Ep-(29)

15.5K 1K 18
                                    

ဆက္​ မဟုတ္​တာတစ္​ခုခုလုပ္​​ေတာ့မယ္​ဆိုတာ ႐ွင္​း ခန္​႔မွန္​းမိသြားၿပီး ဆက္​ အ​ေနာက္​ကို လိုက္​ဖို႔ျပင္​လိုက္​တယ္​...။

Ph Ring.....

ဦးစိုးပိုင္​ ဆီက ဖုန္​း၀င္​လာခဲ့တယ္​ ။​ေဒၚဆုျမတ္​ ႏွလံုး​ေရာဂါ ​ေ၀ဒနာျပင္​းထန္​စြာခံစား​ေနရတာ​ေၾကာင္​့ ႐ွင္​းခန္​႔ပိုင္​ကို ​ေဆးရံုကို အျမန္​ လာခဲ့ဖို႔ ​ေျပာတာ​ေၾကာင္​့...
ဆက္​ ဆီကိုသြားမဲ့ ​ေျခလွမ္​းမ်ားကို ​ေဆးရံုသို႔သာ​ ဦးတည္​ခဲ့ရတယ္​......

႐ွင္​းခန္​႔ပိုင္​ စိတ္​​ေတအရမ္​း​​ေလးလံ​ေနရၿပီ။
​အ​ေမျဖစ္​သူအတြက္​လဲ စိတ္​ပူရသလို...
ဆက္​ အတြက္​လဲ စိတ္​ပူ​ေနရတာ​ေၾကာင္​့ပါ...။

႐ွင္​းခန္​႔ပိုင္​ ​ေဆးရံု​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေဒၚဆုျမတ္​ က​ေတာ့ ​​ေအာက္ဆီဂ်င္ပိုက္တပ္ထားလ်က္ ​​​​​ကုတင္​ထက္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​။ ဦးစိုးပိုင္​ က​ေတာ့ မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းဘူး.. .။

"​ေမ​ေမဘယ္​လိုုျဖစ္​တာလဲ ဦးစိုးပိုင္​.. ."

"ဆရာ၀န္​​ေတက​ေျပာတယ္​ မင္​းအ​ေမႏွလံုးက လံုး၀မ​ေကာင္​း​ေတာ့ဘူးတဲ့ ႏွလံုးအစားထိုးကုသမွ အသက္​႐ွင္​ႏိုင္​မယ္​တဲ့...ႏွလံုးခုန္​တာရပ္​သြားတယ္​ အာ့​ေၾကာင္​့ ​ေအာက္​ဆီဂ်င္​​ေပးထားရတယ္​ ျမန္​ျမန္​ခြဲစိပ္​ကုသမွ မင္​းအ​ေမအတြက္​ အဆင္​​ေျပႏိုင္​မယ္​တဲ့ ၿပီး​ေတာ့ မင္​းအ​ေမအတြက္​ ႏွလံုးအစားထိုးကုသဖို႔အတြက္​ အခုခ်ိန္​ထိ ႏွလံုးအလႉ႐ွင္​ကို ႐ွာမ​ေတြ႔​ေသးဘူး ​ေတြ႔တဲ့ဟာက်​ေတာ့​လဲ အခ်က္​အလက္​​ေတကိုက္​ညီမႈ မရိွတာ​ေၾကာင္​့ အဆင္​မ​ေျပဘူးတဲ့...အာ့​ေၾကာင္​့ ႏွလံုးအလႉ႐ွင္​ကို ႐ွာမ​ေတြ႔​ေသးခင္​မွာ လူနာကို စိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​ ထားဖို႔လဲမွာသြားတယ္​ ။မင္​း အ​ေမက သူ႔​ေရာဂါထက္​ မင္​းအတြက္​ စိတ္​ဆင္​းရဲ​ေနပံုရတယ္​.. .မင္​းမွာ မိသားစု အရင္​းဆိုလို႔ ဒီအ​ေမတစ္​​​ေယာက္​ထဲရိွ​ေတာ့တာ ​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​​ေပါ့ကြာ ငါလဲ ဆု​ေတာင္​း​ေပး​ေနပါမယ္​..."

"ဟုက​ဲ့ ပါ အခုလိုတတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​ကူညီ ​ေပး​ေနတာကိုပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ဗ်ာ...."

SERVANT Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ