Ep-(12)

21.2K 1.4K 22
                                    

ငါျပဳလုပ္​လိုက္​တဲ့ အရာတစ္​ခုက မင္​းမႀကိဳက္​တဲ့ အရာတစ္​ခုျဖစ္​​ေနခဲ့ရင္​...
မင္​းတားျမစ္​ထားတဲ့ ၾကားက အာ့အမွားတစ္​ခုကို ငါက အႀကိမ္​ႀကိမ္​  က်ဴးလြန္​မိခဲ့ရင္​....

ဘယ္​အျပစ္​မဆို ငါခံယူဖို႔အသင္​့ပါ..
ႀကိဳက္​တဲ့အျပစ္​ကို​ေပးပါ ..
ငါဘယ္​​ေလာက္​နာၾကင္​ရပါ​ေစ ခံယူဖို႔အသင္​့ပါ..

အခုက​ေတာ့ ငါမမွားပဲနဲ႔ ငါ့အျပစ္​မဟုတ္​ပဲနဲ႔..
အာ့မိန္​းမ​ေၾကာင္​့နဲ႔ ငါခံ​ေနရတာ ​ေလးႀကိမ္​ရိွ​ေနၿပီ....
အာ့မိန္​းမ နဲ႔ပတ္​သတ္​လာရင္​ မင္​းဘာလို႔အာ့​ေလာက္​​ေဒါသထြက္​​ေနရတာလဲ...
သိမ္​့ထက္​ကို သ​ေဘာမက်ပဲ အာ့မိန္​းမကို သ​ေဘာက်​ေနတာလား ဆက္​....

ငါ့ကို ​ေတာ့ လံုး၀မဖစ္​ႏိုင္​ဘူး ...
မင္​းသာ ငါ့ကိုသ​ေဘာက်ခဲ့ရင္​ ငါ့ကိုနာၾကင္​​ေစမွာမဟုတ္​ဘူး........

​ေျခ​ေထာက္​​ေတ​လဲ​ေတာင္​့လာၿပီ ...
တစ္​ကိုယ္​လံုး လဲ​ေညာင္​း​ေနၿပီ....
တခ်က္​တခ်က္​ တိုက္​ခတ္​လာတဲ့ ​ေလ​ေတကစိမ္​့ခနဲ....

အျပင္​ခႏၵာကိုယ္​အစိတ္​အပိုင္​းက နာက်င္​မႈ​ေတထက္​ ႏွလံုးသားထဲ နာက်င္​မႈက အဆမတန္​ ပိုနာက်င္​​ေနရတယ္​....

ဆူးခနဲထိုး​ေအာင္​့လာတဲ့ ရင္​ဘတ္​ထဲက ႏွလံုးသား ဒဏ္​ရာ ႏွင္​့အတူ စိုစြတ္​သြားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ပါးျပင္​က မ်က္​ရည္​​ေတကို သူျမင္​ႏိုင္​မွာရဲ႕လား.....

မင္​း ကို ခ်စ္​မိ​ေနၿပီဆိုထဲ က အရင္​ကထက္​ ပိုနာက်င္​လာရတယ္​....
ငါ့စိတ္​ကို မင္​းသိလာဖို႔ထက္​ မင္​းစိတ္​ကို အရင္​နားလည္​ႏိုင္​​ေအာင္​ ငါႀကိဳးစားရဦးမယ္​....

​ေအးစက္​​စက္​တိုက္​ခတ္​လာတဲ့ ​ေလ​ေတ နဲ႔
တိတ္​ဆိတ္​ လြန္​း​ေနတဲ့ ည တစ္​ခုမွာ..
​ေနာက္​ထပ္​ ကံဆိုးမႈတစ္​ခုကို ထပ္​မံက်​ေရာက္​လို႔လာခဲ့တယ္​ ....

ရြာခ်လိုက္​ပါ သည္​းထန္​ စြာ ရြာခ်လိုက္​ပါ ..
အာ့မိုး​ေရ​ေတထဲမွာ ငါ့မ်က္​ရည္​​ေတပါ လြတ္​လပ္​စြာ စီးဆင္​းခြင္​့ျပဳပါရ​ေစ......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

သည္​းႀကီးမဲႀကီးရြာလာတဲ့ မိုး​ေၾကာင္​့ အိပ္​ယာကလန္​႔ႏိုးမိတယ္​ ...နာရီ ကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့ 2:15 မွာရိွ​ေနၿပီ...တစ္​စံုတစ္​ရာ ကို ခ်က္​ခ်င္​း ပဲသတိရလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ ျပတင္​း​ေပါက္​ ကိုအျမန္​​ေျပးသြားမိတယ္​.......

SERVANT Where stories live. Discover now