ီ အျဖဴေပၚမွာပါ ေသြးေတစြန္းထင္းခဲ့ၿပီ..
"အာ့စာကို ေကာက္လာခဲ့ ကားေပၚတက္ အခုအိမ္ျပန္မယ္ ႐ွင္း"
အိမ္ေရာက္ေတာ့ သူ႔မိဘေတကေတာ့ မရိွၾကဘူးထင္တယ္ ေဒၚတုတ္နဲ႔တျခားသူေတလဲ ကြၽန္ေတာ္ ကိုသနားသလိုၾကည့္ေနၾကတယ္ ကြၽန္ေတာ္သူ႔အခန္းထဲေရာက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ တံခါးကို လော့ ခ်လိုက္တယ္....
"ဖတ္ျပ အာ့မိန္းမ မင္းကိုေပးတဲ့စာကို ငါ့ကိုဖတ္ျပ "
သူအရမ္းေဒါသထြက္ေနမွန္းသိလို႔ ဘာမွအထြန္႔မတက္ရဲလို႔ သူခိုင္းတဲ့အတိုင္း လုပ္ေပးလိုက္တယ္...
ဟိုေန႔က ကူညီတဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါ နင္ကငါ့နာမယ္မသိေပမဲ့ ငါကနင့္နာမယ္ကိုသိတယ္ ႐ွင္းခန္႔ပိုင္ လမ္းမွာေတြ႔ရင္ မေခၚမေျပာျဖစ္ေပမဲ့ ငါတို႔အၾကည့္ခ်င္းေတခနခနဆံုတယ္ေနာ္ မနက္ျဖန္ ငါတို႔စေတြ႔တဲ့ေနရာကိုလာခဲ့ ငါေစာင့္ေနမယ္ ...
"မွားေနတာေတပါတယ္ ဆက္ မဟုဘူး အကိုေလး ငါဟိုေန႔ကသူနဲ႔၀င္တိုက္မိလို႔ သူ႔စာအုပ္ေတက်ကုန္လို႔ ျပန္ေကာက္ေပးလိုက္တာ အာ့တာပဲ ေနာက္ရက္ေတ ငါသူ႔ကိုသတိေတာင္မထားမိဘူး သူအပိုလုပ္ေရးထားတာ ငါတကယ္ေျပာတာပါ"
"အာ့ေကာင္မေလးက လွလား "
"မသိဘူး အကိုေလး ငါအာ့ေတလဲ စိတ္မ၀င္စားဘူး "
"မင္းထပ္မေတြ႔နဲ႔ ထပ္မပတ္သတ္နဲ႔ ငါမပါဘဲ ဘယ္မွမသြားနဲ႔ ငါ့ေဘးမွာပဲ အျမဲတမ္းေန ၾကားလား "
"အကုန္လံုး မင္းသေဘာက် ျဖစ္ေစရပါမယ္"
"သြားေတာ့"
"ဟုကဲ့ အကိုေလး"
အခန္းထဲေရာက္ၿပီးသိပ္မၾကာဘူး အကိုေလးဧကရာဇ္က ခိုင္းလို႔ပါဆိုၿပီး ေဒၚတုတ္ေဆးထည့္ေပးၿပီးထြက္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ျပတင္းေပါက္ ကေန ေကာင္းကင္ ႀကီးကို ေငးရင္း စိတ္ထဲမွာ မြန္းၾကပ္ တာေတ ခနတာေျပေပ်ာက္လို႔ျငားဆိုၿပီး ငိုမိတယ္.. ..
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light