Ep-(2)

33.4K 1.9K 14
                                    

​ ​ေဆးရံု၀န္​းထဲရဲ႕ vipအခန္​းတစ္​ခုထဲမွာ ​ေခါင္​းပတ္​သီးအ​ေဖြးသားနဲ႔လဲ​ေလွာင္​း​ေနတဲ့ က​ေလး​ေလး တစ္​​ေယာက္​အျပင္​ သူ႔​ေဘးက ကုတင္​​ေပၚမွာလဲ ​ေဆးပုလင္​းသြင္​းရင္​း လဲ​ေလွာင္​း​ေနတယ္​ က​ေလးငယ္​တစ္​ဦး အခန္​းထဲမွာ ဦးထင္​႐ွား၊ ​ေဒၚလင္​းစႏၵာ ၊ဦးစိုးပိုင္​ နဲ႔အတူ ဆရာ၀န္​ နဲ႔ နပ္​စ္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​လဲ ရိွ​ေနတယ္​ ဆရာ၀န္​ အသံ​ေၾကာင္​့ ဦးထင္​႐ွား တို႔အၾကည္​့​ေတ ဆရာ၀န္​ ဆီ​ေရာက္​သြားတယ္​ ..

"​ဒီဘက္​က သား​ေလးက ဒါဏ္​ရာမျပင္​းပါဘူး ပန္​းအိုးနဲ႔ ​ေခါင္​းတိုက္​မိတာမဟုပဲနဲ႔ တခုခုနဲနဖူးမွာ႔ျခစ္​မိလို႔ အနည္​းငယ္​ပြန္​းသြားတာပါ အရမ္​းစိတ္​ပူစရာမရိွ​ေတာ့ပါဘူး အခု​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာပါ ဟိုဘက္​က က​ေလးက​ေတာ့ အားပ်က္​သြားတာပါ က​ေလးက အာဟာရလဲပ်က္​​ေနတယ္​ ျပီး​ေတာ့ စိတ္​ဖိစီးစရာ​ေတလဲ ခံစား​ေနရတာ​ေၾကာင္​့ပါ အရမ္​းစိုးရိမ္​စရာ​ေတာ့မရိွ​ေတာ့ပါဘူး သန္​ဘက္​ခါ ဆို​ေဆးရံုကနားလို႔ရပါၿပီ"

"ဟုကဲ့ပါ doctor "

~~~~~~~~~~~~~~~~

​ဆက္​ဧကရာဇ္​ အိပ္​ယာကႏိုးႏိုးခ်င္​း ညကသူငိုၿပီးပူဆာထားတဲ့ အမႊာမရိွ​ေနလို႔ဆိုၿပီး ​ေမ​ေမတို႔ကို ထပ္​ပူဆာရမယ္​ဆိုၿပီး​ေအာက္​ထပ္​ကို ဆင္​းလာ​ေတာ့ အိမ္​တံခါး၀မွာ ငုတ္​တုတ္​​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္ အရြယ္​​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ဟာဒါ​ေမ​ေမ ငါပူဆာလို႔ အမႊာကို ၀ယ္​​ေပးထားတယ္​ဆိုၿပီး အားရ၀မ္​းသာနဲ႔ အ​ေျပးအလႊား အာ့​ေကာင္​​ေလးအ​ေ႐ွ႕ကိုသြားလိုက္​တယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔လဲ မတူဘူး အသား​ေတာ့ျဖဴတယ္​ မ်က္​ႏွာလဲ႐ုပ္​မဆိုးပါဘူး ဒါ​ေပမဲ့ သူ႔အက်ီနဲ႔​ေဘာင္​းဘီ​ေတက အစုတ္​​ေတ ဖိနပ္​လဲမပါဘူး ဆံပင္​​ေတ​ေရာ ကိုယ္​​ေတ​ေပၚမွာလဲ ဖုန္​​ေတနဲ႔ ညစ္​ပတ္​​ေနတယ္​.....

"မင္​းကဘယ္​သူလဲ ဘာလို႔ဒီမွာထိုင္​​ေနတာလဲ "

ကြၽန္​​ေတာ္ ကိုၾကည္​့ပဲၾကည္​့​ေနၿပီး ဘာမွလဲျပန္​မ​ေျပာဘူး အာ့နဲ႔သူ႔အနားကိုသြားၿပီး သူ႔ကို စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ရည္​​ေတ မ်က္​ရည္​​ေတစီးက်လာတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္ လိုလဲ ​ေအာ္​မငိုဘူး သူကဒီတိုင္​း ငို​ေနတာ

SERVANT Where stories live. Discover now