႐ွင္းခန္႔ပိုင္ ကေတာ့ ဆက္ဧကရာဇ္ အခန္းထဲမွာ TV ကလာေနတဲ့ ႐ုပ္႐ွင္ကားကို စိတ္၀င္တစား ၾကည့္ေနတယ္...
႐ွင္း က ဆက္ ကိုေတာင္ စကားမေျပာပဲ အာ့႐ုပ္႐ွင္ကိုပဲ ၾကည့္ေနတာေၾကာင့္...ဆက္ လဲ
႐ွင္း ရဲ႕အေ႐ွ႕တည့္တည့္မွာ TV ကို ကြယ္ထားၿပီး မတ္တပ္ရပ္ထားလိုက္တယ္...."ဘာလုပ္တာလဲ ငါၾကည့္ေနတယ္ေလ ဖယ္"
"႐ွင္း မင္းမ်က္ႏွာက ဘာျဖစ္ေနရျပန္တာလဲ ..
ငါ့အခန္းထဲေနၿပီး ငါ့ကို ေတာင္ စကားမေျပာဘူး..အာ့ TV ကငါ့ထက္စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းေနလို႔လား..""ဟုတယ္ ဖယ္ေပး"
ဒါဘာအခ်ိဳးခ်ိဳးတာလဲ ငါနဲ႔ဆက္ဆံေရးေတအဆင္ေျပလာၿပီဆိုၿပီး မင္းက ငါ့ကိုေတာင္ျပန္အမိန္႔ေပးတတ္ေနၿပီေပါ့....
ဆက္ တို႔က လုပ္ခ်င္တာကို ရေအာင္လုပ္တတ္တာ မင္းမသိတာက်ေနတာပဲ...ဆက္ လဲ ႐ွင္း အေ႐ွ႕ကေန ဖယ္ေပးလိုက္ၿပီး TV နားကိုသြားၿပီး ခလုတ္ေတပိတ္လိုက္တယ္.
"ငါၾကည့္ေနတာကို ဘာလုပ္တာလဲ ဆက္"
"ငါဘာ့သာ ပိတ္ခ်င္ပိတ္မယ္ ဖြင့္ခ်င္ဖြင့္မယ္ မင္းတားပိုင္ခြင့္မရိွဘူး"
"ဟုပါတယ္ ငါက ဘယ္အရာကိုမွ တားပိုင္ခြင့္မရိွတာ ပါ.."
႐ွင္း စကားေျပာေနပံုေတက အရမ္းေအးစက္လြန္းေနတယ္...
ဆက္ ကို အာ့တခြန္းပဲျပန္ေျပာၿပီး အခန္းထဲက ထြက္သြားဖို႔ လုပ္တယ္..."ငါ မင္းကို ျပန္ခိုင္းလို႔လား"
ဆက္ အသံၾကားလို႔ေနာက္ျပန္ၾကည့္လာေပမဲ့..
ဆက္ ေမးတဲ့ေမးခြန္းအတြက္ အေျဖ မဟုပဲ တျခားတစ္ခုကို ေျပာလာတာေၾကာင့္ ဆက္ ေဒါသကေထာင္းခနဲ......"လာမဲ့ Sunday ငါလင္းျမတ္တို႔နဲ႔ အျပင္သြားဖို႔ ခ်ိန္းၿပီးၿပီ..."
႐ွင္း အနားကို ပိုမိုနီးကပ္ေအာင္ ဆက္ ေလ်ွာက္လာလိုက္တယ္...
႐ွင္း မ်က္လံုး ေတကို ေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ေပးလိုက္တယ္...
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light