Ep-(17)

20.4K 1.2K 11
                                    

ငါအခုခ်ိန္​မွာ သိမ္​့ထက္​အ​ေပၚ​ေကာင္​း​ေကာင္​းမြန္​မြန္​ဆက္​ဆံ​ေပးရမယ္​...
ဒါမွ ​ေနာင္​တစ္​ခ်ိန္​ ငါ့ကို သူနားလည္​​ေပးႏိုင္​မွာ.
အခုခ်ိန္​​ေလးပဲ သူမ ​ေပ်ာ္​​ေအာင္​ ငါလုပ္​​ေပးတာ

မင္​းကို​ေတာ့ တဘ၀လံုး ​ေပ်ာ္​ရ​ေအာင္​ ငါဖန္​တီး​ေပးမွာ....႐ွင္​း...

သိမ္​့ထက္​ကို taxi နဲ႔ လိုက္​ပို႔​ေပးၿပီး​ေတာ့..
အိမ္​ျမန္​ျမန္​ျပန္​လာခဲ့တယ္​...

"​ေဒၚတုတ္​ ​ေရ ႐ွင္​း ကို သံသရာ ရည္​ခ်ဥ္​ခ်ဥ္​​ေလး တစ္​ခြက္​​ေဖ်ာ္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​အခန္​းကို လာခဲ့ဖို႔ သြား​ေျပာ​ေပးပါ"

​ေဒၚတုတ္​နဲ႔ ​ေခၚခိုင္​းလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ ဆက္​ အတြက္​ သံပရာရည္​ တစ္​ခြက္​​ေဖ်ာ္​ၿပီး ဆက္​ အခန္​းထဲကို ႐ွင္​း သြားလိုက္​တယ္​...

"၀င္​ခဲ့ၿပီ​ေနာ္​"

"အလဲ့ ဘာစိတ္​ကူး​ေတ​ေပါက္​ၿပီး မင္​းက သနပ္​ခါး ​ေတဘာ​ေတလိမ္​းထားရတာလဲ"

႐ွင္​း အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ငယ္ငယ္​က တစ္​​ေယာက္​တစ္​လွည္​့ သနပ္​ခါးလိမ္​း​ေပးတာကို သတိရၿပီး သနပ္​ခါး ပါးပါး​ေလး လိမ္​းထားမိျခင္​းပါ...

"မင္​း ကို သတိရလို႔​ေပါ့"

"ဘာမွမဆိုင္​တာ​ေတ​ေျပာျပန္​ၿပီ"

"ဆက္​ ​ေရအျမန္​သြားခ်ိဳး​ေလ ၿပီးရင္​ ငါသနပ္​ခါးလိမ္​း​ေပးမယ္​"

"​ေတာ္​ပါကြာ မင္​းဘာသာလိမ္​း ငါမလိမ္​းခ်င္​ဘူး"

"ငါ လိမ္​း​ေပးခ်င္​လို႔ပါကြာ"

႐ွင္​း နဲ႔​ေတာ့ခက္​ၿပီ...
ခ်က္​ခ်င္​း မ်က္​ႏွာက​ေျပာင္​းသြားရလား...
မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔ သနပ္​ခါး ​ေလးနဲ႔ ခ်စ္​စရာ​ေတာ့ ​ေကာင္​းသား ဟီး....

"မ်က္​ႏွာကလဲကြာ ငါအျပင္​ကျပန္​လာၿပီး အ​ေမာမ​ေျပရပါလား ဟုၿပီ ငါ​ေရခ်ိဳးၿပီးရင္​ ငယ္​ငယ္​ကလို ၀လံုး ​ေလး​ေတ လိမ္​းမယ္​​ေနာ္​"

"အာ့​ေတ​ေၾကာင္​့ခ်စ္​​ေနရတာ..."

႐ွင္​း က​ေတာ့ ​ေျပာလဲ ​ေျပာ ...
လက္​​ေတကလဲ ဆက္​ ရဲ႕ ႏွာ​ေခါင္​း ​ေလးကို ျဖစ္​ညႇစ္​ဆြဲလိုက္​တယ္​...
ဆက္​ က​ေတာ့ ႐ွက္​​ေနၿပီ ....

SERVANT Where stories live. Discover now