သူအေမးကို ကြၽန္ေတာ္မေျဖရခင္မွာပဲ...
"ျပန္ေတာ့ ႐ွင္း ငါ တစ္ေယာက္ထဲ ေနခ်င္တယ္ "
"ဟုကဲ့ အကိုေလး"
ခနတာစိတ္လြတ္သြားၿပီးဘာေတေမးလိုက္မိတာလဲကြာ..ဒါေပမဲ့ မင္းရဲ႕အေျဖကို သိခ်င္မိတာအမွန္ပဲ.....
ဒါေပမဲ့ ငါေၾကာက္တယ္ ငါ့အတြက္ မေကာင္းႏိုင္တဲ့ အေျဖမ်ိဳး မင္းဆီကၾကားရမွာကို...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"သား ဒီအပတ္ sunday အျပင္သြားစရာ မရိွဘူးမလား""မရိွဘူး ေဖေဖ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
"Sunday က်ရင္ သမီးေလး သိမ့္ထက္ မိသားစု ကို ထမင္းစားဖိတ္ထားတယ္ သား အာ့ေၾကာင့္ေမးေနရတာ"
"Aww ဟုတ္ ေဖေဖ သား အိမ္မွာပဲရိွမွာပါ"
"ေတာ္ပါေတာ့ အကိုရယ္ သားေလး ထမင္းေအးေဆးစားပါေစ ေနာက္မွေျပာလဲ ရတာပဲ"
"မင္းသားက အျပင္ေတဘာေတသြားေနမွာစိုးလို႔ ႀကိဳေျပာထားရတာကြ"
ေဖေဖဆီက စကားေတမၾကားရခင္တုန္းက ထမင္းကေတာ္ေတာ္စားေကာင္း ခဲ့တာပါ..
အခုေတာ့ အရသာမရိွေတာ့သလိုပဲ....Sunday တစ္ရက္ ႐ွင္း ကိုေတာ့ အခန္းထဲေသာ့ခတ္ပိတ္ထားရမယ္.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"ငါလိုက္ခ်င္တယ္ ေခၚပါဟာ ေနာ္ ငါလိုက္ခဲ့ပါရေစ သိမ့္ထက္ ရယ္"
"မလိုက္ပါနဲ႔ မမရယ္ သိမ့္ထက္ ေတာင္းပန္ေနတာပါ အခုက အေရး ႀကီးတယ္ ျပသာနာ တက္လို႔မျဖစ္ဘူး မမ"
"အာ့ေတာ့ ငါက ျပသာနာ ႐ွာေနတယ္လို႔နင္ေျပာခ်င္တာလား "
"မမ လုပ္လိုက္တာ ျပသာနာ ေတပဲေလ အခုက ဧကရာဇ္ မိသားစု ေတနဲ႔ ႏွစ္ဖက္မိသားစုေတြ႔ရမွာ ျပသာနာ ေတျဖစ္လို႔မဖစ္ဘူး"
"ဟုၿပီ ျပသနာမျဖစ္ေစရဘူး ငါကတိေပးတယ္ ငါ လိုက္ခဲ့မယ္ဟာ ငါသူ႔ကိုလြမ္းလို႔ပါ အခုကေက်ာင္းေတလဲ ပိတ္ထားေတာ့ ငါသတိရေနၿပီ"
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light