ဆက္ နဲ႔ သေဘာတူထားတဲ့ မိန္းကေလးက ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းကပဲတဲ့ ေလ။သူတို႔ေရစက္က အာ့ေလာက္ထိပါရလား အင္ဂ်င္နီယာ တကၠသိုလ္ တစ္ခုထဲ ေမဂ်ာတစ္ခုထဲ လာတူေနရေအာင္ ။အာ့ ေကာင္မေလးကေရာ ဆက္ ကို သေဘာက် မွာလား။ၿပီးေတာ့ ဆက္ ကေရာ.......
"႐ွင္းခန္႔ပိုင္ ငါေျပာေနတာၾကားလား ကားေမာင္းေနရင္း မင္းစိတ္ေတကဘယ္ကို သေ၀ထိုးေနရတာလဲ"
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆက္ ရာ ခုနက ဘာေျပာလိုက္တာလဲဟင္ "
"ဒီေန႔ သိမ့္သဒၵါထက္ နဲ႔ ခ်ိန္းထားတယ္လို႔ ေျပာေနတာေလ "
"ေျသာ္ အာ့တာဘာျဖစ္လို႔လဲ ငါတေနရာမွာ ေနေပးရမလား ဒါမွမဟုတ္ "
"ဘယ္မွ ေျခမႂကြပါနဲ႔ ငါ့အနားမွာပဲ ေနပါ မင္းလဲ သူ႔ကို ျမင္ဖူးထားရမယ္ေလ"
"အင္းပါ.. ."
ေက်ာင္းေရာက္တာနဲ႔ ေက်ာင္းေဆာင္ဘက္ကိုပဲတန္းထြက္လာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အခန္းေ႐ွ႕မွာ ဟိန္းထက္နဲ႔ လင္းျမတ္ အျပင္ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ပါရိွေနတယ္။
"ေဟ့ေယာင္ ဧကရာဇ္ ျမန္ျမန္ လာစမ္းပါ ဒီမွာ မင္း ဧည့္သည္ေရာက္ေနတယ္ "
"ဘယ္သူလဲ ဟိန္းထက္ရ "
"သိမ့္သဒၵါထက္ ပါ ကို ဆက္ဧကရာဇ္ "
ဒီမိန္းကေလးကို ေသခ်ာျကည့္ျပီး ခန့္မွန္းမိတယ္ ဘယ္ေယာက္်ားေလး မဆို သေဘာက်ႏိုင္တဲ့ အေနထား တစ္ခုပါလား..
ဆက္ မင္းေရာ ဒီေကာင္မေလးကို သေဘာက်သြားမွာလား...."ေျသာ္ ကြၽန္ေတာ္ ကို လာ႐ွာတာလား ဘာကိစၥ ရိွလို႔လဲ ဗ်"
"Daddy နဲ႔ ဦးထင္႐ွားက ဒီေန႔ ကို ဆက္ဧကရာဇ္ နဲ႔ ေတြ႔ရမယ္ဆိုလို႔"
"ကြၽန္ေတာ့္ကို ဧကရာဇ္ ပဲ ေခၚပါ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ပဲ ေျပာၾကတာေပါ့"
"ဒါဆို ကြၽန္မ ကိုလဲ သိမ့္ထက္ လို႔ေခၚလို႔ရပါတယ္"
"ကြၽန္ေတာ္ အတန္းတက္ဖို႔ရိွေသးလို႔ ေနာက္မွ ေတြ႔ၾကတာေပါ့ ဗ်ာ "
YOU ARE READING
SERVANT
Romanceမင်းငယ်ငယ်ထဲကပြောလာခဲ့သလိုပဲ.... ငါကမင်းတစ်ယောက်ထဲအတွက်ပဲ.... အစေခံတစ်ယောက်ဖြစ်ပါရစေ..... Poster by-Colourful Craft Light