သူဘယ္သြားသြား အျမဲေခၚသြားတတ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္ ့ကို ဒီေန႔ ပထမ ဆံုးအႀကိမ္ထားခဲ့ျခင္းပါ မင္းအတြက္ ခင္တြယ္စရာ ရိွေနၿပီေပါ့ေလ...ငါကေတာ့ မင္းခိုင္းတဲ့ အလုပ္ေတလုပ္ေနရင္း တစ္ေယာက္တည္းပါပဲ.........
"သားေလး ႐ွင္းခန္႔ အန္တီ ကို တစ္ခုေလာက္ကူညီပါဘူး"
"ဟုတ္ ေျပာေလ အန္တီ"
"ဒီလိပ္စာအတိုင္း အန္တီကို ပစၥည္း ေလးသြားပို႔ေပးပါ အေရးႀကီးလို႔ သားေရ"
"ကြၽန္ေတာ္အခုပဲ သြားလိုက္ပါ့မယ္"
အန္တီလင္းစႏၵာခိုင္းတဲ့ လိပ္စာအတိုင္းသြားလိုက္ေတာ့ အာ့အိမ္ထဲက ထြက္လာတဲ့ မိန္းကေလး ေၾကာင့္ အံ့ျသသြားရတာ အမွန္ပဲ...
"႐ွင္း ႐ွင္းခန္႔ပိုင္ မလား ငါ့ဆီလာတယ္ဟုလား"
"ဒီအိမ္က အန္တီ ထက္ထက္တို႔ အိမ္လာမသိဘူး အန္တီလင္းစႏၵာက ပစၥည္း ပို႔ခိုင္းလိုက္လို႔ပါ"
"ေျသာ္ ဟုတယ္ ဟုတယ္ ဒါနဲ႔ အိမ္ထဲ၀င္ဦးေလ"
"ကြၽန္ေတာ္အလုပ္ရိွေသးလို႔ျပန္လိုက္ပါဦးခင္ဗ်"
ကြၽန္ေတာ္နဲ႔အာ့မိန္းကေလး စကားေျပာတာ သိရင္ ဆက္ စိတ္ဆိုးလိမ့္မယ္ အာ့ေၾကာင့္ စကားအျမန္ျဖတ္လိုက္တယ္ သူလဲအိမ္ထဲ၀င္သြားၿပီး ကြၽန္ေတာ္ ျပန္ဖို႔ လမ္းျပန္ေလ်ွာက္လာတုန္းမွာ ေမာင္းလာတဲ့ ကားတစ္စီး ကြၽန္ေတာ္သိလိုက္ပါတယ္ အာ့ကားထဲမွာ ဘယ္သူရိွေနမလဲဆိုတာ........
~~~~~~~~~~~~~~~~
"ဧကရာဇ္ မင္း ပိုပိုၿပီးေတာ့ ဆိုးလာပါလား အာ့တာလူကြ လူ မင္းလုပ္လိုက္တာ သူေသသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ မင္းလုပ္ခ်င္တိုင္း လုပ္ေနတာေတက မွန္ရဲ႕လား ဟမ္"
ဦးထင္႐ွား က ဧကရာဇ္ ကို ဆူေနေပမဲ့ ဧကရာဇ္ရဲ႕ အၾကည့္ေတက ကုတင္ေပၚမွာ သတိေမ့ေနတဲ့ ႐ွင္းခန္႔ပိုင္ကိုပဲ ေတြေတြေလး ၾကည့္ေနမိတယ္.. .
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light