ကြၽန္ေတာ္အခုပထမဆံုးတက္ရမဲ့ တကၠသိုလ္ ကိုသြားဖို႔ျပင္ဆင္ေနတာပါ ကြၽန္ေတာ္ဘ၀ႀကီးက လိုေလေသးမရိွ ေတာင့္တတိုင္းရႏိုင္တဲ့ ဘ၀ႀကီးကို ရထားလို႔ကြၽန္ေတာ္ အျပည့္အ၀ ေက်နပ္မိတယ္ သိပ္ကိုခ်မ္းသာတဲ့ ေဖေဖ ဦးထင္႐ွား နဲ႔ ေမေမ ေဒၚလင္းစႏၵာတို႔ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာသား ကြၽန္ေတာ္ ဆက္ဧကရာဇ္ က ပစၥည္း ဥစၥာ ၊ဂုဏ္ ၊အဆင့္အတန္း၊ ပိုက္ဆံေတနဲ႔ ပဲ ျပည့္စံုတယ္လို႔ထင္ေနလား မဟုတ္ေသးဘူး ေနာ္......
ေဖေဖရဲ႕ က်က္သေရ ရိွၿပီးခန္႔ညားလြန္းလွတဲ့႐ုပ္ရည္ ေမေမရဲ႕ မဟာဆန္ဆန္ေခ်ာလွလြန္းတဲ့ ရုပ္ရည္ ပိုင္ရွင္ေတရဲ့ တစ္ဦးတည္းေသြးသား ကြၽန္ေတာ္ က အရမ္းhandsome ျဖစ္တာမ်ိဳးမဟုပဲ သင့္တင့္သေလာက္ ခန္႔ညားေခ်ာေမာတဲ့အျပင္ အရမ္းေတာင့္တင္းလြန္းတဲ့ body structure မ်ိဳးမရိွရင္ေတာင္ ဘာ၀တ္၀တ္လိုက္ဖက္ေနလြန္းတဲ့ ၾကည့္ေကာင္းလြန္းတဲ့ body မ်ိဳးကို ကြၽန္ေတာ္က ပိုင္ထားရေသးတာ ... ......
တခါတေလ စဥ္းစားတယ္ ငါ့အတြက္လိုအပ္တာတစြန္းတစမရိွရေအာင္ အရာရာ perfect ျဖစ္လြန္းေနတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အံ့ျသလို႔မဆံုးပါဘူး ..ဒါနဲ႔ အာ့လိုဘ၀မ်ိဳးနဲ႔ေနေနရလို႔ ကြၽန္ေတာ္ က ပ်က္စီး ေနၿပီး မိဘစကားနားမေထာင္တဲ့ သားဆိုးလူမိုက္တစ္ေယာက္လဲ မဟုဘူးေနာ္ တကယ္ကို လိမၼာေရးျခားရိွၿပီး စိတ္သေဘာထားေလးျပည့္၀ အၾကင္နာတရားရိွတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ ......(တစ္စံုတစ္ေယာက္အတြက္ေတာ႕ မဟုတ္ေလာက္ဘူးထင္ပါတယ္)
မိဘေတရဲ႕ အလိုလိုက္ ၊ဂ႐ုစိုက္မႈ လဲအျပည့္အ၀ရထားတယ္ ။တခ်ိဳ႕လုပ္ငန္း႐ွင္မိဘေတက အလုပ္မွာအာရံုစိုက္ရတာမ်ားလို႔ သားသမီးကိုအခ်ိန္မေပးႏိုင္ဘူးဆိုတာ ဆက္ဧကရာဇ္ ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ဆီမွာ မရိွဘူး ။မိဘရဲ႕ ေႏြးေထြးမႈေတကို ပိုင္ဆိုင္ရထားၿပီးသား ကြၽန္ေတာ္ဘ၀ရဲ႕ ေ႐ွ႕ေဆာင္လမ္းျပေတျဖစ္တဲ့ ေဖေဖနဲ႔ေမေမကို အရမ္းလဲခ်စ္တယ္၊ အရမ္းလဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ဒီလိုဘ၀မ်ိဳးနဲ႔ ဒီမိသားစုေလးမွာ သား ဆက္ဧကရာဇ္ ေလးကို လက္ခံေပးခဲ့လို႔ ဒါေပမဲ့ အာ့ေလာက္ၿပီးျပည့္စံုမႈအျပင္ ကြၽန္ေတာ္ရခဲ့သမ်ွလက္ေဆာင္ေတထဲက အႏွစ္သက္ဆံုးလက္ေဆာင္တစ္ခုရိွေသးတယ္ ကြၽန္ေတာ္အတြက္အာ့လက္ေဆာင္က ေဖေဖနဲ႔ေမေမ ေပးဖူးသမ်ွထဲမွာ တန္ဖိုးအရိွဆံုးပဲ .......
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light